משפחת נחשון מטיילת

אלסקה - קיץ 2015 - 30.7 - יום חזרה לציוויליזציה בסוארד

קשה, קשה לעזוב....

בעשר בבוקר מגיע דניס, הבעל של סוזן, עם הסירה ואנחנו נפרדים בחיבוקים ובהתרגשות.

40 דקות של שייט ואנחנו חזרה בסוארד.

מעמיסים את התיקים לאוטו שממתין לנו בנאמנות בחניון ונהנים מהחיבור חזרה לעולם האמיתי בנמל בסוארד (יש ווייפיי!!! cheeky ).

ויש גם קיר כזה, עליו כותבים בגיר מה מתכננים לעשות לפני שנמות... חשוב angel

אנחנו אוכלים צהריים במסעדה עם נוף יפהפה על קו המים -

ולהמשך היום אנחנו מתפצלים – עמיר והגדולים יוצאים לשלוש שעות של גלישה באומגות וענבל ואני נשארות לבלות זמן בסוארד.

ואן של חברת הזיפ-ליין, אוסף את החבר'ה ומעלה אותם בנסיעה קצרה לנקודה ממנה יגלשו בשמונה מקטעים של אומגה.

ענבל ואני נוסעות בשאטל חינמי למרכז הימי של סוארד. מרכז מחקר גדול וגם אקווריום בו אפשר לראות מגוון יצוריים ימיים – דגים, רכיכות, עופות מים וגם יונקים.
אפילו פלנקטון יש –

והכי התרגשנו ללטף קיפודי ים, כוכבי ים ושושנות

אחר כך אנחנו מטיילות ברגל את הדרך חזרה. יש יום יפהפה ושטוף שמש והנוף מדהים.

עוד סיבוב קטן בנמל החביב של סוארד

עם יבול הדגים של היום –

ועם דוב מגולף בעץ

ואז חוזרים הגדולים, נרגשים לגמרי, ואת חדוות הפגישה המחודשת אנחנו חוגגים בגלידה, קפה ופאדג'

ולגבי הדבר הזה שענבל אוכלת, יש לי רק דבר אחד להגיד... מי שאוכל אבקת סוכר צבעוני, מקיא אח"כ בכל צבעי הקשת.... frown
ראו הוזהרתם!

אנחנו נפרדים מסוארד וחוזרים בשעתיים של נסיעה צפונה אל גירדווד, בה כבר ביקרנו לפני כמה ימים כשנסענו להומר. בגירדווד נישן הלילה במלון שווה ומפונפן להפליא.
שינוי קיצוני מהאי, עם שירותי הקומפוסט (ועדיין, היינו מעדיפים את האי surprise )

בגירדווד אנחנו עוצרים לאכול במסעדה עליה קיבלנו המלצות -

וזה מה שאנחנו אוכלים כאן. מרק דגים גאוני!

וזהו. כבר תשע בערב... צריך לסגור את היום.

לילדים יש עוד מספיק כוח כדי ללכת לבריכה. אנחנו נשארים בחדר, משלימים זמן מחשב ליד החלון ממנו נשקף הנוף המהמם הזה.
(הרכבל הזה הוא אותו אחד בו עלינו לפסגה לפני כמה ימים, שמרגישים לנו כמו שנות דור... cheeky )

עוד יום נגמר. מחר נוסעים לואלדז.