בריאות בקלות

זה היה השבוע שהיה....

יום שבת הגיע  ובהביטי אחורה לשבוע שעבר ,אני מבינה כמה עמוס הוא היה.

בדרך כלל אני מנהלת יומן שבועי בו אני רושמת מה צריך לעשות, אבל , לפני שבועות עמוסים אני מכינה רשימה שבועית, כדי להיות מאורגנת לקראת, שמא אפסיד איזו "מסיבה" חלילה...

אז אשתף אתכם במסיבה שלי.....

יום  ראשון בבוקר, לרוב נוסעת לאימון בחדר הכושר כדי להתחיל את השבוע בכושר וכוח...אבל השבוע הילדים הגדולים היו צריכים להגיע כל אחד למקום בו הוא משרת /מוצב אחרי השעה 8.30 ,ואני הנהגת , אז ויתרתי על אימון נסענו לתחנת הרכבת ואחר כך לתחנה מרכזית של רחובות. המשכתי  לדרום העיר כדי לקנות אורז מלא  ולקחת  את משקפי המולטיפוקל החדשות שלי . החנות נפתחה בתשע בדיוק , הייתי ראשונה , הרכבתי את המשקפיים....סחרחורת, העולם מסתובב לי. ישבתי, העולם התיצב....אבל איך קמים עכשיו, שוב העולם משייט..... בקיצור אחרי שעה יצאתי מחנות האופטיקה מצוידת בהרבה ידע איך לקרא , איך להתנהג עם המשקפיים החדשות  ואמירה ששבועים ימים צריך להתרגל. חזרתי הביתה , התכוננתי  לטיפול בשעות הצהרים ובערב, העיניים היו בסדר לא התרגשות גדולה מידי ....חזרתי הביתה בשעה שבע , נכנסת בדלת והכל משייט, הבית זז, שולחן האוכל נוסע לצד שני של הבית, בקיצור סחרחורת...נכנסתי למיטה מאוד מוקדם באותו ערב.

אודה על האמת שנתיים ימים התעכבתי עם ההחלטה של הזמנת מולטיפוקל בגלל הקושי בהסתגלות, בגלל סיפורים של אנשים שאמרו לי כמה קשה....היום אחרי שבוע אני מפתיע את עצמי, הסחרחורות היו במהלך השבוע, אבל פחות ופחות, המשכתי באורח חיים רגיל, לא התפתיתי להחליף לישנות , הודעתי למורות שלי ליוגה וחיטוב עיצוב שיתכן שיהיה לי "שיוט " תוך כדי השיעור בגלל שינויי תנוחה , הבנתי את המצב והגוף התרגל , לא סבלתי מכאבי ראש, מאי נוחות מכבידה .

יום שני, בעלי נוסע לחו"ל לארבעה ימים ואני נוסעת לטיול עם כיתה ב' לנאות קדומים. איזה עולם...

חזרנו בשעה 14.30 , הבן הצעיר חיכה לנו לארוחת צהרים בקפה רונה בקיבוץ. לרוב אני מכינה ארוחה טרייה כמעט מידי יום , מנה עיקרית פעם ביומים שלושה,שניצל או עוף ותוספת כל יום . הם הזמינו ספגטי ואני סלט שורשים... משם הביתה לנוח, להיות עם חמישים ילדים באוטובוס , לא בשבילי. אחר הצהרים התארגנתי על בישול וכביסות, כיון שיום שלישי מגיע הוא עמוס .....בבוקר יוגה, אחר כך טיפול , אחר כך קניות בסופר, אצלנו זה התפקיד של הבעל, הוא מאוד נהנה מזה....ואחר הצהרים הלכתי ברגל עם הבת הקטנה לגן משחקים בעיר, מרחק של 2.5 ק"מ. בתחילה היא כעסה "נראה לך....,זה רחוק! " לבסוף נהנתה , משפחה נוספת הצטרפה אלינו ,חזרנו בשעה 19.00 הביתה.

יום רביעי מתחיל מוקדם בבוקר בטיפולים ומסתיים בשעה 16.00 , בין לבין אני קופצת לתופרת ומביאה את המדים המוכנים של החיילת, מקפיצה קופסה של אוכל לבית הילדים . הילדים חוזרים בהסעה ואוכלים ארוחת צהרים משותפת בבית הילדים עם 2 מטפלות, בניחותא, בכייף, אחר כך משחקים , מדברים ומתפזרים לבתים.  אחר הצהרים עשיתי הליכה בשטח, חוזרת ומכינה ארוחת ערב ובצק פריך לעוגיות....

יום חמישי בבוקר  מתעוררת לשיעור עיצוב חיטוב בחדר הכושר, חוזרת הביתה ומתחילה לאפות , היום לא מנקים את הבית. לחברים שלנו בקיבוץ נולד נכד ומסיבת הברית מתקיימת בערב, הכנתי עוגיות מדהימות ,כרוכיות ועוגת שוקולד לקראת יום הולדת 71 של חמותי....,אפיתי תפוחי אדמה בתנור וסלט פסטה. בשעה שתיים נכנסתי להתקלח ,אחותי ואמא שלי הגיעו . אמא שלי נשארה לשמור על הבת הקטנה שחוזרת מבית הילדים ואני נסעתי עם אחותי לירושלים לטקס סיום מורות חיילות קלע , לעולים חדשים, של הבת הגדולה, בחוות הנוער הציוני . היה מרגש ביותר, היא תגור בקריית מוצקין בדירה עם עוד 5 חיילות ותלמד ילדים בתיכון בקריית אתא, בשעות הבוקר בתיכון ואחר הצהרים במתנ"ס או אחר . חזרנו בשש וחצי  ישר לטקס אש , חג המעולות של תנועת הנוער בני המושבים, שם פגשנו את הבן הצעיר  , חניך ותיק בתנועה.  חזרנו הביתה בשעה 20.00 , מקלחות , ארוחת ערב, פירוק התיק של החיילת .....בשעה 21.00 כבר לא היה עם מי לדבר. בעלי חזר בשתיים לפנות בוקר מבריסל, פירוק מזוודה , מעט חוויות, חוזרים לישון עד 7.00 בבוקר ועוד יום עבודה מתחיל.

מזל שיום שישי יום קצר, מנוחת צהרים חובה! לאחריה הליכה ובערב נוסעים לאכול ארוחת ערב אצל אמא.

יום שבת הגיע....חוגגים יום הולדת משפחתית לחמות , מכינים ארוחת צהרים .....וכמובן ממלאים את החובה של שבת מנוחה והליכה. יש לי פחות ופחות "שיוטים" עם המשקפיים, כמה טוב.

כבר בדקתי , שבוע הבא יותר פשוט .

ביי ושבת שלום לכולם......