00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

מגוון לצרכן

ברוכים הבאים

סוכרזית מתחדשת עם מיתוג חדש למגוון הממתיקים

 

 

 

"סוכרזית" היא החברה המובילה בתחום תחליפי הסוכר. כעת, סוכרזית משיקה מיתוג מחדש למגוון של מוצרים, מה שאומר עיצוב חדש למוצרים הקיימים וכינוס מוצרי החברה תחת מותג אחד.   

הכינוס יהיה תחת שלוש סדרות:

  • הסדרה הקלאסית
  • סדרת הסוכרלוז
  • סדרת הסטיוויה (מבוסס על צמח הסטיוויה)

 

 

בכך הופכת סוכרזית למותג היחידי שמציע היום את מגוון הגדול יותר של אפשרויות להמתקה.

בכל סדרה מציעה "סוכרזית" מגוון סוגים של מוצרים וביניהם: טבליות, ממתיק נוזל לבישול ואפייה, אבקה לבישול ואפייה, שקיות אבקה להמתקת משקאות.

 

לצד העיצוב מחדש, משיקה סוכרזית ממתיק ייחודי בשקיות – "סוכרזית קלאסי 100 שקיות" המותר לשימוש בשבת. מדובר בממתיק היחיד בישראל שעבר בישול מקדים ולכן מותר לשימוש בשבת בכשרות המהודרת של בד"צ! למעשה, זהו הממתיק היחיד המותר לשימוש בשבת ושאינו גורם לחילולה.

 

לדברי ליאור לוי, מנכ"ל קבוצת ביסקול, יצרנית סוכרזית:" סוכרזית היה, הווה ויהיה הממתיק הלאומי. לאורך השנים מיתוג הסדרות לא נעשה בצורה הומוגנית והגיע הזמן לתקן זאת. הצרכן הישראלי מקבל היום מסוכרזית את המותג המוכר והאהוב במגוון הורסיות האפשריות: קלאסי, סוכרלוז וסטיוויה. המהלך נועד להציע לצרכנים את מגוון המוצרים תחת מותג אחד ברור ולאפשר ללקוחותינו לזהות את היצע המוצרים של "סוכרזית" על המדף. בחנו את העיצוב במחקרי שוק מעמקים והוא נמצא היפה ביותר על יד קהל לקוחתנו. עיצוב המוצרים נעשה על ידי אחד מהמעצבות הטובות בארץ, מיכל סודאי. יתר על כן, ביצענו מחקרי טעימה אצל חברת אנליסט וראינו כי סוכרזית טעימה יותר בכל מוצר מהמתחרים."

 

אני באופן אישי לא משתמשת עם ממתיקים מלאכותיים, אך יודעת שיש דרישה לנושא בקרב הרבה אנשים. בעיני המיתוג החדש מאוד נעים לעין ואף יצא לי לראות בסופר על המדפים, וזה ללא ספק נראה יותר אטרקטיבי וגם יותר נוח להתמצא ככה בין השלל המוצע.

 

סוכרזית מיוצרת בישראל כבר כ-75 שנה, ומיוצאת למדינות רבות בעולם. מוצריה הם הנמכרים ביותר בתחום, והיא החברה המובילה מזה שנים את שוק הממתיקים השולחניים דלי הקלוריות בישראל. סוכרזית הייתה הראשונה שהשיקה את מוצרי הסטיוויה בישראל תחת המותג סוכרזית סטיוויה, המוצר שנמצא הטעים ביותר בסגמנט שלו על יד חב' המחקר אנליסט.

 

לסוכרזית המגוון הרחב ביותר של ממתיקים בישראל.

כל מוצריה כשרים בהשגחת הבד"ץ ומותרים לשימוש על ידי האגודה הישראלית לסוכרת.

יתר על כן, מפעל הממתיקים של סוכרזית (ביסקול) הינו המפעל היחידי בתחום בארץ שלו תו איכות GMP מטעם משרד הבריאות.

 

 

 

לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: http://www.facebook.com/Florentinasblog

 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

2 תגובות

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל Florentina אלא אם צויין אחרת