44
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

SHOP&MORE

משתמשים בליסטרין? אתם כנראה אנשים שהולכים עד הסוף.

משתמשים בליסטרין?   אתם כנראה אנשים שהולכים עד הסו...

ידעתם שמשתמשי ליסטרין הם אנשים אמיצים שהולכים עד הסוף? אני אספר לכם  בהמשך איך הגיעו למסקנה הזו.

ליסטרין COOL MINT הוא מותג שטיפת הפה המוביל שבזכותו התכנסנו במקום מאתגר בשם ESCAPE-CITY חדרי בריחה ומשחק, הטרנד האחרון שתפס את ארצנו הקטנטונת.

מסתבר שנעשה מחקר בו לקחו חלק 6000 משתתפים שבסופו נמצא שמשתמשי ליסטרין הם האמיצים ביותר, את תוצאות המחקר מינפו למהלך וקמפיין פרסומי גדול עם הסלוגן איך לא? "ללכת עד הסוף" .

ליסטרין בכלל וליסטרין COOL MINT בפרט- הוא נוזל שטיפת פה לשימוש יומיומי הנלחמת בפלאק (רובד החיידקים), מרעננת את הנשימה ובעלת טעם מנטה מרענן.

תמונה:

קצת על המחקר שהוביל למהלך

במחקר השתתפו 6,000 איש משש מדינות ברחבי העולם במסגרתו בחנו תכונות אופי ויכולות שונות אצל בני אדם ומשתמשי ליסטרין בפרט. משתתפי המחקר ענו על שאלון אינטרנטי שכלל מבחר היגדים כגון "אני חכם יותר מרוב האנשים", "אני אופה טוב יותר מרוב האנשים". עוד נשאלו משתתפי המחקר על ההתנסויות האמיצות ביותר שחוו (הצלת חיי אדם...) ואילו התנסויות ירצו לחוות בעתיד (צניחה חופשית, לטוס לירח, ועוד). כמו כן, נשאלו מהו הדבר האמיץ ביותר שעשו בחייהם? מגוון תשובות עלו, מעניין לציין כי התשובה הנפוצה ביותר הייתה, להתחתן...

מממצאי המחקר עולה כי משתמשי ליסטרין הנם "אמיצים" יותר. משתמשי ליסטרין דיווחו על התנסויות בפעילויות נועזות יותר והגעה להישגים גבוהים יותר מאשר אנשים שלא משתמשים בליסטרין. כמו כן, משתמשי ליסטרין רואים עצמם כסקרנים יותר, בעלי שאיפות גבוהות יותר וכאנשים הנוטים "ללכת עד הסוף", מכאן גם נגזר סלוגן הקמפיין.

תמונה:

אז כמו שאמרתי escape city - החדר ממנו הצלחנו לצאת בקושי , וזה בטח בגלל שגרגרנו ליסטרין שניה לפני שנכנסנו לחדר המומיה בסגנון אינדיאנה ג'ונס..

תמונה:

ליסטרין COOL MINT שטיפת פה לשימוש יומיומי הנלחמת בפלאק (רובד החיידקים), מרעננת את הנשימה ובעלת טעם מנטה מרענן, תוביל את המהלך החדש. יעילות השטיפה

כנגד חיידקים מוכחת מדעית, ובשימוש לאחר צחצוח שיניים מפחיתה את הפלאק ומסירה 97% מהחיידקים שנותרו. נמכרת במחיר של כ-40 ₪ ל750 מ"ל. ברשתות השיווק והפארם.

תמונה:

ליסטרין על הבר

תמונה:

ומי מוביל את שוק שטיפות הפה? נכון, ליסטרין

תמונה:

זה כבר מהקמפיין ההומוריסטי של ליסטרין שבוודאי הספקתם להיחשף אליו 

תמונה:

סקר האומץ הגדול

תמונה:

הולכים עד הסוף!

תמונה:

כשמרגישים 100% נותנים 100% מסכימים?

תמונה:

אז אחרי שנחשפנו לקמפיין האומץ של ליסטרין , הצטיידנו בליסטרין ובעוד כמה אי אילו אביזרים וחטיפים שרק אמיצים שמשתמשים בליסטרין ישתמשו בהם..

בואו נראה מה היה לנו כאן

סוכריות ג'לי בטעמים שתרצו לשכוח שנולדתם- מה שכן גרגור של ליסטרין אחריהן וזה עובר..לא, לא ניסיתי!

שוקולד עם פלפל צ'ילי- לאמיצים, דווקא טעים....

ליפ לשפתיים של ווסאבי, כן זה החריף הירוק מהסושי- אומץ!

לק כתום! ושרשרת נוצות ירוקות ! 

נו טוב, שנלך לגרגר ליסטרין?

תמונה:

לדברי דפנה גושן, מנהלת מותג ליסטרין: "המחקר הגדול שערכנו מציג קשר בין משתמשי ליסטרין לבין דפוס התנהגות נועז יותר מאנשים שאינם משתמשים בליסטרין. את הקשר הזה אנו מביאים לידי ביטוי בקמפיין טלוויזיה הומוריסטי וקליל".

בקיצור את הקמפיין קחו בקלילות , את בריאות השיניים שלכם קחו ברצינות - ליסטרין!

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

סטטיסטיקה
מספר כניסות לבלוג מה - 08/2010
1,486,222
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל silvik123 אלא אם צויין אחרת