ממעמקים

טיול לשבת - נחל תנינים והסביבה...

התחתנתי עם ג'י פי אס, רועי בעלי שיחייה מכיר כל פינה בארץ, כל שביל, כל כביש, ולא רק זה, מחמדי יודע  לספר את ההיסטוריה של כל מקום, מתי הוא נוסד, כמה תושבים יש באיזור, מה קרוב, מה השטח וכו' וכו' וכו, - חבל שהוא לא עשה מזה קריירה...

כמו שכתבתי כאן שרועי מהצפון ואני בחורה אורבנית.. כשהתחלנו לצאת הוא לקח אותי להמון טיולים בארץ (הפך אותי לחובבת טבע..) זה מרתק לשבת לידו ברכב או לטייל איתו, יש לו ידע היסטורי וגאוגרפי עצום והוא מספר לי המון תוך כדי תנועה.. גם כשהייתי בהריון לא ויתרנו וטיילנו המון, בחודש שביעי עשיתי את המסלול הארוך בנחל תל דן.. בקיצור אנחנו אוהבים מאוד לטייל ואני אוהבת לצלם - שילוב מנצח... והחלטנו להשריש את אהבת המולדת וטיולים לאוריקוש.. רכשנו מנוי

לרשות הטבע והגנים   ולקחנו מקל ותרמיל - מלא אוכל, מטרנה, טיטולים, מים, מגבונים, במבה - הכי חשוב!! כובעים ו.. יצאנו לטייל.

הטיול הראשון היה לנחל תנינים. יצאנו בבוקר מזג אוויר מעולה, הגענו חצי שעה לפני תחילת סיור (בכל שמורה יש סיורים שיוצאים כל כמה שעות וזו חוויה מלמדת ומהנה..) איזה כייף היה לראותהמון המון אנשים שמגיעים ומטיילים בארץ.. היתה לנו חצי שעה בערך לפני תחילת הסיור  אז ישבנו וסעדנו את ליבנו לפני היציאה - רועי ואני סנדוויצים מושקעים שאני הכנתי ואוריקוש מטרנה לבנה ועסיסית.. סיימנו ו.. יצאנו לדרך, הסיור התחיל בדרך כורכר שלצידה ראינו את החצבים, גאים וגבוהים - ממש יפים.

אחר כך המשכנו לכיוון הגשר והאגם - פעם היו שם תנינים..

הסיור ארך כשעה וחצי, כייפי ומעניין, הדרך היתה קצת קשה כי לקחנו איתנו את העגלה והיה קשה להתנהל איתה - מנשא היה מספיק.. ראינו את הנוף, ראינו את הבריכות ונהננו מאוד..

סיימנו את המסלול מרוצים מאוד ועם טעם של עוד..

ואז רועי הג'י פי אס שלי אמר לי - אם אנחנו כבר כאן, ניסע לזכרון יעקב ונלך לפארק הנדיב.. נסענו... פארק עצום, יפה, נקי מושקע ופסטורלי.....המון עצים, פרחים, דשא וצמחים. יש שם מסלול עגול שסביבו המון המון צמחים, והסבר על כל צמח ואפשרות למשש אותו , לגעת, וכמובן להריח.

אחרי טיול  ושעשוע בפארק המשכנו לטיילת בזכרון  יעקב- תמיד כייף לטייל שם, רגוע, מענג, שמח... קינחנו בגלידה ו ...יאללה חזרה הביתה...בכל זאת התינוקי צריך קצת לנוח..

היה כייף מאתגר - טיול ראשון בשמורת טבע עם אורי... למדנו לא לקחת עגלה לטיולים מהסוג הזה - רק מנשא.. נסענו בחזרה הביתה, אורי נרדם בדרך - בטוחה שנהנה מהטיול... מחכים לטיול הבא!!!