בריאות בקלות

טיול שבועות לרמת הגולן 2

בשבועות יצאנו לטיול משפחתי לרמת הגולן. מאוד נהנינו וחזרנו עם תמונות וחוויות טובות.

אני ממשיכה את הטיול, איתכם.

מחוות הטורבינות המשכנו צפונה ועלינו לנקודה גבוהה יותר. חלפנו על פני קיבוץ אלרום, עין זיוון, מרום גולן, ראינו את מאגרי המים מלאים.

הגענו להר בנטל וחנינו בבית הקפה Coffe ענן. מקום מקסים ביופיו. תצפית מדהימה על הרמה.

תמונות נוף מהר בנטל. שהינו בהר ובקפה שעה ארוכה , החוויה היתה טובה וירוקה. והנה תמונה אחרונה.

ירדנו מההר  ונסענו דרך מרום גולן ,הכפרים בוקעאתא, מג`דל שמס, מסעדה עד לנווה אט"יב , ברקע  הר החרמון עם מעטה שלג בכיפתו .

בכל כניסה לבית יש מטע דובדבנים ושלטים לקטיף עצמי . עצים עם פירות אדומים מזמינים.

המשכנו לרדת והנה תמונה מרהיבה נוספת . ......

מבצר נמרוד, קלע`ת נמרוד.

המשכנו בנסיעה והגענו למפל סער

כפי שאתם רואים רק החלק התחתון זורם. הפריחה בעיצומה.

בחיפושים אחר מקום לאכול ארוחת צהרים מאוחרת, נכנסנו לתל פאחר , מצפה גולני.

שם הקשבנו למורשת הקרב ולמדנו אודות המקום וגיבוריו.

המשכנו בנסיעה ועברנו דרך קיבוץ דפנה, קיבוץ דן, הגושרים,כפר בלום,  שאר ישוב, שדה נחמיה וישובים נוספים  והגענו לחניון יום נהר הירדן , גשר יוסף. מצאנו פינת חמד לארוחת הצהרים- ערב, השעה היתה כבר 18.00 .

קינחנו בשני דברים אחד , חומרי וטעים

ממתקי אבו זיד, אותם קנינו במג`דל שמס. בסבוסה, עוגת סולת, בקלאוות וכנפה.

והשני מרגש ורוחני

הבאנו את הבת לקומונה שלה בכפר שמאי. ביום שישי היא וחברים לגרעין  יצאו לטיול של 4 ימים באיזור החרמון במסגרת הכנה לפעילות הקיץ.

אנחנו הדרמנו הביתה והבטחנו לחזור לטיול נוסף.

מקווה שנהניתם מהמסלול והתמונות.