44
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

מה? איפה? כמה? למה?

חטיפי חלבון - למה זה נכון ומה היתרון

מאז הפעם האחרונה שפיזזתי במסדרונות סטודיו בי, עברו כמה שנים וכמה לידות. וגם אז -  הפעילות הספורטיבית המעודפת היתה פילאטיס. ואירובי. אבל בלי כל המשקולות והאביזרים. קוראים לזה עצימות נמוכה, לא?...

אז אני לא מבינה הרבה בסוג השני,  (העצימות הגבוהה)  אבל כן מבינה (מעט) באוכל. בדיאטה. ואני מתמידה באחת שכזו כבר חודשיים וחצי. עוד 5 קג מפרידים ביני ובין משקל הטרום הריון האחרון שלי. עוד אי אילו ביני ובין ההריון הראשון.

ועוד 20 (!!) קג ביני כיום ובין המשקל שלי לפני 20 שנה.

אמאלה.

אני כתבתי את זה?

זה עלי?

אז איפה היינו?...

דיאטה.

כאורח חיים  ולא בהכרח כדי לרזות. אלא כדי להיות.

להיות מי שאנחנו ולהית יעילות ומועילים.

 

אז במהלך החיפושים הבלתי פוסקים אחר התפריט האולטמטיבי, והפתרון שיהיה משביע-טעים-דיאטטי-ממלא- ואם אפשר - גם בריא - הגעתי לפתרון המושלם לנשנושי הבין ארוחות - חטיפי חלבון!

התלבטתי רבות לפני שהגעתי למסקנה שזה אכן הפתרון הנכון מבחינתי.

התייעצתי. קבלתי חוות דעת שונות. ושמעתי מאחרים שניסו התיעצו וקיבלו חוות דעת מאחרים בתורם.

ושוב הגעתי למסקנה שזה אכן הפתרון הכי נכון עבורי.

שיש פתרון שיש בו יתרון.

 

חטיף החלבון של הרבלייף

 

מה?

חטיפי חלבון הם בעצם תחליפי ארוחה, נשנוש או תחליף לארוחת ביניים שהוא גם טעים וגם בריא. חטיפים שמהווים פתרון מושלם ויעיל לרעב שבין הארוחות. החטיפים בעלי 140 קלוריות,  מוצעים ב-3 טעמים, ארוזים כל אחד בנפרד לשמירה על טריות, נהדרים לשמירה על משטר דיאטה מצד אחד, ושמירה על רמות האנרגיה בגוף לאורך זמן, מצד שני.

למה?

על מנת לאמץ הרגלי אכילה בריאים ונכונים יש צורך להקשיב לגוף, למנגנוני הרעב והשובע הפנימי. מחקרים שנערכו בארץ ובעולם, מראים כי לארוחות הביניים תפקיד מרכזי בתחושת השובע והן תורמות להורדת רמות הרעב לאורך היום, מפחיתות את צריכת הקלוריות בארוחות המרכזיות ואף מפחיתות רמות אינסולין לאורך היום ורמות כולסטרול LDL בדם.

בעקבות כך, ארוחות הביניים תורמות להפחתת החשק למתוקים, לירידה במשקל ושמירה על משקל גוף תקין. עם זאת, ישנה משמעות להרכב ארוחת הביניים וכמות הקלוריות ואין הכוונה לקינוחים, משקאות ממותקים או מזונות עתירי שומן וסוכר אחרים.

בארוחת הביניים יש עדיפות לצריכת חלבונים, אשר ידועים בהשפעתם על רמות שובע לאורך זמן, כמו גם פחמימות המתפרקות לאט, עם ערך קלורי כולל של כ-150 קלוריות.

עם חטיפי החלבון של חברת התזונה הבינלאומית, הרבלייף, אין צורך לחוש רגשות אשם בעת נשנוש בין הארוחות. חטיפים בריאים צריכים להיות בעלי כמות קלוריות מוגבלת ולספק תחושה של שובע לאורך זמן, עד לארוחה הבאה. אכילת חטיפים בריאים, כמו חטיפים החלבון של הרבלייף, מספקת רמה טובה של חלבונים ופחמימות, יחד עם בקרה על צריכת הפחמימות- ועדיין טעימים להפליא.

חטיף חלבון אחד מכיל כ-140 קלוריות בקירוב, 10 גרם חלבון ופחות מ-5% שומן ותורם לתחושת שובע לאורך זמן. החטיפים, המוצעים בשלושה טעמים נפלאים: שוקולד בוטנים, וניל שקדים ולימון, מכילים גם סוכרים ושוקולד, אך עם זאת, בעקבות הרכב החלבון אלו נספגים לאט יותר ואינם "מקפיצים" את רמות הסוכר בדם. כלומר החטיפים מאוזנים מבחינת הערכים, ובכך תורמים לאיזון בגוף.

 

 

 

אני מסכמת את היתרונות העיקריים:

  • שילוב מאוזן של חלבונים ופחמימות לצורך סיוע במתן שחרור אנרגיה מתמשכת (ערך גליקימי נמוך).
  • חלבון גבוה אשר תורם לתחושת מלאות לזמן רב יותר ומסייע בהימנעות מנשנושים מיותרים בין הארוחות.
  • מספק לגוף פחמימות ורמת חלבון גבוהה, מה שעשוי לסייע בהכנת הגוף לפעילות גופנית.
  • 140 קלוריות לערך בחטיף לסיוע בבקרה על צריכת הקלוריות.
  • כל חטיף עטוף בנפרד, כך שאפשר ליהנות מן החטיף הבריא גם בדרכים.

 

 

 

כמה?

מחיר מומלץ לצרכן לאריזה הכוללת 14 חטיפים: 107 ₪

 

איפה?

ניתן להשיג בטלפון: 03-9431155 או בדוא"ל: israeldr@herbalife.com

 

 

 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל מפקדת הערוגה אלא אם צויין אחרת