00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

משיח בן דוד

מעשיה במלך ושני בניו

מעשיה במלך ושני בניו

מעשיה במלך ושני בניו
 
פעם בארץ רחוקה היה מלך שהיה בעל אוצרות גדולים והיו לו ממלכות וארצות
ועולמות ניפלאים ולאותו המלך (בורא עולם)נולדו שני בנים בראיים גדולים וחזקים
ואהב אותם מאוד מאוד וכתב בספר שלו התורה שלו עליהם שיהיו למלכים עצומים
ובעלי נפלאות לכשיגדלו יביאו לו רפואות נפלאות מארצות רחוקות כאשר יזדקן  וכך
גדלו בשנים ומעשים טובים ועברו להם השנים שבעת אלפים במספר פעם אחת
נכנס אחד הבנים לחדרו של אביו וראה ספר התורה שלו מונח על השולחן ופתח והחל
לקרוא בו הסודות והמעשיות הגנוזים שכתב המלך שיהיה איתו וכל באי עולם
(ספר החיים והמתים) והגיע הבן לדף שבו כתב אביו שיהיו הוא ואחיו הולכים לארצות
רחוקים להביא על הרפאות הגדולים לאביו והיה כתוב שאח אחד הקטן מבין השנים
או שימות או שימות יצר הרע שלו (משיח בן יוסף)ולאחיו הגדול מימנו היה כתוב או
שיקבל פצעים וישב עם עניים או שיהיה לו ענני כבוד  ויזכה להביא גאולה לעולם ורפואה
לכולם ויבנה בית המקדש (משיח בן דוד)אך כך או כך לשניהם היה כתוב על הניפלאות
שעתידים להיות להם באחרית הימים וסגר הספר ותיפעם רוחו על הדברים הכתובים
אותו ואת אחיו ולא יכול היה לשתוק והלך לאחיו לספר זה הכתוב בתורת אביו ואמר לו
שעתיד אביהם לשלוח אותם ברבות הימים לארצות רחוקות להביא רפואות גדולים
לאביהם ולעולם וסיפר לו שכתוב אותו את האח הקטן שיהיה עתיד למות או יצר הרע
שלו ימות וניחרד האח למשמע אוזניו,אמר לו אחיו הגדול שיהיה קורא אותך אבא אליו
בשביל ללכת לעולם העשייה להביא הרפואות תבוא ותגיד לי וניתחלף שאין כתוב
אותי שאמות כלל ולכן טוב יהיה שנתחלף וסיכמו בניהם על זה העניין שיחלפו בניהם 
והנה הגיע הזמן שיום אחד קרא האב לבנו וביקש מימנו שיצא לדרך לבקש על רפואת 
בשבילו ולעולם כי הזדקן(ישתכח בחרובא) הכין לו צידה ומרכבה והוצאות לדרך
הארוכה והבן הנ"ל הלך לאחיו ואמר לו על הבקשות של אביו שיהיה יוצא לדרך ונתחלפו
בניהם ויצא הבן הנ"ל לדרך והיו נישלחים עליו צבאות ומלאכים שדים ורוחות והאופל וסטן
ובעל דבר להרגו (גם כי אלך בגיא צלמוות לא ארע רע)או את היצר שלו ולא היו יכולים ונילחמו
איתו בכל מני תחבולות כאשר ציווה אביו על כך שיהיה נהרג או ימות יצרו הרע ולא הצליחו
כלל ונחרדו מלאכי מרום על כך שאי אפשר להרגו כלל וחזרו בבושת פנים למלך להגיד לו על
המעשה הזה שנעשה תחת כיפת השמים ונירפא לו ושמח המלך ממעשיה נפלאה זו שלא
מצלחים צבא מרום על בן המלך,והיה מבקש בן המלך על רפואות לאביו כאשר כתב עליו
בספר שיהיה בונה בית המקדש ומביא גאולה לעולם וכו" והלך בכל הערים וארצות לבקש
על דבר המלך והלך ועשה לו מילחמות גדולים עם צבא השמים שיהיה רפואות גדולים
לבני האדם ולמלך הנ"ל,ראה המלך(ה" איש מלחמה) את המילחמות הגדולות שעושה
בנו בשבילו ושמח ונתן אותו עיצה שאים אתה רוצה להיות מנצח זו המלחמה ולהביא מזור
לעולם צריך אתה שיהיה לך זכות הציבור(ברוב עם הדרת מלך) וכך היה עושה תמיד
משבח על הציבור ואומר צידקתם של בני האדם לפני המלך שכמה הם טובים וניפלאים
מעשייהם בזה העולם וניהיה סניגורם של ישראל בכל עת והלך והקים לו הקרן משיח בן דוד
וקרן משיח בן יוסף (מגדול ישועות מלכו וירם קרן למשיחו)שמיטיבים עם הבריות ומספקים
להם מאכלים ותשובה ומקרבים אותם לפני המקום ויעש כן שנים רבות ופעם אחת שאל
אותו אביו על מעשיו ואמר לו הבן הנ"ל בוא ואגלה לך סוד ניסתר שלא ידעת עליו ולא
כתוב אותך בספר התורה שלך וניפעם האב ולא ישן באותו הלילה מזה הסוד
(נדדה שנת המלך) ולמחרת שאל אותו אביו על זה הסוד וסיפר לו הבן שפעם לפני
שנים רבות נכנס לחדרו וקרא בספר שלו על שיקרה אותם הוא ואחיו שילכו לארצות
רחוקות ושם ימות אחיו או יצרו והוא יהיה יושב בשער רומי ומחליף התחבושות
לעניים ולעצמו או שיהיה אותו ענני כבוד ומכיוון שראה כך שיהיה לו לאחיו שצריך למות
ניתחלפו בנייהם והוא הבן הנ"ל הוא בעצם משיח בן דוד ולא משיח בן יוסף וספג
את כל המילחמות והמכות מצבא מרום במקום אחיו מכיוון שעליו לא כתוב שימות
וניזדעזע אביו על המעשה של הבן הרחמן שריחם על אחיו והיה מוכן לצאת במקומו
לזאת המלחמה האחרונה ביקום(בולע המוות לנצח)שמח האב על זה המעשה ועזר
את אותו הבן מהיום ואליך בכל בקשותיו ונהיה למלך המשיח ובנה את בית המקדש
והביא לאביו רפואת עולם שעל ידו ניבנה בית המקדש שלא יהיה נחרב עוד לעולם
 
