22
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

המסע לעמק החלומות

ההזמנות שלי


HOT

16/11/2014

 אתם יודעים מה פשוט מוגזם, והמילה מוגזם בלשון המעטה

ואני מדברת על כל הלהו"ם שעושים על חברת הוט תקשורת HOT

אז קודם כל כן, אני עובדת בחברת HOTואני גאה בזה, ובואו אספר לכם על החברה מבפנים, כן אני יודעת שעובדי הוט לשעבר גם מספרים לכם "אמת" על החברה

ואני אספר לכם את האמת שבאמת.

הדבר הכי כאוב בחברת HOTזה זמני ההמתנה הארוכים, ומודעים לזה בדרגים הכי גבוהים בחברה ומטפלים בזה בחשיבות העליונה ביותר ואיך

1. הוקמו מוקדים חדשים אחד בראשון ואחד בירושלים.

2. גויסו עובדים רבים לעבוד ועדיין ממשיכים לגייס גם למענה הקולי .

3. הקימו את המייל הדיגטלי שתוך 3 ימי עסקים עונים ומטפלים בלקוח.

4. פניות הציבור שמטפלת בלקוח עד לסיום העניין שבגינו יצר קשר.

5. הוקם מוקד מיוחד! שמטפל בלקוחות שפנו במהלך החודש מ-4 פעמים ומעלה

והנציגים במוקד מטפלים בלקוח מהתחלה ועד פתרון הבעיה המלאה והכל באון ליין.

6. שירות בפייסבוק.

7. שירות בפקסים.

כל דבר לוקח זמן, צריך גם סבלנות אבל חברת HOTוההנהלה הכי בכירה כולל הבעלים עושים הכל על מנת לפתור את בעית ההמתנה הארוכה, ולגרום שהלקוח יקבל שירות לא טוב, אלא מצויין!! מכל נציג שהלקוח יגיע אליו.

זה שמספרים שנציגים מנתקים משקרים וכדומה, זה נוגד את המדיניות של חברת HOT!! זה הקו האדום החמור ביותר ומטופל בחומרה.

חוץ מהשירות המענה הקולי כמו שכתבתי יש עוד דרכים לפנות אלינו ולקבל את אותו השירות המצויין בלי הצורך בהמתנה במייל בפקס בפייסבוק.

יתרה מזו כל לקוח יש לו את האתר האישי שלו שנקרא MY HOT, שם הוא יכול לראות חשבוניות, לשלם חוב, לשנות אמצעי תשלום, מעברי דירה, הרבה מבצעים ועוד, אך לקוחות משום מה פונים ברובם רק בטלפון למה? כהחברה נותנת לכם עוד כל כך הרבה כלים על מנת לתת לכם שירות.

ומשהו על תרבות הצרכן בארץ....נכון שאתם לקוחות ואנחנו נציגים, אבל לא חושבת שיש זכות לאף לקוח לצרוח עלינו, לצעוק לקלל ולדבר איתנו בשפה פשוט מגעילה של קללות ומילים גסות וכדומה.

פשוט לא נעים לתת שירות בצורה כזו!

והלקוחות שטוענים שאנחנו עובדים אצלם.....שהם משלמים לנו....אז ככה

אנחנו עובדים בחברת HOTולא אצל אף לקוח, ואתם משלמים עבור שירותים שאתם מקבלים!.. אתם לא משלמים לנו בחינם.

ובוודאות אין כמו חברת HOTבהטבות במבצעים שהיא נותנת ללקוחות אין ולא יהיה!!

תנסו לקבל איזו הטבה מכל חברה אחרת אין! בחברת הוט הטבות והטבות ועוד הטבות.......החל מזיכוי על התקנה, שלטים בחינם, ערוצים מסוימים כהטבה.

תנסו לבקש איזו הטבה ממתחרה אחר.....

ולמה כל הזמן נתפסים בחברת HOT? אני לפני 3 שבועות התקשרתי לחברת פלאפון הנציגה החליטה שנמאס לה לדבר איתי וניתקה לי את הטלפון! כן ניתקה לא נותק ולא חזרה, הגשתי תלונה.....כלום, אם חלילה קורה דבר כזה בהוט זה מטופל מידית.

אז בואו רגע ונרגע מהשמועות, מהכתבות, מההכפשות, מהתקלות מזמני ההמתנה ועוד, בואו קודם כל נתנהג כאנשים תרבותיים בסובלנות ובסבלנות, ואז זה יזרום מבטיחה, ואז הכל ישתנה והכל יראה בפרופורציה נכונה, וכל העובדים לשעבר

סתם משמיצים את חברת HOT, הם יורקים לצלחת ממנה הם אכלו!! כשעבדו הכל היה תקין , ואחרי שרובם הועזבו פתאום מספרים סיפורים......

חברת HOTהחברה הכי טובה בארץ ותהיה עוד יותר טובה מכל הבחינות!

נכתב מכל הלב והאמת!

לילה טוב

נ.ב. נא להגיב בצורה תרבותית תודה :-)

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

38 תגובות

ארכיון פוסטים
נקה
קוד חופשי

הבלוג של הלב מזהב

קוד חופשי
הומלץ על ידי ה-בלוג
קוד חופשי
ההזמנות שלי

ארכיון פוסטים
נקה
קוד חופשי

הבלוג של הלב מזהב

קוד חופשי
הומלץ על ידי ה-בלוג
קוד חופשי
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל הלב מזהב אלא אם צויין אחרת