77
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

הבלוג של בתיה דורון

מבשלת, מצלמת, מטיילת, כותבת, מסקרת

קוד חופשי

פתחתי בלוג נוסף, אשמח אם תרשמו לקבלת עדכונים

  http://batyadoron.blogspot.co.il/

תכירו את הלחמים החדשים מבית מאפיית ברמן


לחם, כמה שאני אוהבת לחם ומי לא? כשכנרת שאלה אותי אם אני מוכנה לקבל ולנסות סוגי לחמים חדשים ובריאים, הסכמתי, למה לא? אני אוהבת ומוכנה לנסות לחמים חדשים ובריאים, מה גם שלאחרונה אנחנו משתמשים בבית בלחמים בריאים: 5 דגנים, שיפון וכו`

וכך נכתב בדף ההסבר על החבילה המפנקת שקבלתי על מאפיית ברמן. נכון זה ארוך לקריאה, אבל כדאי לקרוא, כי המאפייה יוצאת במהלך חדשני ומשנה את הסדר במדף הלחם. כך יראה מדף הלחמים בסופרים. תודו שזה באמת עושה סדר גם בעיניים וגם בלחמים.

לראשונה מאז היווסדה ב-1875 בירושלים, מובילה המאפייה העברית הראשונה מיתוג חדשני, הממפה את כלל סוגי הלחם הקיימים ומייצר אפשרות בחירה מעוצבת וברורה לצרכנים להבחנה בין סוגי הלחם השונים על מדף הלחם בסופר

מאפיית ברמן הוותיקה, אשר נוסדה בירושלים בשנת 1875 ע"י משפחת ברמן ומנוהלת על ידה עד היום, מובילה מהלך מהפכני בשוק הלחם המסורתי ברשתות השיווק ובמרכולים:

החל מחודש ינואר תציג ברמן את נבחרת 17 לחמי ומוצרי הלחם של החברה במיתוג חדש שספינת הדגל שלו הינה "צביעת" מדף הלחם באמצעות אריזות חדשות המעוצבות באופן מסודר וברור, מובחנות לפי צבעוניות המותאמת לכל משפחת לחמים ובתוספת המלצות והסברים על יתרונות תזונתיים מפי תזונאית הבית במטרה לייצר קניה מושכלת ונבונה. 

הלחם, אשר הינו המוצר הבסיסי והפופולארי ביותר בישראל, מוצע לצרכן עד כה באופן בעייתי. מדף הלחם הינו המדף המבולגן ביותר במדפי המוצרים בסופר, ללא אבחנה בין המותגים והמוצרים השונים, כמו גם היתרונות של מגוון הסוגים והמינים.

כיום, כשצרכן מגיע לסופר וניגש למדף הלחם, הוא קונה את סוג הלחם שהוא מחפש: חום, מלא, לבן, קל, שיפון וכדו`.

בשנתיים האחרונות ישנה מגמה של מעבר מלחמים קלים ללחמים מקמחים מלאים (קמח מלא וקמח שיפון) שאינם דווקא "קלים".

לפיכך, רוב הסיכויים שבחירת הצרכן תהיה עונתית, לפי צו השעה ולא לפי צורך והבנה אמיתית  של טיב הלחם ויתרונותיו, כאשר מותג הלחם פחות משחק תפקיד ונמצא מאחורי הקלעים- מאחורי המוצר. 

המהלך של ברמן מביא את המותג לקדמת הבמה ומייצר לראשונה במדף הלחם בידול למוצרי ברמן לצורך זיהוי המוצרים תחת שם החברה, מהלך חדשני לחברה אשר הינה מוותיקות תעשיות המזון במדינה ואחת משתי קבוצות הלחם הגדולות בישראל.

מאפית ברמן מביאה עימה מסורת של 138 שנים באפיית לחם ישראלי, תחת ארבעה מותגים: ברמן, ודש, לחם הארץ ולחם ליבו. המיתוג מחדש הינו למותג הגדול, הוותיק והמוכר ביותר של הקבוצה "ברמן".

כאמור, זו הפעם הראשונה שמבוצע ריענון של נראות על מדף הלחם בישראל ובעקבות המהלך הוא יראה כמו מדפי הלחם במערב אירופה ובצפון אמריקה.