יחי מלך המשיח הניצחי
 
תִּשְׁמַע נִפְלְאוֹת יְשׁוּעַת ה' אֲשֶׁר עֲזָרָנוּ עַד הֵנָּה שֶׁזָּכִינוּ לְהַגְבִּיהַּ בִּנְיַן הַבֵּית המקדש הַקָּדוֹש
בְּעֶזְרַת הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ, גְּדוֹלִים מַעֲשֵׂה ה'. כֵּן יְהִי עִמָּנוּ שֶׁנִּזְכֶּה לְגָמְרוֹ בִּשְׁלֵמוּת מְהֵרָה
וּלְהִתְפַּלֵּל שָׁם בְּכַוָּנָה. בִּפְרָט בְּראשׁ הַשָּׁנָה הַקָּדוֹש וְלִפְעל שָׁם מַה שֶּׁצְּרִיכִין לִפְעל כָּל
אֶחָד וְאֶחָד בִּכְלָל וּבִפְרָט אָמֵן כֵּן יְהִי רָצוֹן, וְתָגִיל וְתִשְׂמַח בִּישׁוּעַת ה' אֲשֶׁר עֲזָרָנוּ עַד
הֵנָּה, וְעַל לְהַבָּא נְבַקֵּשׁ בְּכָל יוֹם עַד יֶעְתַּר לָנוּ ה' מִמָּרוֹם בְּרַחֲמָיו וִימַלֵּא מִשְׁאֲלוֹתֵינוּ
לְטוֹבָה בְּרַחֲמָיו הַמְרֻבִּים, כִּי בְּוַדַּאי לא יַעֲזב אוֹתָנוּ לְעוֹלָם חַס וְשָׁלוֹם, כִּי לא יִטּשׁ ה' אֶת
עַמּוֹ אַל תִּשְׁכַּח בְּכָל עֵת עצֶם הַחֶסֶד וְהָרַחֲמִים שֶׁחָמַל עָלֵינוּ הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ לִהְיוֹת נִקְרָא עַל
שְׁמוֹ זִכְרוֹנוֹ לִבְרָכָה אֲשֶׁר לא יַסְפִּיקוּ כָּל יָמֵינוּ לְהוֹדוֹת וּלְהַלֵּל עַל זֶה וְכוּ' וְכוּ', בִּפְרָט שֶׁאַף על
פִּי כֵן הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ אֵינוֹ עוֹזֵב אוֹתָנוּ, וּבְוַדַּאי יַעְזר לְךָ שֶׁיִּהְיֶה לְךָ מָקוֹם לְהִתְפַּלֵּל שָׁם  
בְּעֶזְרַת הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ, מֵעַתָּה חַזֵּק עַצְמְךָ לִבְלִי לְהַמְשִׁיךְ עָלֶיךָ מַחֲשָׁבוֹת יְתֵרוֹת,
וּתְבַקֵּשׁ וּתְחַפֵּשׂ בְּכָל דָּבָר אֵיזֶה צַד לְטוֹבָה, וְאִם לא תּוּכַל לִמְצא, תַּאֲמִין בְּחַסְדֵי
ה' שֶׁבְּוַדַּאי הַכּל לְטוֹבָה, כִּי חַיָּב אָדָם לוֹמַר כָּל דְּעָבֵד רַחֲמָנָא לְטָב עָבֵד. אִם יִרְצֶה
הַשֵּׁם, וְאֶת אֲשֶׁר יִשְׁלַח ה' עִמְּךָ בְּעֶזְרַת הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ, לְעֵת עַתָּה חֲזַק וְחַזַק, כִּי כְּבָר
יָדַעְתָּ וְהֵבַנְתָּ שֶׁכָּל מַה שֶּׁעוֹבֵר עָלֶיךָ בְּהֶכְרֵחַ שֶׁיַּעֲבר עַל הָאָדָם, כִּי אָדָם לְעָמָל יוּלָּד,
