משפחת נחשון מטיילת

דירה קטנה במדבר - יומן שיפוץ - פרק שלישי

כבר בתחילת השבוע ביקרנו שוב במצפה.
כמיטב המסורת, גם  בביקור הזה הלכנו לאכול במקום מצפאי כייפי, והפעם - הדסער!

בהדסער יש אוכל צמחוני וטבעוני מצוין וגם טונות אווירה indecision

לפני שנסענו לדירה שלנו עברנו גם במאפיה המקומית המשובחת - "לשה".

אצל לשה כבר ביקרנו כמה וכמה פעמים ובעתיד אנחנו זוממים על קורס האפיה שמתקיים שם (ובחופשות יש גם קייטנת אפייה לילדים! נשמע שווה ממש!)

הצטיידנו בכמה לחמים שווים -

ועכשיו היינו מוכנים להגיע לדירה indecision

ההתקדמות בשיפוץ ניכרת מביקור לביקור וזה מרגש מאוד.

צינורות המים החדשים כבר הושחלו בכל הדירה וגם החציבות בשביל נקודות החשמל החדשות כמעט והסתיימו.

יש כבר איטום ברצפת חדר הרחצה ויש הכנות לברזים במיקומים החדשים -

מה שעוד קרה הוא שהעברת נקודות המים למיקומן החדש גבתה מחיר מסוים מהקיר... cheeky

הבנין כולו בנוי לוחות בטון, גם הקירות הפנימיים. אבל מסתבר שחלקם דקים. מאוד דקים.
לא נורא. יוסי העשוי ללא חת, יטפל בחלונות ההצצה החדשים הבלתי מתוכננים, שנפערו בקיר... surprise

בשבת שוב ירדנו דרומה. היה יום הורים בתיכון ואחריו נסענו למצפה, הפעם בהרכב מלא, עם כל הילדים.
בדרך עצרנו לאכול אצל מג'דלין וסולימאן, חברינו הבדואים.

כמו שאתם רואים, מג'דלין פינקה אותנו באוכל ממש ממש שווה. אם מתחשק לכם אירוח בדואי מפנק, אולי מקום לישון לפני או אחרי טיול... דברו עם סולימאן. הוא ישמח לעזור.

כשהגענו לדירה עם ערימות פחי הצבע ראינו שהריצוף בחדר השירותים ובחדר הרחצה כבר במקומו! איזה כייף. והוא גם מקסים ממש...

למרות שעוד רחוק מלהיות גמור, כבר אפשר לראות שיהיה מהמם.

ותזכורת קטנה לאיך שהשירותים נראו קודם -

גם בחדר הרחצה יש שינויים מרחיקי לכת.

זו האמבטיה לפני... אמבט מימין, כיור משמאל, חלון ממול -

וככה נראה חדר הרחצה עכשיו -
מהאמבטיה נפרדנו (עכשיו היא רובצת בסלון, תלושה ואומללה, ובתוכה שוחים אריחי חיפוי...) ובחדר הרחצה יהיה מקלחון גדול עם ספסל בנוי. חצי הקיר מפריד בין המקלחון לארון הכיור ויש כבר גם את הסף הבנוי שישמור שכל המים ישארו בפנים, במקום בו הם אמורים להיות! wink