משפחת נחשון מטיילת

חופשת סוכות קטנה ונהדרת ב... עקבה!

חג סוכות. חופשה ארוכה מביה"ס. הגברים שלנו נסעו לטרק בצפון אתיופיה. לשבועיים שלמים.

מייד דאגנו להטביע את יגונונו ובדידותנו בפיצוי ראוי. רוני הציעה ואנחנו בשמחה בלתי מוסתרת, נעתרנו. חופשת סתלבט בעקבה - היר ווי קאם!!! surprise

את המלון הזמנו דרך Hotwire , אהוביי, במחיר קטן ומתוק. את שאגות השמחה של רוני ושלי, כשהסתבר לנו שזכינו במובנפיק טאלה ביי, שזה המלון שהכי רצינו ממילא, אפשר היה לשמוע בקלות על ציר גדרה - פתח תקוה.

מלאי התרגשות ירדנו דרומה, אני והבנות, רוני, ערן ושלושת החבר'ה שלהם וגם חברה חדשה, דרורה, עם הילדונת שלה.

השארנו את המכוניות בחניון של מעבר הגבול והנה אנחנו מוכנים... devil

(ראיתם שיש דיוטי פרי במעבר הגבול?... cool )

בגבול מחכה לנו חסן. זכרנו מהביקור הקודם שלנו בירדן שיש איזה עניין כזה במעבר הגבול... לפעמים דרוש "מעבירן גבול" ירדני שמטפל בפרוצדורות הגבול. לא בדיוק ברור לנו באיזה מצבים הוא נדרש המעבירן הזה, לאיזה גודל קבוצה והאם גם לחופשה בעקבה או רק לטיולים... אבל החלטנו שנתאם לנו עם אחד כזה, פשוט כדי להקל.

רוני שלחה מיילים, עשתה ברורים ומוחמד נבחר בזכות ההמלצות ב"למטייל" ובזכות המחיר האטרקטיבי שהציע לנו לטיפול במעבר הגבול פלוס הסעה לעקבה ובחזרה. מוחמד חמוד ויעיל, תיקשר איתנו במייל ובווטסאפ ושלח לנו לגבול את חסן, שדאג להעביר אותנו דרך כל האשנבים והפרוצדורות, חלק וזריז.

נסיעה של 20 דקות בערך, דרך עקבה ועוד קצת דרומה מביאה אותנו לטאלה ביי.

המלונות בטאלה ביי, להבדיל מאלה של עקבה העיר, הם בסגנון רזורטים. נמוכים יותר. מתפרשים על שטח גדול יותר ויש להם חוף ים צמוד. בקיצור, בול מה שצריך בשביל חופשה נהדרת.

ככה נראית הכניסה למלון שלנו -

המלון מהמם.

מ-ה-מ-ם!!!

ירוק, מטופח ופורח. אינסוף בריכות מחוברות ביניהן במין נהר. יש מגלשת מים, ומין מזרקות לשמחת הילדים וגם בריכה למבוגרים בלבד (כייף נורא אם רוצים לקרוא ספר בשקט, או לשחות) יש גם ג'קוזי למבוגרים וגם חוף ים לא רע בכלל...

ככה נראה הנוף מהחדר (והחדר שווה לאללה... מרווח, מאובזר, מיניבר לשימוש חופשי ללא עלות.... פינוק indecision )

וככה זה נראה מהכיוון ההפוך, מהבריכה אל החדרים...

(זו בריכת המבוגרים, זו שאתם רואים שם... )

וככה  העברנו את הזמן... בין סתלבט בבריכות השוות -

לפעילות ספורט ימי במזח של המלון -

תראו את הילדות האמיצות שלנו!

באחד הימים נסענו לסיבוב קטן בעקבה (יש שאטל מהמלון שלנו בטאלה ביי, למובנפיק השני שבעיר...)

העיר עצמה לא מרשימה (בלשון המעטה....) אבל מצאנו שוק חמוד -

אורי קיבל בקבוק חול צבעוני  (אפילו כתוב בפנים "אורי"!)

ואכלנו אוכל טוב במסעדה מומלצת -

טיילנו למרינה הקטנה בטאלה ביי ויצאנו להפלגה בסירה עם תחתית זכוכית (זו הצוללת הצהובה החמודה שבתמונה...)-

אבל רוב הזמן פשוט רבצנו. שחינו בבריכות. נחנו. אכלנו מצויין (יש למובנפיק אחלה גלידות!!!)

ונהננו משירות עם חיוך (ת'אמת, מתי בפעם האחרונה חיכה לכם על המיטה פיל ממגבות עם עיניים מפקקים של בקבוקי מים ופרח בחדק?!... cheeky )

אחלה חופש, אחלה חברה. חזרנו שזופים ומרוצים מאוד מאוד עם החלטה לחזור בהזדמנות הראשונה (הפעם עם הבנים, שמפנטזים על מועדון הצלילה הצמוד למלון...)

בדרך חזרה לצד הישראלי של מעבר הגבול, עשינו עוד ניסיון לצלם את מה שכבר הפך לתמונה-המסורתית-של-החזרה-מטיול-בירדן. עדיין לא ממש הצליח לנו. עוד סיבה מצוינת לחזור לסיבוב שלישי surprise

וכדי למשוך את החופשה הנהדרת, רק עוד טיפ-טיפונת... עצירה לחיסול הכנאפה רגע לפני שעולים למכוניות לנסיעה הארוכה חזרה הביתה.

יופי של רעיון. יופי של ביצוע.