00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

ספרים, מידע ומה שביניהם

מעבר הבלוג

 

כולכם מוזמנים לבלוג בבית החדש

מוצר השנה ואני

כבר כמה שבועות שאני רואה כאן בבלוגיה בתפוז (פה אני בעיקר מסתובבת) רשומות בנוגע לטקס מוצר השנה שהתקיים בחודש מאי.

לפני כשנה ויותר כשראיתי רשומות כאלה די קינאתי במוצרים ובמותגים אשר קיבלו הנציגים, אז במקום רק להתלונן החלטתי השנה להרשם לפעילויות.

בבלוג יוצא לא פעם שסקרתי מוצרים, אני משתדלת לעשות זאת בצורה אמינה.

אמרתי לעצמי שבמידה ולא ארצה למלא את הבלוג במוצרים וכיוצב' - אני בהחלט יכולה לפרסם דברים בפורומים ולאו דווקא בבלוג devil או אפילו לנצל בלוג 'אנונומי' שיש לי בפרדס...

אני כבר לא זוכרת בדיוק איך התנהל התהליך, קיבלתי כל מיני סקרים בנושא מוצר השנה ועוד... אבל באיזה מקום זה כבר הפך להיות עבורי כדבר מעיק, אפילו מרגיז...

בגדול מה שהפריעו לי בנוסף לנדנוד במילוי השאלונים (שזה בעיני היה הדבר הפחות מעיק) היה הצורך להתייחס למוצרים שאני בכלל לא מתחברת אליהם והם לא מדברים אלי... אבל אני ממש לא בנויה לדברים כאלה. בעיני כשאני כותבת סקירה הם על מוצרים שאני אוהבת (לכן אני מראש גם מוותרת בתפוז וגם באתר WOM על מוצרים שלא רלבנטים עבורי...) ונראים שטובים לי לכתוב התייחסות למוצר שכלל לא מתאים לי או בכלל לדרג אותי נראה בעיני לא לעניין (כאמור אני לא זוכרת אם דרשו מהצרכנים לדרג או לא, אבל אני אישית כאמור לא התחברתי לאותם שאלונים....)

 

עוד דבר שלי קצת הציק היה שבמסגרת ההצעות היו מוצרים שהיו בעצם סוג של שדרוג למוצר קיים, כאשר בעיני במוצר החדש לא היה שום דבר חדשני חוץ אולי מהשם של המוצר. זה מזכיר לי שבעבר רשמתי לבעלי ברשימת הקניות לקנות לנו כמה 'שלי' שהיה השם של היוגורטים של תנובה. הוא התקשר אלי ואמר לא מצאתי את המוצר, די התפלאתי - אך כשהגעתי כמה ימים מאוחר יותר לסופר גילתי שכבר אין בכלל 'שלי' ולמוצר קוראים עכשיו 'אמי'. לכן גם לא הופתעתי כאשר החליפו בהמשך את שם המוצר ל'יופלה'. (בעקבות 'מוצר השנה' גם הבנתי מה הביא את תנובה אחת לכמה שנים לשנות לאותו מוצר את השם וגם את האריזה, בעיני זאת לא חדשנות ממש....)

בכלל שדרוג מוצרים מחזיר אותי לימים בהם השתמשתי בחיתולים. אני זוכרת שכל פעם שהאגיס ופמפרס שידרגו את המוצר שלהם קיבלנו בסוף מוצר הרבה יותר גרוע ממה שהיה (לא יודעת איך זה היום...) עד שמצאתי שדווקא הטיטולים הישראליים הרבה יותר טובים ומוצלחים עבורנו (הם גם היו הרבה יותר זולים וככה יכלנו לחסוך קצת כסף )

 

ברור שיש בין המוצרים גם מוצרים שיש להם אמירה חדשה - אחד מהם הוא סדרת המרקים של סנפורסט שכאשר השתמשתי בהם (בעת הצורך) אמרתי לעצמי 'איך לא חשבו על זה קודם...' אבל היו בין המוצרים לא מעט מוצרים שלא נראו בעיני חדשניים מאד.

לעומתם ראיתי השנה מוצרים שחשבתי לעצמי שהם מאד חדשניים (כמו סנובון דאבל אקשן לשירותים של סנו) שכלל לא היו ברשימת המוצרים.

לי אישית נוצרה תחושה ש'מוצר השנה' הוא משהו דומה לתחרות 'בית העסק הנבחר' שהיה בעבר, אשר התגלה כחרטה עצומה ובתי העסק בעצם קיבלו את התעודה תמורת תשלום עבור פרסום העסק שלהם.

יכול להיות שאני טועה וכאן זה לא אותו הדבר - אבל זאת התחושה שנוצרה אצלי בעקבות התנהלות הבחירה וכן המוצרים שנבחרו בסופו של דבר.

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

16 תגובות

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל חוטהשני אלא אם צויין אחרת