00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

בחירות נכונות

טקס מוצר השנה 2015

22/03/2015
טקס מוצר השנה 2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אחד הטקסים היותר מרגשים שיש לי זכות להיות חלק ממנו מידי שנה, התקיים השבוע שוב בחלוף שנה. השבוע כמו בעשור השנים האחרון התכנסו במוזיאון תל אביב כל אנשי התעשיה שלנו לטקס מוצר השנה 2015

יש משהו בטקס הזה שעושה את המפגש ואת הפרסים לנבחרים מיוחד ומרגש . הצבע האדום השולט סביב, האווירה, החגגיות, הפרגון וחוש ההומור של המנחה יובל סגל שעשו את הערב לעוד חגיגה אמיתית גם מבלי שזכיתי בפרס. אבל זכיתי בתיק עם כל הפרסים...)

 

פרס מוצר השנה הוא ללא ספק החותמת של הצרכנים. זה המקום היותר משמעותי בו נשמע קולם.  השנה חוגגים פרסי מוצר השנה בישראל את חגיגית העשור. 

 

 

המטרה של פרסי מוצר השנה זהה בכל העולם: לכוון את הצרכנים להשתמש במוצרים ובשירותים החדשים והטובים ביותר במדינה, ולתגמל יצרנים ומשווקים על איכות ועל חדשנות.
שפע ההשקות החדשות, ביחד עם עומס במסרים שיווקיים, מבלבלים את הצרכנים. החותמת של מוצר השנה משמשת את הצרכנים כקיצור דרך וחוסכת להם זמן, התלבטות וכסף.

העוצמה של מוצר השנה נעוצה בעובדה, שמי שבוחר את הזוכים הם הצרכנים. (להלן תהליך הבחירה) צרכנים מאמינים יותר לחבריהם הצרכנים ופחות למשווקים ולמפרסמים.
הזכייה בפרס מוצר השנה משמשת כאמצעי לשיווק מפה לאוזן, משום שהצרכנים יודעים שצרכנים אחרים היו מרוצים מהמוצר/שירות והם ממליצים להשתמש בו. 
למשווקים של המוצרים והשירותים הזוכים, הפרס משמש ככלי שיווקי המשפר תדמית, מעודד התנסות ומגדיל מכירות.

 

 

כל מוצר הזוכה בפרס מוצר השנה ניהנה מתוכנית שיווקית מגוונת, שנועדה לחשוף אותם בפני צרכנים, קמעונאים ומובילי דיעה, לחזק את תדמיתו, וליצור לו בידול בקטגוריה, וזאת בנוסף לזכות להשתמש בלוגו מוצר השנה למשך שנה שלמה. מארגני מוצר השנה דואגים למסע יחסי ציבור נרחב בכל אמצעי המדיה. בשנה החולפת עמד שווי החשיפה התקשורתית למוצר השנה (לפי נתוני יפעת) על מעל 2,700,000 ₪, בנוסף כתבו על מוצר השנה מעל ל-200 בלוגרים

 

 

נבחרת הזוכים בפרס מוצר השנה 2015

 

 

 

 

 

 

 

 

למה כדאי למוצרים לזכות בפרס מוצר השנה?

כי להיות חלק מנבחרת בינלאומית של מוצרים ושרותים מצוינים וחדשניים הוא יתרון תחרותי, שכל מוצר שואף אליו. את היתרון הזה ניתן לנצל מול לקוחות, קמעונאים,
שותפים בחו"ל ואנשי מכירות בארץ. 63.2% מהצרכנים מצהירים כי זכייה בפרס מוצר השנה משפרת את דעתם לגבי החברה הזוכה.

 

ואני... קבלתי את הפרס רק לצורך התמונה... :)

 

 

 

 

ותודה מיוחדת לנדב ולתפוז אנשים  על הזכות החוזרת להיות חלק בטקס. 

 

להתראות בטקס הבלוגרים בתחילת מאי... 

 

 

 

 

התרשמתי ורשמתי - ריקי ברוך 

מאמנת אישית וקבוצתית עיתונאית רשתבלוגרית. 

 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

6 תגובות

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל תפו ופוזה אלא אם צויין אחרת