00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

מזון למחשבה

קוד חופשי

אנטי - אייג`ינג לתפרנים: 10 סוגי מזון שיאטו את תהלכי ההזדקנות

07/04/2014

רוצים לעכב את תהליכי ההזדקנות? עזבו אותכם מבוטקס, זה כשלעצמו יקר ומרושש את הכיס.הקפידו לצרוך את עשרת סוגי המזון המומלצים,ותוכלו להיראות כמיליון דולר. למרבה המזל, ניתן להתמודד מול רוב תופעות ההזדקנות על ידי ניהול אורך חיים בריא המורכב מתזונה נכונה,פעילות גופנית ואיזון נפשי.

מראה צעיר כל אחד יכול

עשרה סוגי מזון פשוטים שנמצאים כמעט בכל בית יכולים לחולל פלאים לגופכם אם רק תקפידו לצרוך אותם באדיקות. כך לא תצטרכו להוציא כספים רבים על סוגי ויטמינים כדורים יקרים או בוטקס, שעולים כסף רב. מספיק שנכלול בתפריט היומי שלנו את אותם המרכיבים שיביאו לתוצאות טובות לא פחות מאלו שנקבל בעזרת צריכת המוצרים היקרים.

גזר: מכיל כמות גבוהה של ויטמין A שמגן על הגוף מפני תהליכי חמצון המביאים ליצור רדיקלים חופשיים.הגזר הוא בעל השפעה חיובית על הרקמות ועל שכבת העור הפנימית והחיצונית,הוא משפר את מערכת החיסונית,מגן על העורקים,נלחם בזיהומים,חיוני לראיית לילה ומונע מחלות עיניים כגון:קטרקט. תחליפים: בטטה ,כרוב.

ברוקולי: מכיל כמות גבוהה של ויטמין C הבולם חמצון.מחזק את המערכת החיסונית, נלחם בדלקות ומייצר קולגן לחיזוק העור, המפרקים והעצמות. שומר על זרית דם תקינה ומוריד לחץ דם. מכיל כמות גדולה של סיבים, המורידים כולסטרול וכרום, המווסת את רמת הסוכר בדם.נבטי ברוקולי מונעים סרטן העור. תחליפים: פלפל, לימון, כרובית.

שקדים: עשירים בויטמין E שהינו בולם חימצוןהמונע נמק של תאים.ויטמין זה עוזר בקליטת החמצן,מונע קרישי דם ועוזר בגמישות העור. השקדים משפיעים לטובה על מערכת הדם והעצבים ומומלצים בעיקר לסוכרתיים. הם עשירים בשומן בלתי רווי ולכן מורידים את הכולסטרול בדם ומונעים הסתיידות עורקים.שמן שקדים משמש בתעשיית הקוסמטיקה לניחוח וכבסיס למשחות בעלות לחות.תחליפים: גרעיני חמניה,שומשום,בוטנים ואבוקדו.

סרדינים: מכילים כמות גבוהה במיוחד של קו אנזים Q10 וסלניום (חומרים בולמי חמצון) הם משפרים את איכות העיכול ותפקוד הלב,מווסתים את לחץ הדם ומחזקים את המערכת החיסונית. היתרון של הסרדינים על פני הדגים הגדולים הינו בכמות הרעלנים שהינם פונקציה של שטח פני הדג. תחליפים: מקרל,סלמון,הרינג.

שמן הפשתה: מכיל כמות גדולה של אומגה 3. חומר זה תורם לגמישות העור ולשמנוניותו,מרגיע דלקות בעור, מוריד את צמיגות ולחץ הדם,מווסת את רמת הכולסטרול, משפר מטבוליזם ומחזק את המערכת החיסונית תחליפים: סלמון,גרעיני דלעת,אגוזים (או השמן המופק מהם).

יוגורט: מכיל כמות רבה של סידן התורם לחיזוק העצמות ולמניעת אוסטיאופורוזיס וכן חיידקים בריאים הנלחמים בחיידקי הריקבון ומשפרים את תפקוד מערכת העיכול. הוא מכיל את כל יסודות התזונה שבחלב, ובכמויות גדולות יותר. תחליפים: טחינה, סרדינים,שקדים,שעועית ופטרוזיליה.

גרגירי חומוס:עשירים בחלבון ומכילים כמות ניכרת של ויטמינים מקבוצות A ו - B וכן מינרלים כגון סידן, מגנזיום ואשלגן. מכלול זה מקנה לחומוס תרומה בשיפור האנרגטיות, תפקוד השרירים - כולל שריר הלב, כל זאת מבלי להביא להעלאת רמת הסוכר. תחליפים: קמח שיפון מלא,שעועית, אפונה ועדשים.

תפוח עץ: מכיל כמות ניכרת של ויטמינים ונוגדי חמצות ( A,C,E ) וכן מינרלים חיוניים כגון:ברזל,סידן וזרחן. חומרים אלו יעלים במקרים של דלקת מפרקים והפרעות בכבד.הם מונעים הסתיידות עורקים ומסייעים לחיטוי מערכת העיכול מגורמי זיהום. הערך הגליקמי של התפוח נמוך לכן הוא מהווה גם פרי מתאים גם לסוכרתיים. תחליפים: אגס.

שום: מכיל כמות ניכרת של ויטמין B ו - C  וכן מינרלים כגון: סידן, ברזל, ואשלגן. אך הסגולה הייחודית של השום הינה בניקוי המערכות הפנמיות ומייחסים לו היכולת בהמסת המשקעים שבכלי הדם, הורדת רמת הכולסטרול,שיפור תפקוד הלב והכליות והורדת רמות הסוכר בדם.תחליפים: בצל, פטרוזיליה.

ביצה: מהווה מזון בעל ערך תזונתי מושלם: היא עשירה כמעט בכל יסודות התזונה החיוניים ביותר. ויטמינים,מינרלים וכל חומצות האמינו החיוניות לגוף ( הביצה מהווה מרכיב חלבוני מלא). בשל יתרונותיה אלו מיחסים לביצה השפעה חיובית על יכולת החשיבה וחיזוק המוח. היא מחזקת את הזיכרון, מטיבה במצבים של מתח נפשי ורוחני ואפילו במקרם של מחלות העצבים, מוח, כבד ואנמיה. תחליפים: קטניות.

לסיום בנימה אופטימית

השבוע בחנתי את כל המשאבים שלי וגיליתי שאני מאוד עשירה!! ואף רובינו עשירים בחלקם.

במשך השנים צברתי כסף בשיער

זהב בשיניים

 אבנים בכליות

סוכר בדם

ברזל בעורקים

פלטינה במפרקים

שפע של מלח בגוף

מלאי בלתי מוגבל של גז טבעי

מעולם לא חשבתי שאצבור כל כך הרבה משאבים.

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

24 תגובות

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל מזון למחשבה1 אלא אם צויין אחרת