טיולים בטבע

הולידיי אין בפאונטיין הילס – המלון הראשון שלנו באריזונה

לאחר נסיעה של 422 מיילים (633 קילומטרים) הגענו למלון שלנו בפאונטיין הילס, אריזונה. השעה היתה משהוא בסביבות 7 בערב והחום ששרר שם היה כמאה ושבע מעלות פרנהייט עם אחוזי לחות אפסיים כך שלא הזענו כמעט (מזג אויר טיפוסי לאריזונה).

המלון שוכן בסביבה נאה כשלפניו פרוש פארק נהדר ביופיו הנקרא פאונטיין פארק ובמרכזו אגם מלאכותי די גדול ומזרקת מיים מרהיבה המתיזה את מימיה לגובה של כעשרים מטרים. מדשאות מטופחות מעטרות את הפארק מכל עבריו ושבילי אבן סובבים את האגם הנפלא הזה. ליד הכביש ניצבים ספסלי ישיבה ועל אחד מהם ניתן לשבת יחד עם אייב לינקולן או לתפוס פוזה לצידו של תיאודור רוזוולט, שני הנשיאים האמריקאים שהונצחו שם בפסלי ברונזה נהדרים. ללא ספק תפאורה נהדרת המוסיפה חן ונופך לכל האיזור.

נכנסנו ללובי על מנת להירשם ולקבל את המפתח לחדרנו וכאן ציפתה לנו הפתעת היום. תוך שאנו מציגים את עצמנו בדלפק הקבלה הפקיד קיבל אותנו בצורה חמה מאד והחילונו לשוחח עימו, שיחה די ארוכה שנמשכה קרוב לחצי שעה ובמהלכה הרגשנו כאילו אנו מכירים אותו כבר שנים. מסתבר שהוא אחד משלנו, גרי לבוב שמו, יהודי מרוסיה בעל קרובים רבים בכל רחבי ישראל, אדם נחמד שהתברר לנו שהוא גם מנהל המלון (איזו הפתעה!) נו, אז השיחה קלחה ללא מעצורים תוך העלאת חוויות ממקומות שונים בארץ עד שנזכרנו שאנחנו כאן בעצם בטיול ועלינו לנוח מהנסיעה הארוכה כי מחר אנחנו אמורים לעזוב בחמש בבוקר.

נראה היה שמצאנו חן האחד בעיני השני וגרי הודיע לנו שהוא משדרג את חדרנו לסוויטה למען מנוחה מענגת יותר, נשארנו ממש חסרי מילים, לא ציפינו לקבלת פנים כה חמה (סיפתח נהדר לטיול) ואמרתי לו שאני אזכיר זאת כשאכתוב על המלון בבלוג שלי, כמובן שהוא שמח על כך (פרסומת!) וביקש שלא אשכח לשלוח לו את הלינק לרשומה, הבטחתי לו שהוא יקבל את הלינק ברגע שהרשומה תתפרסם. הספקנו עוד להצטלם למזכרת כמו ידידים וותיקים ועלינו לחדרנו למנוחת הלילה, מחר מחכה לנו יום עמוס במיוחד.

הקליקו על התמונות להגדלה

שלט המלון ממוקם ממש בפיתחו ואי אפשר להתעלם ממנו בזכות עיצובו המיוחד הבולט בשטח. הדברים אמורים במיוחד כשהערב יורד והאיזור מחשיך, אז השלט הנהדר הזה קם לפתע לתחייה ואורות הניאון מאירים אותו בצורה נהדרת.

קקטוסי סגוארו צומחים בקידמת המלון לתפארת, הם נחשבים כסמל הלאומי של מדינת אריזונה.

אף פעם לא ראיתי שיחו סברס בצבע סגול עד שהגעתי לכאן, קשה לי להאמין שמישהוא צבע אותם בצבע סגול, מה אתם חושבים?

פאונטיין פארק שוכן ממול המלון, פארק מקסים ביופיו המוסיף יופי ונופך לכל האזור, על השביל הקרוב ניתן לראות את פסליהם של אייב לינקולן ומעט לידו את תיאודור רוזוולט, שניהם נשיאי ארצות הברית לשעבר.

חזית המלון כפי שהיא משקיפה על הפארק.

הריהוט בלובי המלון מרשים ביופיו ואתי החליטה להתרווח על הספה המקומית, החלטה לא רעה כלל!

לפני שעלינו לחדר הרגשנו צורך להצטלם עם גרי לבוב שקיבל אותנו בלבביות מרובה והישרה עלינו הרגשה בייתית חמה. מה שבטוח זה שבמידה ונגיע לשם שוב בעתיד זהו המלון בו נשהה. אני בהחלט ממליץ בכל פה על המלון הזה ואם אתם נמצאים בפאונטיין הילס ומעוניינים במלון בעל רמה חפשו את גרי לבוב, מובטח לכם שתהנו כמונו.

היו אתם השופטים. סוויטה נקייה ומצוחצחת, ממש תענוג להיכנס אליה וכשזה כל כך מבריק ונקי אין ספק שהשינה תהיה נינוחה ומענגת, ממש מנוחה מושלמת לאחר יום של נהיגה ארוכה ומעייפת.

מפת מסלול הנסיעה ביומנו הראשון של הטיול

היום הראשון של טיולנו הגיע לסיומו כאו בפאונטיין הילס, אריזונה. מחר נתעורר בארבע בבוקר ונצא לדרך בשעה חמש. מחכה לנו דרך של 170 קילומטרים שתוביל אותנו לאחת השמורות המפורסמות ביותר באריזונה. המטרה היא להגיע אליה בשמונה בבוקר לפני שהחום מתחיל להרביץ ובנוסף לכך השמורה שאורכה כשלושים ושבעה קילומטרים מכילה בתוכה מספר רב של אתרים שחבל לפספס ולכן נצא לדרך מוקדם מהרגיל. אנחנו לא חוזרים להולידיי אין בפאונטיין הילס אלא ממשיכים מהשמורה ישר למלון השני, אולם זה כבר יהיה סיפור אחר. אז להתראות בנתיים.