00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

הצרכן

שביתת עובדי חברות התעופה הישראליות

22/04/2013
בהסתדרות החדשה, לא הפנימו ששביתות בשנות האלפיים, הופכות לחרב פיפיות לכל מי שמשתמש בהן. במיוחד כאשר הראשונים שנפגעים מהשביתה הם ציבור הנוסעים.
 
זוכרים מה קרה לעובדי הרכבת לפני כשנה כשהשביתו את הרכבות, איזה התקפה משולבת הם חטפו בכל הרשתות החברתיות, דבר שכמובן השפיע על החלטת בית הדין לעבודה להוציא צווי מניעה ובכך לסתום את הגולל על המאבק שלהם.למותר לציין, שהמאבק שלהם נכשל ואחזקת הקרונות הועברה למיקור חוץ.
 
לא יעזרו להם כל ההתנצלויות שבעולם, כדי לנחם נוסע צעיר שתכנן את נסיעתו לטיול הגדול במשך חודשים רבים, רכש ציוד, השתתף בהרצאות, תכנן מסלול מפורט והנה הצעד הראשון שלו, הטיסה לחו"ל בוטלה וכל תכניותיו השתבשו לחלוטין. הוא כבר ישנא אתכם לשנים רבות.
 
במידה והשביתה תתארך יותר מכמה שעות, המרוויחות הגדולות ממנה יהיו חברות התעופה הזרות. תארו לכם שטורקיש כבר מתכננים 5 טיסות יומיות לישראל, כיום יש להם כבר 3 טיסות יומיות ונמל התעופה אטאטורק באיסטנבול, הופך לאיטו להיות נמל הבית של ישראלים רבים.
 
והגרוע מכל היא סיבת השביתה, עובדי חברות התעופה הישראליות, נלחמים נגד הממשלה, כדי למנוע את פתיחת השמיים לתחרות אמיתית ובכך לשמור על המחירים המטורפים שאנו משלמים עבור טיסות לחו"ל. זכרו שבמידה והשביתה תשיג את מטרתה, אנו הצרכנים נהיה אלו שנשלם את תוצאותיה.
 
זאת קריאה אחרונה לעובדי חברות התעופה הישראליות.

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

2 תגובות

בבאבלס להרגעת הרוחות
ברוכים הבאים
Map
קוביית קוד חופשי
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל ngong אלא אם צויין אחרת