וּפֵרְשׁוּ רַבּוֹתֵינוּ זִכְרוֹנָם לִבְרָכָה לַעֲמַל תּוֹרָה, אֲבָל בְּלא עָמָל כְּלָל אִי אֶפְשָׁר לְקַבֵּל
קְדֻשַּׁת הַתּוֹרָה, כִּי מָצָאתִי וְלא יָגַעְתִּי אַל תַּאֲמִין, אֲבָל אֵין הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ שׁוֹלֵחַ עַל
הָאָדָם עָמָל וִיגִיעָה שֶׁלּא יוּכַל לַעֲמד בּוֹ, וּכְבָר יָדוּעַ לָנוּ שֶׁלְּהִתְפַּלֵּל קָשֶׁה מְאד מְאד
מֵחֲמַת רִבּוּי הַמַּחֲשָׁבוֹת זָרוֹת, וְיֵשׁ בָּזֶה לְדַבֵּר הַרְבֵּה שֶׁלּא תַּסְפִּיק הַיְרִיעָה, אַךְ הַכְּלָל
שֶׁזֶּה בְּעַצְמוֹ שֶׁמְּיַגְּעִין עַצְמוֹ וּמַכְרִיחִין אֶת עַצְמוֹ לְהִתְפַּלֵּל אַף עַל פִּי שֶׁאֵינוֹ יָכוֹל לְהִתְפַּלֵּל
כָּרָאוּי זֶה בְּעַצְמוֹ יָקָר מְאד מְאד בְּעֵינֵי הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ, וְנֶחֱשָׁב כְּקָרְבָּנוֹת, בִּבְחִינַת כִּי עָלֶיךָ
הרַגְנוּ כָל הַיּוֹם וְכוּ' כַּמְבאָר בִּדְבָרָיו זִכְרוֹנוֹ לִבְרָכָה. גַּם זְכר הֵיטֵב שֶׁשְּׁנֵי מַחֲשָׁבוֹת אִי
אֶפְשָׁר לִהְיוֹת בְּיַחַד בְּשׁוּם אפֶן, וְגַם זְכר הֵיטֵב הֵיטֵב הַתּוֹרָה שֶׁל אֲזַמְּרָה לֵאלקַי בְּעוֹדִי,
וּתְעַיֵּן שָׁם יָפֶה יָפֶה, וְלא תִּהְיֶה בְּעֵינֶיךָ כִּישָׁנָה, וְתֵלֵךְ עִמָּהּ בְּכָל יוֹם, וְגַם זְכר הַתּוֹרָה עַל
פָּסוּק צהַר תַּעֲשֶׂה לַתֵּבָה, וְגַם שָׁם תְּעַיֵּן יָפֶה וְתֵלֵךְ בָּזֶה גַּם כֵּן, וּבְחַסְדֵי ה' תּוּכַל לְהַחֲיוֹת
נַפְשְׁךָ בָּהֶם וְכַיּוֹצֵא בָּהֶם, וְהַיִּסּוּרִים וְהַפְּחָדִים והדאגות על פרנסה ובראיות וילדים וכיוצא
בזה שֶׁיֵּשׁ לְךָ, בְּטַח בַּה' שֶׁיַּצִּילְךָ, כַּאֲשֶׁר כְּבָר הִצִּיל הַרְבֵּה מִמְּנִיעוֹת וּפְחָדִים כָּאֵלֶּה וְכָאֵלֶּה
הַרְבֵּה יוֹתֵר, וּבְוַדַּאי אִם תִּהְיֶה נִשְׁאָר עַל עָמְדְךָ לְהִתְקָרֵב לִנְקֻדַּת הָאֱמֶת בְּכָל עֵת תַּעֲשֶׂה
נַחַת רוּחַ הַרְבֵּה לקדוש ברוך הוא בָּזֶה וּבַבָּא הַרְבֵּה יוֹתֵר 
 
                      

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

ארכיון פוסטים
נקה
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל אריאל2016 אלא אם צויין אחרת