00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

הצרכן

הזמנת טיסות - המלצת הצרכן

05/04/2013
 
לאחר שניסיתי כמה פעמים להסדיר את שינוי טיסתו של היורש ובת זוגו בטלפון, החלטתי לסור למשרדים של חברת התעופה הזרה בת"א שעימה הם עמדו לטוס מחו"ל לארץ, כדי לנסות את מזלי בפגישה פנים אל פנים עם נציג החברה. על דלתות המשרד  נכתב "אין קבלת קהל", בקיצור ולענין,  אין עם מי לדבר.
 
הכרטיס שנרכש באחד מאתרי האינטרנט הזרים המתמחים במכירת טיסות כמו Kayak, Expedia או amdeus. נזרק לפח ובמקומו נרכש כרטיס חדש במחיר מלא. אין ספק ששכרו יצא בהפסדו.
 
יש שלוש אפשרויות עיקריות לרכישת כרטיסי טיסה באינטרנט. חברות התעופה, אתרים זרים ואתרי תיירות ישראלים כמו קשרי תעופה, גוליבר, הדקה ה 90, איסתא ועוד. תוצאות החיפוש ברוב האתרים, מאוד דומות. אמנם יש הפרשי מחיר, אבל בדרך כלל זעומים למדי. אני בוחר את אתר הרכישה, לפי השרות שאקבל לאחר שאלחץ על "הזמן טיסה" והכסף יעבור ליעדו.
 
האפשרות הגרועה ביותר ובטח כפי שכבר הבנתם, היא אתרי אינטרנט זרים, בהם חוץ מכתובת מייל, לא תמצאו אוזן קשבת. אני מכיר כמה חברים ובני משפחה, שזרקו כרטיסים שנרכשו בטעות לתאריכים לא נכונים  ולא ניתן היה לשנותם, תשאלו את הטייקון.
 
האפשרות הפחות גרועה  היא חברות התעופה שגם כאן אני לא רוצה לעשות הכללות. מכיוון שלפחות ללקוחות ישראלים באל על יש שרות לקוחות ויש עם מי לדבר.רק צריך לשים לב, לתנאי הכרטיס לפני הרכישה. בדרך כלל הכרטיסים הזולים, לא ניתנים לשינוי או לביטול.
 
האפשרות הטובה ביותר לטעמי, היא ספקי התיירות הישראלים, בדרך כלל, הזמנתכם משויכת לסוכן שבחברות מסוימות יצור אתכם קשר יזום, יבדוק את פרטי הטיסה שהכנסתם, נכון שמטרתו היא למכור לכם שירותים נוספים, אבל מניסיוני, השרות שתקבלו מזכיר במעט את אותם ימים בהם כרטיסי טיסה נמכרו אך ורק במשרדי הנסיעות ברחבי הערים.
 
טיסה נעימה!
 
התמונה באדיבות ארזS מפורום חובבי תעופה.

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

4 תגובות

בבאבלס להרגעת הרוחות
ברוכים הבאים
Map
קוביית קוד חופשי
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל ngong אלא אם צויין אחרת