SHOP&MORE

היער השחור חלק שלישי- דרך שעוני הקוקיה,מפלי טריברג-פארק אירופה

היער השחור חלק  שלישי- דרך שעוני הקוקיה,מפלי טריבר...

השעה תיכף שמונה ,אני ואלון ערים כל השאר עדיין מקובעים למיטה , וממש לא עושים רושם שמעוניינים לקום היום..ארוחת הבוקר מוכנה, יש לנו פסטו משגע,גבינה מצויינת,אומלטים חמים,סלט רענן,זיתים,נוטלה,לחם חם מהמאפייה הקרובה,חמאה,קפה ודובדבנים טריים ויפים  נו לקום !!!!

היום החלטנו לקחת את הזמן ברוגע..אנחנו נוסעים דרך שעוני הקוקיה, אנחנו עוצרים בהורנברג, זהו בית שהוא שעון, אוטובוסים של תיירים ומטיילים רבים ממתינים כמונו לשעה 12:00

אז מתחילות הדמויות בשעון לזוז ולרקוד- כולם מוקסמים -חוויה של ממש.

מבקרים בחנות  הצמודה עמוסת שעוני הקוקיה מכל הסוגים ומכל הגדלים, השען מסתובב בין הקונים, יוצאים כמובן עם שעון קוקיה למזכרת וממשיכים ליעד הבא -טריברג.

טריברג, עיירה חביבה, עמוסת חנויות מזכרות, החניה בחניון מסודר, אין צורך להסתבך-כולם מחנים בחניון מרכזי - 3 אירו בלבד. ומשם רגלית למפלים.

בקופה אפשר לקנות בוטנים לסנאים שבדרך העולה למפלים,לא ראיתי שום סנאי בדרך, רק קליפות בוטנים מפוצחות..

תקבלו מפה ושבילה הליכה לבחירה, העלייה תלולה מאוד, ואני מרגישה לא נעים להתלונן..אחרי שאני רואה זוגות עם תינוקות בעגלה שדוחפים אותה כל הדרך למעלה.

הנוף מלמטה מרהיב, המפלים זולגים ומתמזגים יפה עם הנוף מסביב. עלינו עד למעלה כשאני מקבלת מהבנים דחיפות עידוד..מה שכן..הדרך חזרה ממש קלה..

מפלי טריברג,הם המפלים הגבוהים ביותר בגרמניה.

קינחנו בגלידה  מעולה בטריברג,ובדרך חזרה לבייסבורן שלנו עברנו דרך עיירה מקסימה, עם מזרקה בכיכר  העיר,או יותר נכון מעין שפירצוני מים שעשו שמח להרבה ילדים מתוקים שבחרו להצטנן כך מהחום.

מסתבר שמאוד מקובל להגיע לכיכר עם מגבת ובגד ים ולהשתולל במים..גם לירון שלי מצאה שזה ממש מהנה כל הקטע  של חגיגת המים ..מחסום של שפה לא קיים אצל ילדים, הם פשוט צווחים בהנאה.

מצאנו לנו יופי של מקום לאכול סמוך לכיכר ,ואפילו הספקתי שופינג בקטנה..חזרנו דרך הסופר..שלא יחסר כלום חלילה, תפסנו פינת זולה במרפסת רחבת הידיים בבקתה שלנו שמשקיפה על הרים ירוקים..

מחר ניסע  לפארק אירופה וזה יום שדורש כוחות.. בנתיים אומה טורמן בטלויזיה דוברת גרמנית שוטפת..אי אפשר למצא בטלויזיה משהו בלי דיבוב, מסקנות מהיום הזה:

הגרמנים חביבים ביותר

השירותים לרוב נקיים ולא גובים תשלום

סיכום מפלי טריברג..

היום יום הולדת לי..בחרתי שאת היום הזה נבלה בחגיגה אחת גדולה "פארק אירופה" לא מצאתי מקום יותר מתאים מזה..

קדימה....מתחילים

פאר אירופה -פארק מתוקתק  ביותר!

