משפחת נחשון מטיילת

אלסקה - קיץ 2015 - סיכום ותודות :)

אחחח... איזה טיול שזה היה!

עבר עלינו חודש נפלא. מרתק, מגוון, קריר ונעים, מלא בהתרגשות ובימים יפים.

ראינו קרחונים עצומים וגושי קרח צפים, ונהרות, ואגמים ואוקיינוס. ראינו יערות גשם, וחופים, וביצות ופטריות בכל צבעי הקשת.
טסנו, ושטנו ונסענו כמעט בכל דבר אפשרי - מטוס מסחרי, מטוס קל, מטוס ימי, מסוק, מעבורת, ספינה קטנה, סירת מנוע, קייאק וסאפ... אפילו על סוסים רכבנו.
ראינו לוויתנים, ודובים, ומוסים, ואיילים ועיטים קרחים ופאפינים וכלבי מזחלות וסלמונים בכל הגדלים והסוגים. רק דב רוכב על אורקה לא ראינו surprise.

אה, וראינו את אורות הצפון!!!

ישנו מעט, אכלנו המון, בילינו זמן איכות משפחתי מרוכז, הכרנו חברים נהדרים מכל העולם (וגם מישראל indecision ) וצברנו חוויות חדשות שישארו איתנו לתמיד.

אין שום ספק, אנחנו אוהבים את אלסקה!!!

ועכשיו לתודות

ראשית, תודה ענקית לעופר, האיש והאגדה, מעופר גלמונד  - טיולים לאלסקה ולמערב קנדה http://ofergelmond.com/
      עופר, שסבל אותנו על שלל הצקותינו והטרדותינו (שלא לומר, הצקותי והטרדותי.. indecision ) במשך שנה שלמה ויותר של תכנון הטיול הצליח להפיק לנו טיול מושלם. טיול שמתאים לנו בדיוק-בדיוק, מתוקתק ומאורגן לעילא, עד לפרט האחרון. בלי חריקות ובלי צרימות. שאפו, אין כמוך!!!

תודה מקרב לב לפולי המקסימה, חברתי מימי התיכון העליזים במדרשת שדה בוקר. החיים גילגלו את פולי לאנקורג', ואנחנו הרווחנו. פולי ומשפחתה ארחו אותנו נהדר בכל אחת משלוש (!) הפעמים שהגענו לאנקורג'. פולי פינקה אותנו בארוחות שוות, במפגשים עם אנשים נחמדים ובהמון תשומת לב. תודה רבה לך, אהובה. זה לא היה נראה אותו הדבר בלעדיך...

תודה לעמיר, עידו, יעל וענבל, המשפחה המוצלחת שלי. אתם אלופים!
לא פשוט לטייל יחד חודש שלם וצפוף. לא פשוט לשרוד יחד נסיעות ארוכות (או טיסות, או הפלגות... angel ) ולהשאר חברים טובים. כל הכבוד לכם חבר'ה! לא מובן מאליו לחזור מטיול כזה וכבר לפנטז על הבא בתור, כולנו יחד...

תודה למזג האוויר! זקני אלסקה לא זוכרים רצף כזה של ימים נהדרים כמו שזכינו לו בקיץ הזה

ותודה אחרונה לכולכם! לחברים, למשפחה ולשלל החברים הוירטואליים. תודה לכל מי שקרא, הגיב, השתתף והחמיא! כייף שיש ליווי מסור וצמוד כזה. היה תענוג לטייל אתכם indecision

ובאווירה אופטימית זו.... יש למישהו רעיונות ליעד מוצלח לטיול שלנו בשנה הבאה?... angel