my scraps

3 ציפורים בטיול אחד - המלצה לטיול (נחל שיח)

אני מרגישה שהזנחתי קצת את הבלוג ואני מקווה שעכשיו שמתקרב החופש הגדול יהיה לי קצת יותר זמן לטפח אותו indecision

השבתות שלנו מתחלקות בדר"כ ל- 3 : רכיבת אופניים שלי, רכיבת אופניים של בעלי ורכיבה/טיול עם הילדים.

אחרי תקופה די ארוכה שלא טיילנו עם הילדים החלטנו שהגיע הזמן. מאחר ולא התחשק לנו לנסוע שעתיים לכל כיוון חיפשנו מסלול שיהיה נחמד עם מים וגם קרוב.

גילינו שממש בליבה של שכונת מגורים במרכז חיפה, מאחורי גן ילדים, מתחיל מסלול מקסים, לא ארוך מאוד ומוצל ברובו: נחל שיח

כמה דקות אחרי שמתחילים את המסלול ישנה נדנדה אשר יוצרת פינת חמד מוצלת

תחילת המסלול קלילה וכייפית אך לאחר מכן היא די תלולה וסלעית. אנחנו הלכנו עם סנדלים ולא היה כ"כ נוח, בדיעבד אולי היה עדיף נעליים סגורות.

ההליכה ממש בתוך יער ובין העצים נשקף נוף מרהיב ביופיו

בערך באמצע המסלול מגיעים לבריכה קטנה וחמודה, מוצלת בחלקה ולידה עצי תות (כדאי להגיע באביב)

ולאחר מכן מגיעים לבריכה זעירה שניתן לפספס ממש בקלות

מאחר והמסלול הוא לא מעגלי ובסופו של דבר צריך לחזור את כל הדרך חזרה, אנחנו הסתובבנו בנקודה זו (בכל זאת עליה לא קלה עם שני ילדים קטנים)

אופציה נוספת היא להגיע עם שני רכבים ואז רכב אחד מחנים בהתחלה ואחד בסוף... או שמזמינים מונית.

לצערינו רק אחרי הטיול גילינו שהבריכה הגדולה והעיקרית נמצאת דווקא בסופו של המסלול ואליה לא הגענו laugh. כנראה שנצטרך לבקר שוב devil

בכל זאת נהנינו מאוד מהטיול גם ללא הבריכה בסוף.

אחרי שכנועים לא קלים, נסענו אחרי הטיול לשוק הפשפשים בחיפה. אי אפשר לוותר עליו כשנמצאים כ"כ קרוב (בעלי אמנם יטען אחרת)

אחד הפריטים בתמונה מעל הוא שלי... מי מנחש איזה?

החנות נקראת "מפעם" ושבוע לאחר שביקרנו שם הם עברו מיקום לחנות גדולה יותר. בהחלט דברים מקסימים! תראו איזו ערימת מזוודות!! הלוואי ויכולתי לקחת שם הכל cheeky

אחרי שוק הפשפשים אכלנו צהריים בסטקיית הבוקרים עם חברים שגרים בסביבה וכמעט ולא יוצא לנו להיפגש