חיי

פורטוגל - היום הראשון

Estoril -Cascais- Boca do Inferno - Cabo da Roca - Sintra

נחתנו בליסבון ב-1130. והתברר ש-  המזוודות לא הגיעו!!!  לאחר פעילות שיגרתית של הודעה על אבידה, רישום והחלפת מספרי טלפונים ( בשילוב עם כעס, יאוש ותחושה קשה של ביש מזל ) השארנו את המשך הטיפול באיתור המזוודות לממונים בשדה והחלטנו שמלימון עושים לימונדה. למה הכוונה?  שופינג !!! (מה שאני כמעט ולא עושה בחו"ל). נסענו לקניון וסקו דה גמה בליסבון, קניון מודרני וענק עם כל חנויות המותגים שאנחנו מכירים ורכשנו מלתחה מצומצמת לימים הקרובים בהנחה שהמזוודות יגיעו. המחירים סבירים בערך כמו בארץ, ויצאנו מערבה לכיוון החוף האנטלנטי. נסענו לפי הסימון  על ציר A5 אבל חיפשנו את נקודת המפגש עם כביש החוף הנהדר ה- N6 כביש יפה כשהים לשמאלנו.

בתיכנון היה להיכנס לעיירות בדרך אבל בשל העיכוב בשדה התעופה החלטנו להנות מהחוף ומהים ונותרנו על ציר החוף    Estoril -Cascais

חוף מרהיב, מפגש ראשון עם חוף מחורץ וים כחול עמוק, הבטחה לעתיד.

בסמוך ל-  Cascais אפשר לראות את- Boca do inforno "פה הגיהנום/התופת".  תהום הממוקמת במצוקי החוף. מי הים חודרים לתחתית התהום ופוגעים בסלעים . המערה תועדה לראשונה בסרט תמונות נעות בריטי משנת 1896 ובו רואים את הגלים מתנפצים בפתח המערה. המקום הפך אטרקציה לתיירים אבל ממש לא עמוס והומה אדם. אכן נחמד לפתוח כך את הטיול.  תקלה שנייה - הבטריות במצלמה ניגמרו (למרות שהיו חדשות) ונאלצתי לצלם במכשיר הסלולארי.

משם המשכנו ל- Cabo da Roca שזו הנקודה המערבית ביותר של אירופה . ברור שצלב הוא הסימון המתאים לנקודה זו.....

למזלנו השמש שוקעת בסביבות 2230 ולכן עוד הספקנו להגיע באור יום למלון ב- Sintra שהזמנו מראש   Hotel Sintra Jardim.

מלון שני כוכבים שממוקם בבית מגורים בן 150 שנים מוקף בגן מרהיב, בריכת שחייה חנייה פרטית ונוף על שכיות החמדה שסינטרה מציעה. כולל ארוחת בוקר. מלון קטן ומקסים ובמרחק של עשר דקות ממרכז סינטרה. מומלץ מאוד.

​לארוחת ערב יצאנו למרכז סינטרה. אין המלצות קולינאריות. מסעדות לתיירים ואוכל סביר - בעיקר דגים ובעיקר - בכל מקום מציעים דג בקלה נדמה כאילו זה הדג הלאומי.