my scraps

סוף שבוע בצפון - המלצה לטיול

רגע לפני שאני מספרת חוויות מבודפשט אני חייבת קודם לספר על הסופ"ש בצפון שהיינו בו בתחילת יוני.

אנחנו מאוד אוהבים לטייל בצפון הבעיה היא שכל טיול כזה מצריך נסיעה די ארוכה ומתישה ולא תמיד כיף לעשות אותה הלוך חזור באותו היום.

הפעם החלטנו שאנחנו נשארים לילה אחד בצפון ומנצלים את הסופ"ש על מנת להיות בכמה אתרים שונים.

היעד הראשון שלנו היה עין-א-תינה אותו אנחנו מאוד אוהבים וטרם היינו עם הילדים.

מאז הפעם האחרונה שהיינו הוסיפו מעקה לאורך הדרך אשר מאוד מקל על ההליכה, במיוחד עם ילדים

המסלול לא מאוד קשה ולא מאוד ארוך ובימים חמים ההליכה בתוך המים בהחלט מרעננת

אחרי עין-א-תינה נסענו לחדר ששכרנו ב"מאור השחר ברמה" ואין ספק שהחדר היה בהחלט ברמה!

חדר מקסים מעוצב באוירה כפרית חמימה. מומלץ בחום!

מאחר ורצינו לנצל עוד קצת את שעות האור יצאנו חזרה ונסענו לעין תות שהיה במרחק נסיעה של דקות ספורות

עין תות היא פינת חמד קטנה ומוצלת הממוקמת ממש לצידי הכביש, אשר גם בה ניתן לשכשך רגליים. לנו היה כבר קצת קריר אבל בימים חמים זה פתרון לא רע

חזרנו לחדר לארוחת ערב (יש מנגל בחצר ואין בעיה לעשות "על האש") ושינה טובה

בבוקר שבת נסענו לקטיף דובדבנים באודם.

מהקטיף המשכנו למסלול בנחל חרמון תחתון (כתוב בקישור שהמסלול מעגלי אבל אנחנו הגענו לסוף ופשוט הסתובבנו חזרה...)

מאחר וזה היה בתחילת יוני והשמיים היו מעוננים היה די קר במים והתלבטנו אם להמשיך או לא....בנוסף לזה מישהו שעבר במקום והיה בו פעם אמר שהמים די עמוקים בנקודות מסוימות ואין אפשרות לצאת מהמים עד סוף המסלול.

האמת שזה די הלחיץ אותי מאחר וראיתי שקצת אחרי ההתחלה אני כבר כמעט כולי במים (ואני צריכה להחזיק את הקטנה עליי ).

יצאנו מהמים והחלטנו ללכת קצת לאורך המסלול, מקביל לנחל. מסתבר שהאיש ממש הטעה אותנו ויש יציאות וכניסות לנחל לאורך כל הדרך. תענוג! הלכנו לאורך הנחל ואיפה שנראה לנו שהמים יחסית נמוכים, נכנסנו.

אני לא העזתי לעלות על הנדנדה כי היה לי ברור שאפול למים...

זאת תמונת השפירית הכי קרובה שהצלחתי לצלם אי פעם לפני שעפה , רק מבאס שהיא לא עם הפנים אליי....laugh