my scraps

שמורת יהודיה - המלצה לטיול (ככה חוגגים יום הולדת!)

ביום רביעי האחרון חגגתי יום הולדת (נראה לי שאני כבר בגיל שלא מגלים את הגיל.... wink)

פתחתי את הבוקר ברכיבה באירוע סובב ת"א.

זאת פעם ראשונה שאני רוכבת באירוע כזה גדול והמוני ואני לא יודעת.... מצד אחד היה מאוד כיף לראות את כל הילדים הקטנים שרוכבים, מצד שני היו כ"כ הרבה התרסקויות angry.

אני שמחה שהחלטנו ברגע האחרון לא לצאת עם הילדים כפי שתכננו.

אחרי הסובב נסענו עם המשפחה של בעלי לצימר בצפון, חוויה ירוקה בבית הלל. הצימר עצמו היה נחמד... לא כלל יותר מדי פינוקים.

אחה"צ הילדים שיחקו יחד, בילו בג'קוזי בצימר לידינו, ובערב עשינו על האש וחגגו לי יום הולדת עם עוגה שבעלי והילדים הכינו בבוקר. עד שהקטנה לא רואה עוגה מבחינתה לא חגגנו

בבוקר עשיתי להם אמבטיה בג'קוזי שלנו... קטן יותר אבל עדיין כיף

אחרי אמבטיה (אגב, המים ממש נמוכים פשוט הזרם החזק הקציף את הסבון בשניות) וארוחת בוקר קלילה שהכנו, יצאנו רק ארבעתנו לטיול בשמורת נחל יהודיה (חלק עשו את נחל שניר שעשינו לפני כמה שבועות וחלק נסעו ליער איילים)

אם תכנסו לאתר של רשות הטבע והגנים תוכלו לקרוא את שאר האופציות למסלולים בשמורה, אנחנו בחרנו במפל יהודיה

המסלול לא קל! ההליכה רובה בשמש ואחרי הליכה יש ירידה/ עליה במדרגות אבן גדולות

זאת התמונה היחידה המראה קצת מהעליה (היא צולמה בפלאפון ממש לקראת הסוף העליה (האבנים כאן קטנות יחסית) כי פשוט אין ידיים לצלם תוך כדי הירידה/עליה)

כשעלינו הגדול דילג בכזאת קלילות וקיבל מחמאות מכל המבוגרים שהיו בדרך למטה  וראו אותו עולה בזריזות.

למטה הבריכה והמפל מקסימים, רק חבל שהמים קרים והמקום מלא דבורים ! ברגע שהוצאנו את הכריכים הדבורים נכנסו לתיק אוכל.

והנה שאר התמונות מתחילת המסלול עד למפל

הם קיבלו הסברים בזמן ההליכה על הר געש ואבני הבזלת שעליהם הלכנו

הטיול לקח לנו כ- 4 שעות ובדרך חזרה לצימר החלטנו לקפוץ גם למעיינות עדן (סלוקיה) אשר נמצאים מרחק של כמה דקות נסיעה משם

החניה ממש קרובה למעיינות ומתאימה כעצירה לפיקניק (ללא הבערת אש). יש שם מדשאות ורוב המקום מוצל

שבוע טוב וחזרה קלילה לשגרה!