00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

אינטרנט : מידע , שירות , מכירה , שיווק ופרסום

לא ניתן לנהל את מה שלא ניתן למדוד- חלק 2 - מדידת אפקטיביות הפרסום

מדידת אפקטיביות הפרסום באינטרנט

כמו בכל דבר בחיים, כך גם בשיווק ובודאי בשיווק באינטרנט.
קודם כל צריך לקבוע מהן מטרות הפעילות/קמפיין

המטרות יכולות להיות מגוונות ביותר:
חשיפה למסר
יצירת / הטמעת / טיפוח תדמית
הנעה לפעולה

נתחיל באחרון, הנעה לפעולה הנפוץ בדר"כ בקמפייני "הארד סל":
לאחר שהבנו יש להגדיר מהי המטרה האינטרנטית או במילים אחרות, איזה סוג של הנעה לפעולה אנחנו רוצים להשיג:
האם הקלקה על האלמנט הפרסומי ?
האם רישום (ליד) ?
האם ביצוע פעולה באתר ?
האם רכישה און ליין באינטרנט ?

כמובן שכל פרמטר חשוב שיבדק בסופו של דבר אל מול התקציב שהושקע בקמפיין (ROI) במטרה למקסם את התקציב הנתון.

ויש גם כאלו שמנסים להשיג הנעות לפעולה אל מחוץ לאינטרנט ( מה שפחות מומלץ לדעתי )
האם הרמת טלפון ?
האם הגעה לרשתות מכירה ?

בעצם ההגדרה של המפרסם, בשיתוף הפרסומאי והמדיה של המטרות המדוייקות, הדרך להשגת היעדים תהיה קלה יותר.

כשמדובר בפעילויות פרסומיות שמטרתן להשיג חשיפה למסר מסויים, אם מסר תדמיתי וגם אם לא, יש להקפיד על חשיפת המסר (שכמו תמיד חייב להיות קצר, פשוט וחד) עוד באלמנט הפרסומי הראשון . (בדר"כ באנר)
התכנון צריך להיות דומה לתכנון סטנדרט של קמפיין במדיומים אחרים: הגעה לאחוז חשיפה מקסימלי בקרב קהל היעד במשך מספר פעמים גדול, בתקציב מינימלי.
מתוך זה גם מדידת האפקטיביות: בדיקה כמה נחשפים היו לקמפיין בקרב קהל היעד (לא כל חשיפה היא בקרב קהל היעד!) וכמה מתוכם משתמשים שונים (מתוך כך ניתן לגזור כמה פעמים כל משתמש נחשף לפרסומת).



הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל אסף דותן אלא אם צויין אחרת