11
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

חושבים טוב

למי אתה מנסה למכור?

שלום חברים יקרים,

מפעם לפעם אני מפרסם רשומה מפרגנת על בעלי מקצועות שונים, שלא תמיד זוכים להערכה הראויה או שלחלק מהאנשים קשה לאהוב אותם, או שסתם אדישים כלפיהם. laugh

כידוע, כל מלאכה מכבדת את בעליה והיה נחמד אם גם יותר אנשים היו יודעים לכבד כל מלאכה ואת כל בעליה...

כתבתי כבר על מאבטחים, קופאיות,שוטרים ומורים.

היום אני רוצה להתייחס לנקודת תורפה קטנה שלי ואולי אני אנסה להסביר לעצמי איך להתגבר עליה...נראה אם זה ילך. 

אז הפעם בחרתי לעסוק במוכרים. כן, אלו שיושבים בחנויות ומנסים למכור לנו את מרכולתם. 

אני לא מסתובב כל כך הרבה בחנויות, אבל כשאני כבר נכנס לחנות, אני אוהב יותר את המוכרים השקטים. אלו שיושבים ליד הקופה, מתעסקים בענייניהם ולא מתעניינים בך יותר מדי עד שאתה מגיע אליהם לשלם. 

לעומתם, יש את אלו שקולטים אותך ברגע שקצה האף שלך  עבר את קו הכניסה לחנות וכמו טיל מונחה - מתבייתים אליך ומציעים את עזרתם באופן שלא משתמע ל-2 פנים. אם תסרב - הם יקחו את זה ממש קשה  או שאדרבא - זה רק יאתגר אותם יותר לגרום לך להיעזר בהם . יש כאלה שאף מגדילים לעשות, עומדים בפתח חנותם מבחוץ ואם רק פזלת בטעות  לכיוון החנות, הם כבר שולפים אותך מהרחוב ובטוחים שבמבטך כבר קנית את כל סחורתם, אז למה שלא ניגש מייד לממש את הקניה בפועל?!  cheeky

טוב,עד כאן שלב הקיטורים. התופעות לעיל קשות לי ואני לא אוהב אותם.

אבל....

א. לא כולם כאלה 

ב. גם אלה שכאלה, לא מתכוונים להיות כאלה...

כלומר?!

כלומר, שגם אלה ש"מציקים", לא תמיד מתכוונים להציק. אצל חלקם, זה פשוט חלק מההוראות שהם קיבלו מהבוס  והם ממלאים אחריהן בניגוד לרצונם האישי (כך אמרו לי יודעי דבר), אחרים פשוט סובלים מ"אדיבות יתר" . הם רוצים להיות אדיבים ולעזור, אבל עושים זאת בהגזמה. ויש גם כאלה, שכנראה באמת לא כל כך יודעים לעשות את עבודתם... 

המוכר האידיאלי מבחינתי הוא זה שיושב במקומו, מחייך אליך כשאתה נכנס לחנות devil ,אומר שלום ועוזב אותך לנפשך להסתובב ולהסתכל איפה שאתה רוצה. אם תבקש עזרה- הוא ייענה בשמחה, אך אם לא- אז הוא יסמוך עליך שתדע להסתדר.

האמת, שאת ההשראה לכתיבת הרשומה הזו קיבלתי מבלוגרית יקרה kwala ("יודעי דבר" לעיל ) ,שהיא בעצמה מוכרת בחנות ספרים. 

זו הרשומה שקראתי ואהבתי:  דברים מוזרים שאומרים, לקוחות בחנות ספרים

כן, גם הקונים הם לפעמים הצד המעצבן וגם הם צריכים לדעת איך להתנהג ולהתייחס אל המוכרים שמנסים לעזור. 

בינתיים, עם כל הבעיות של יוקר המחיה, אנחנו ממילא לא הולכים לקנות שום דבר... wink

 

 

 

 

 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

43 תגובות

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל חושבים טוב אלא אם צויין אחרת