המון מתקני אקסטרים להנאת הילדים הגדולים , דוכני מתוקים במחירים סבירים בהחלט, סופגניות מסוכרות  נהדרות ב 2.5 אירו, קרמבו ועוגות .

הפארק מחולק לארצות , בכל מתחם האוכל היחודי לו, הספקנו לשוט ברפסודה, באבובים, סירות, נכנסנו למופע מדהים ומושקע ביותר שכל כולו על הקרח.

הכל כל כך מתוקתק נראה לקוח מאיזו אגדה קסומה. כל פרט ופרט נראה שהושקעו בו מחשבה. מטופח ויפייפה והמומלץ שבפארקי אירופה.

תראו עגלון עם עגלה וסוס, רכבות מהירות שחוצות את הפארק לארכו ולרחבו- תצפית מצויינת על כל המתקנים מלמעלה ופלוס נוסף מנוחה לרגליים עייפות..

רכבות למטה ולמעלה לא תפספסו כלום! יש גם רכבות עיליות פתוחות,מתקן תצפית שמתרומם לגובה עצום לתצפית בה כל הפארק על מבקריו נראים כמו נמלים קטנות..

הנה לירון במתחם שכל כולו מוקדש לילדים, ולאמהות..כי הגדולים נעלמו להם אי שם במתקני האקסטרים הרבים. כדאי שתקבעו נקודת מפגש ,שעה, הודעת sms ,נייד,רק כדי שלא תאבדו זמן יקר בלמצא את בני המשפחה..

תסכמו על שעת מפגש וקחו בחשבון שיש מתקנים שהתור ארוך כך שלא זזים ממקום המפגש עד שכולם מתאספים..האמינו לי לא נעים לשרוף זמן יקר בחיפוש קרובים..

לירון שטה לבד..

ביקור בבית המונימונים

רכבת אוצרות מקסימה לילדים- והאוצר הפרטי שלי..

צולם מהרכבת העילית של הפארק

נסענו בקרוניות (את זה אני הכי אוהבת..) -אמא אוהבת מתקנים של קטנים אומרים הגדולים..

קרוניות לסיביר, לאיטליה, פידלנו באופנים בגובה, עלינו על קרוניות קרקס, נסענו במכוניות ישנות, אפילו לירון תפסה לה אקסטרים בקטנה עם מכונית מירוץ, סירת משוטים, קרוסלה ומטוסים.

איזה פחד..אפילו לראות את זה מלמעלה מקפיץ לי את ה

מתחם הילדים מושקע ביותר, הגינון הצמחיה הכל פה פשוט מושלם- תוך כדי אני מציצה בנייד -יש כאן WIFI חופשי של הפארק -אני מגלה הרבה ברכות יום הולדת מהארץ וזה מחמם את הלב.

שירותים מעוצבים ויפים פזורים בכל הפארק , תוכלו להשתלב בהצגות, המונימונים, או ווטרלו של ABBA ועוד..

התלבטנו באיזה מתחם לאכול.לבסוף החלטנו על אנגליה נראה לי..

היה יום עמוס וגדוש -ביקור בפארק חובה לגדולים ולקטנים.

אנחנו כבר בדרך החוצה ..מרוחים מעייפות..

ביציאה מחכים דמויות שמצטלמות עם הילדים ומשעשעות את המבקרים העייפים..

לירון רוצה להצטלם עם הנסיך והנסיכה למזכרת- להפתעתנו הנסיך "ישראלי" דובר עברית ,ששמח לעשות קצת סוויץ לעברית..

זהו, פנינו מועדות לחניה, החניה עולה מטבע של 5 אירו שתרכשו במכונות שמוצבות ביציאה, זורקים את המטבע לסל וצאתכם לשלום, הילדים כבר ישנים לגמרי במושב האחורי,

אנחנו נוסעים חזרה לבייסבורן שלנו, עייפים אך מרוצים...את ארוחת יום ההולדת נדחה מחר לפיירבורג..

העכברוש הוא סמלו של פארק אירופה ביציאה תפרדו ממנו לשלום..סעו בזהירות.