משפחת נחשון מטיילת

אלסקה - קיץ 2015 - 23.7 - וואלה, הגענו!

ארוכה הדרך לאלסקה... wink

קמנו בבוקר, סגרנו מזוודותינו ולקחנו את השאטל של המלון אל טרמינל 1 בשדה התעופה בפרנקפורט.
צ'ק אין יעיל עם דיילת קרקע חמודה וחייכנית, קפה דלוח בסטארבאקס ואנחנו כבר בגייט, מחכים לטיסה שלנו לאנקורג' יחד עם עוד המון אנשים.
בהמלצתו של עופר בחרנו לטוס לאנקורג' עם קונדור ( https://www.condor.com/eu/flights/index.jsp) קונדור היא חברת תעופה גרמנית ששייכת לקבוצת תומס קוק ובסיסה בפרנקפורט. היתרון של טיסה עם קונדור עבורנו הוא שזו החברה היחידה שטסה מאירופה לאלסקה במסלול שמעל הקוטב, מה שמקצר מאוד את משך המסע. מגניב.
החסרון, אין לקונדור נציגות בארץ היום וזה חייב אותנו להזמין את הכרטיסים בנפרד, ת"א-פרנקפורט-ת"א ואח"כ פרנקפורט - אנקורג'-פרנקפורט. מכיוון שכך, ורציתי להבטיח שעיכוב לא יסבך אותנו, הזמנתי לנו עצירות-לילה בפרנקפורט בהלוך וגם בחזור.

אחרי עיכוב של שעה בהמראה, אנחנו בדרך. למרות שקונדור היא חצי לואו-קוסט, הטיסה סבבה לגמרי. המטוס מעולה והצוות אחלה. הטייס אפילו דואג להודיע בכריזה מתי עוברים מעל נוף יפה... נתיב הטיסה הצפוני מאוד מספק נוף מהמם של ים קפוא...

כשמתקרבים לאנקורג' הטייס מודיע שבדקות הקרובות נוכל לראות את פסגות הר מקינלי מצד ימין של המטוס. באיזשהו שלב כולם קמים ומנסים להציץ... טוב שהמטוס לא נוטה על צידו cheeky

וככה נראה ההר -

הר מקינלי שמתנשא לגובה 6168 מטר, הוא הפסגה הגבוהה ביותר באמריקה הצפונית.

וזהו. נוחתים. תשע שעות טיסה, והגענו!

למרות התור הארוך, ביקורת הדרכונים וההגירה באנקורג' הרבה יותר נעימה ומחויכת מזו שאני מכירה טוב כל כך מ - JFK או ניוארק. אנחנו כבר אוהבים את האלסקנים! indecision

בשדה התעופה מחכה לנו לחיבוק, פולי. פולי היא בת כיתה שלי מהתיכון במדרשת שדה בוקר. החיים גילגלו אותה לאלסקה וכאן היא גרה, באנקורג', עם האיש שלה ושתי הבנות הבלונדיוניות והמתוקות שלהם. איזה כייף להפגש!

מלבד פולי, פוגשות אותנו בשדה גם כמה חיות אלסקניות מפוחלצות cool

אנחנו אוספים את הרכב השכור ונוסעים דקות ספורות אל הדאון-טאון, למלון החמוד שלנו - https://www.choicehotels.com/alaska/anchorage/clarion-hotels/ak030?source=gglocalai1

אנחנו עייפים נורא, והמיטה נראית מזמינה להפליא -

אנחנו לא נכנעים לפיתוי!

הטף רעב ואנחנו הולכים לאכול. סיבוב קטן עם האוטו בדאון טאון ואנחנו בוחרים ב - Humpy's כמו שהמליצה לנו הדודה בקבלה במלון.

היה טעים מאוד, או שהיינו רעבים מאוד, או שגם וגם cheeky

ככה נראה האוטו שלנו לשבועות הקרובים... אפשר בהחלט להתרגל לזה!

יחד עם פולי ששוב מצטרפת אלינו, אנחנו עושים סיבוב קניות קטן ומנומנם ומתחדשים כולנו במגפי גומי. פריט חיוני פה, כך מספרות השמועות... בזכות פולי אנחנו מגיעים לחנות הנכונה ואפילו מקבלים הנחה. תודה, מותק!

אבל כבר קשה לנו. השעות הארוכות ללא שינה נותנות אותותיהן.
הילדים משתדלים מאוד, וגם אנחנו... אבל די. צריך ללכת לישון.
הצלחנו למשוך עד שבע בערב... סביר, לא?! angel

ו... קמתי בשתיים! הידד לג'ט לג cheeky

זמן מעולה לעשות כביסה.

יצאתי החוצה לצלם לכם את המלון מבחוץ, החושך-הלא-ממש-חשוך שיש פה -

ונכנסתי לבלות בחדר הכביסה במלון. אני, רול שלם של מטבעות קווטר ואיזה איש מוזר עם מבטא לא ברור שחזר ממסע דיג ומתעקש לספר לי על הצלחותיו... laugh