ממעמקים

TRASH PEOPLE

בפסח עשינו המון דברים.. היה לנו חופש ארוך לאורי וגם לי, רועי ניסה "לגנוב" כמה שעות חופש כדי שנבלה יחד... לא תמיד זה הסתדר.. :)

לא יצא לי לכתוב רשומות במשך החג וגם לא אחרי אבל עכשיו אני מנסה להשלים את החסר... אחד המקומות שביקרנו בהם בפסח ונהננו מאוד הוא פארק איריאל שרון שבו הוצגה תערכות TRASH PEOPLE .  קנינו כרטיסים מבעוד מועד - כרטיסים מוזלים בעלות של 20 שקלים ובקבוק למחזור - ככה גם עזרנו "קצת" לשמור על הסביבה... לביקור בתערוכה הצטרפה אלי חברה טובה  - גלי עם שני הילדים המתוקים שלה זיו ואופיר. הגענו למתחם עם הרכב הפרטי - חניית כורכר ענקית... המון אנשים הגיעו לתערוכה וזה היה משמח!!

החננו את הרכב והתקדמנו לכיוון רחבה גדולה בה היו אוטובוסים אשר לקחו אותנו לפארק עצמו, הארגון היה מעולה, היו שם מספר אוטובוסים שיצאו בהפרשים של כמה דקות וסיפקו שירות יעיל ומהיר.

ואוווו ממש הופתעתי כשנכנסתי לפארק : מרחבים ענקיים של דשא, עצים, פרחים, פינות ישיבה, אפילו אגמים עם דגים - פשוט מדהים!! ולחשוב שההר הזה שעליו הקימו את הפארק הנפלא הזה היה מושבת זבל ענקית (חירייה).  אני עדיין זוכרת את הריח שהיה מתגנב כשהיינו נוסעים בקרבת ההר, היו ימים שהריח הגיע אפילו עד לבית בו גרתי (באור יהודה - קרובה מאוד..) המקום שונה לחלוטין ומאוד מזמין... התחלנו לטפס על ההר בדרך יפה שמציעה כל מיני אטרקציות כמו קיוסק, מסעדה, דשא לשבת עליו, ומתחם מיחזור בו הילדים יכולים ליצור יצירות מחומרים ממוחזרים... טיפסנו והגענו לנקודת תצפית ממנה אפשר לראות את חולון, את אזור ואת ת"א.. ממש מקסים!!!!

אחרי שצעדנו, עסקנו ביצירה, אכלנו קצת... וערכנו תצפית מרהיבה הגענו לתערוכה המדוברת :

TRASH PEOPLE - טראש פיפל אנשי הזבל של האומן HA Schult - תערוכה שהוצגה בעשרות מקומות ברחבי העולם ולראשונה הגיעה לישראל . ראינו עשרות דמויות עשויות כולן מהמון חומרים ממוחזרים מכל מיני סוגים: קופסאות מזון, חלקי מחשב, קופסאות שמורים, ברזלים שונים, אריזות ועטיפות ועוד, מה אני אגיד לכם פשוט מקסים ומדהים ביחד,  איזה רעיון קסום, לראות מה אפשר לעשות מהדברים שאנחנו זורקים - זה גדול!!! הפסלים הוצבו בשורות אחד ליד השני  ולי אישית נתנו תחושה של מבוך, את אורי הורדתי מהעגלה והוא רץ מפסל לפסל והסתכל - כמובן שנהנה!!!  הסתובבנו בין הפסלים כמובן שהצטלמנו והעיקר נהננו מאוד...

הביקור בפארק וכל נושא המחיזור חידדו את החשיבות למחזר  ושמור על איכות הסביבה.. אנחנו התחלנו......

קישור לאתר פארק אריאל שרון:

בפארק יש פעילויות וארועים  שונים, כדאי להיכנס להתרשם וכמובן לבקר...