חידוש האריזות יכלול הן את הלחמים שבפיקוח (אחיד פרוס ולבן פרוס), את מגוון החלות ואת הלחמים המיוחדים כדוגמת לחם דגנים, לחם "ברמן לעניין" ומגוון הלחמים הקלים. כמו כן, האריזות המוכרות של שישיית לחמניות (מקמח לבן או מלא) מתחדשות אף הן בעיצוב החדש.  הצבעוניות שנבחרה בקפידה לכל משפחה של לחמים במסגרת שינוי האריזות, נועדה, לצד הרענון והבידול, לסייע בהבחנה בין המוצרים. כך, למשל, המוצרים מקמח מלא יופיעו בצבעוניות ירוקה המשדרת בריאות. לחמי הדגנים יופיעו בצבעי אדמה בגווני כתום ומוצרי הקמח הלבן בגווני האדום.

במהלך הושקעו כ 2 מיליון ₪, והוא כולל לצד שדרוג האריזות והלוגו, גם צביעה וחיפוי של צי המשאיות של החברה, המונה למעלה מ-130 משאיות.

לרגל המיתוג החדש, צפויים מבצעים על הלחמים במותג ברמן בחודש ינואר 2014.

בנוסף להתמחות בעולם הלחם ומוצריו, מאפיית ברמן מפעילה קונדיטוריה המייצרת עוגות, עוגיות ושאר מוצרי קונדיטוריה איכותיים המופצים לשוק ולשלושת חנויות החברה בירושלים ובבני ברק. כמו כן, הקבוצה הינה יצרנית פירורי לחם איכותיים המסופקים לחברות המזון הגדולות: אסם, טבעול, עוף טוב, תפוגן, תנובה, גליל ועוד.

את לחמי ברמן ניתן להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

 אודות מותגי הקבוצה:

ברמן

המותג הקלאסי היושב בירושלים מזה חמישה דורות ומגלם בתוכו מסורת ארוכת שנים של אפייה. ברמן מציע מגוון של עשרות מוצרים לכל המשפחה: לחמים טריים שלמים ופרוסים, לחמים מדגנים מלאים, לחמים קלים לשמירה על הגזרה, חלות, לחמניות, פיתות, ועוד

ודש

מאפית ודש הותיקה נרכשה לפני כ-13 שנים ע"י ברמן ומציעה גם היא מגוון רחב של לחמים לכל המשפחה. ודש מנצל את מסורת האפייה ארוכת השנים של ברמן וסטנדרטי האיכות המחמירים שלה כדי למנף מותג מודרני, העונה על כלל צרכי הפינוק של הצרכנים העכשוויים. תחת מטריית המוצרים הענפה של ודש ישנן לחמניות לילדים, לחם קל לשומרים על הגזרה, לחמים מדגנים מלאים לשומרים על הבריאות, לחמניות, פיתות, ועוד.

לחם הארץ

לחם הארץ היא סדרת הפרימיום של ברמן. המותג מהווה אחד ממותגי הלחם החזקים והמבוקשים בישראל. 14הלחמים של לחם הארץ נאפיםבמחלקה נפרדת וייעודית בתנורי אבן מיוחדים תוך שימוש בעבודת יד, ונעשה שימוש במחמצת טבעית, המעשירה את טעם הלחם ומעניקה לו את מרקמו המיוחד.

בסדרה לחמים מיוחדים כלחם חמניות, לחם שיפון גרעיני דלעת, לחם שיפון אגוזים וחלה עם קמח מלא.

ליבו: ליבו היא סדרה של 7 לחמי שיפון בסגנון רוסי, המאופיינים במרקם דחוס וצפוף, טעם חזק וחמצמץ ומעטפת קריספית.

כל הלחמים בסדרה עשויים מקמח שיפון מלא ומחמצת שיפון טבעית. לחמים מקמח שיפון מלא עשירים בסיבים תזונתיים, מגדילים את תחושת השובע, מספקים אנרגיה לטווח ארוך, מסייעים לפעילות מערכת העיכול ועשירים בוויטמינים מקבוצת B. הסדרה פופולארית מאוד בקרב יוצאי מזרח אירופה.

באופן אישי ולאחר שאכלנו וטעמנו מסוגי הלחמים, הם בסדר, ממילא כבר מזמן עברנו לצריכת לחמים בריאים, כך שהבדלים בטעמים אין 

תודה שהגעתם לסוף הרשומה, תודו, הסידור החדש של הלחמים נעים בעין.

  



הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

15 תגובות

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל בתיה דורון אלא אם צויין אחרת