בריאות בקלות

נופש אתגרי בים במלח והערבה.

את סוף השבוע האחרון בילינו בערבה, יצאנו לנופש ספורטיבי .

הכל התחיל לקראת חתונה של בת של חברים טובים שלנו ממיאמי. אנחנו מכירים אותם  כ 25 שנה, עוד מהטיול ה"גדול" לארה"ב שעשינו כשהיינו צעירים. טיול שנמשך שנה .

במיאמי התגוררנו כחמישה חודשים , עבדנו וגם היינו שמרטפים לכלה דהיום, בהיותה בת שש או שבע , ולאחותה הגדולה שהיתה בת תשע. ובהמשך נולדה הבת השלישית. הקשר עם ההורים והבנות נמשך כל השנים הללו, בכל פעם שהגיעו לביקור בארץ. הם אפילו היו בחתונה שלנו שהתקיימה בקיבוץ.

לקראת החתונה היתה חליפת מיילים עם הדודה של הכלה שבקשה בביקור בארץ לשלב פעילות /נופש אתגרי...רכיבת אופנים, "טרק" וקייקים. בעלי הרים את הכפפה והציע להם רכיבת אופנים בנגב וטיול ג'יפים בערבה, לראות את הנוף המדברי וגביי מים .

אז, הנה הגיע יום שישי , הראשון של השנה האזרחית . אנחנו אחרי הבילוי החתונה שהתקיימה בערב הסילווסטר. אספנו את הזוג בשעה 8.30 מתל אביב ויצאנו דרומה.

התכנון היה...הם רכיבת אופנים בנחל פרצים ואני יום כייף בספא מלון הוד, מפגש בשעה 17.00 ונסיעה למושב חצבה שם הזמנו צימר , ארוחת ערב בעין יהב, במסעדת במבו גריל .

נחל פרצים.

וכך היה . אני הגעתי למלון הוד , קבלתי עיסוי שוודי מצוין, ביליתי במרחצאות וגם בחדר הכושר , אכלתי צהרים...היה מצוין. אחר כך יצאתי לטיילת להליכה של שעה .....מדהים. מזג אויר נפלא, חמים חוויה.

אני ממליצה בכייף על הספא של מלון הוד, יחס ושירות מקצועי, מצוין ואדיב.

נפגשנו בשעה היעודה , הזוג קנה מוצרים של Hahava , והמשכנו לחצבה.

היום הראשון עבר בכייף, בניחותא, הלכנו לישון מאוחר עייפים אך מרוצים. חלק א' ברשימת הבקשות הושלם.

יום שבת בבוקר התעוררנו לארוחת בוקר שהזמנו  אצל מירב מרקס. ארוחה טובה , מזינה ועשירה שכללה לחמים וקישים, מגווון ממרחים, ביצה קשה, יוגורט וגרנולה, סלטים כחצילים, פלפלים, סלט ירקות ...ממגוון הירקות שמגדלים בערבה. בנוסף מיץ תפוזים . ארוחת בוקר לתפארת.

ביום השני של הטיול רצינו לעשות טיול ג'יפים , בעלי ברר אודות  נחל קרוב שנוכל לטייל בו וההמלצה היתה נחל מסור, קרוב לחצבה, בתקופה האחרונה נראה בו שיטפון וגבי מים. נסענו לכיוון ...אך לצערי .... מעט טעינו . לא ניתן היה להכנס עם הגי'פ , הלכנו ברגל ובמקום להמשיך ישר לכיוון הגבים פנינו ימינה והתחלנו לטפס על ההר, הר מסור. וזה היה מסלול תלול, גבוה ומפחיד. לטפס  וללכת על המצוק, על הסכין של ההר  היה מאוד לא כייף לי. היו פעמים שבעלי אמר לי בואי נחזור, נרד את ההר,אך לא הסכמתי כי מבחינתי לרדת היה יותר מפחיד ,אז המשכתי לטפס ולעלות את המצוק עד שירדנו . מידי פעם ההתפעמות מול הנוף התגברה אל מול הפחד וצילמתי ....

אשתף אתכם בתמונות  נוף ממרחב הגובה בו היינו.

מבחינת החברים הם קיבלו את בקשתם השנייה , הליכה בהרים. ומה לומר לכם ,הם נהנו והלכו כמו מטיבי לכת בהרים, ללא פחד  .

משך ההליכה היה כשלוש וחצי שעות, מסלול הקפי שבסופו של דבר הגענו לרכב.

אחרי ארוחת צהרים, חזרנו לחצבה כדי לקחת את האופניים שהשארנו בצימר ושמנו פעמינו הביתה.

כך בילינו סוף שבוע אתגרי. הבנתי מדוע התאמנתי בחדר הכושר במלון הוד, כדי להיות חזקה גופנית לטפס את ההר...אך מבחינה רגשית הייתי די בהיסטריה , לצערי ..לא הפסקתי לקטר  sad .

אוקיי, אנחנו אחרי, בריאים ושלמים כפי שאתם קוראים.