טיולים בטבע

Eagle Rock 3 – Eagle Springs Fire Road

בעומדנו על ראש הצוק הוקסמנו מאד מהנוף הסובב אותנו, במיוחד נופם המרהיב של  גבעות סנטה אינז שהקרינו גוונים שונים מעצם קרני השמש ונראו כציור נפלא. לכל אורכם של הגבעות הללו ניתן להבחין בדרך עפר די רחבה הנקראית Eagle Springs Fire Road ומשמשת כדרך גישת חירום לשירותי הכבאות במקרה שפורצת כאן שריפה אולם מטיילים רבים משתמשים בה לטיול על הגבעות הנפלאות וכן על מנת לצפות באיגל רוק מזוית אחרת. היא עורכת סיבוב לולאה שאורכו כשלושה מיילים והחלטנו להמשיך עליה ולהינות מהנוף על הגבעות האלה וכמובן לצפות גם ב Eagle Rock מזוית אחרת.

ממגרש החנייה בו החנינו את מכוניתנו טיפסנו כשלושה מיילים עד כאן אז עוד שלושה מיילים כלל לא יזיקו לנו, להיפך הם יכולים להעלות את הנאתנו מהטיול, כך חשבנו לעצמנו.

עזבנו את הצוק והחילונו פוסעים לכיוון הגבעות המרהיבות שממולנו. הדרך היתה מאד נוחה ולא היה עלינו לטפס בין טרשים וסלעים, ממש דרך נוחה. מידי פעם בפעם חלפנו על פני מטיילים אחרים וכמובן בירכנו אחד את רעהו בברכת דרך צליחה ומהנה, זה פשוט עושה טוב לכולם. הדרך נמשכת מעלה על הגבעות ומטה במדרונות כשהנוף משגע אותנו יותר ויותר, ממש אין חשק שהיא תיגמר. אולם לפני שהספקנו לחוש אותה בעצמות היא הגיעה לסיומה באותה נקודה המתחברת ל Musch Trail אליה הגענו לפני כשעתיים בערך. התאכזבנו מעט מהעובדה שהדרך הגיעה לסיומה אולם בדרך כלל זה מה שקורה כשאתה נהנה ממשהוא, הוא נגמר יותר מידי מהר!

הקליקו על התמונות להגדלה

לאחר שבילינו קרוב לחצי שעה על Eagle Rock החלטנו כאמור להמשיך ולנוע על Eagle Springs Fire Road המטפס על מדרונות הגבעות המכוסות עשב ומציע נוף נהדר של גבעות סנטה מוניקה, סנטה אינז קניון וכמה קטעים ממש קטנים של האוקינוס הפאסיפי באופק. מיד לאחר שהחילונו לצעוד עליו נשקף לעינינו מימין הצוק עליו ישבנו אך מספר דקות קודם לכן מזוית אחרת והמראה היה לא פחות מרהיב מכל זוית אחרת בה חזינו בו עד עתה.

המשכנו דרומה על ה Eagle Springs Fire Road כשאנו נהנים ממראה הוואלי לכיוון וודלנד הילס וכעבור מייל וחצי הגענו שוב לפרשת דרכים בה פנינו ימינה לשביל המוביל חזרה לאזור Eagle Rock.

כחצי מייל לפני סוף הדרך ניגלה לצידי השביל מראה נפלא של הצוק שכאילו בולט מצלע הגבעה.

כעבור חצי שעה הגענו למפגש הכביש עם ה מוש טרייל ולאחר מנוחה קצרה החילונו לצעוד בחזרה אל מגרש החנייה במורד הגבעות.

מסלול ה Eagle Springs Fire Road ומיקומו בשטח.

נחנו מספר דקות בצומת כשאנחנו ממשיכים לצפות בנוף המרהיב של גבעות סנטה אינז. ידענו שנשארו לנו עוד קצת למעלה משני מיילים של ירידה על ה מוש טרייל בחזרה למכוניתנו. ספגנו את קרני השמש החמימות תוך כדי התפעלות מהנוף המרהיב, שתינו מים ואכלנו חטיף קטן. מרוב הנאה לא הרגשנו בזמן ששוב ברח לנו מבין האצבעות ורק צלצול הטלפון הנייד הזכיר לנו היכן אנו נמצאים ושהגיע הזמן לנוע בחזרה. הרמנו את עצמנו על הרגליים וצעדנו במורד הדרך תוך שאנו נהנים מהצגה שנייה של כל העצים והצמחייה העבותה לאורכו של ה מוש טרייל. גילינו שם גם הפתעה קטנה ועליה ברשומה הבאה.