בריאות בקלות

טיול פסח נחל ברק- היום הראשון.

יום שישי בבוקר הגיע ואנחנו ארוזים ומאורגנים לקראת טיול גי`יפים של פסח. השנה נוסעים לנחל פארן בערבה. בשעה 10.00 פוגשים את החברים בצומת בית קמה, וממשיכים בנסיעה ארוכה לערבה.

הגענו לנחל פארן בשעות הצהרים , מצאנו עץ שיטה ואכלנו ארוחת בוקר מאוחרת. משם המשכנו

למצפור הר כיפה.

נוף מרהיב עין , נתגלה לעינינו.

מהר כיפה המשכנו לרמת ברק  ונחל זעף .המסלול הוא תלול, בעבירות בינונית ומעלה, משובש כיאה למסלולים מתוירים.

באחת הירידות  נתקלנו ברוכבי אופנועי שטח וטרקטורונים שראו אותנו, שלושה רכבים, יורדים את הדרך מתוך זהירות ובטיחות ופשוט עלו את השביל מבלי להתיחס אלינו ,אחד מהם נתקע , צעק עלינו , נעצר ונאלץ לחזור על עקבותיו כדי לתפוס תנופה. חברים ,גם בשבילים שכאלו צריך לנקוט בדרך ארץ  וסבלנות , לתת זכות קדימה .  המהירות היא מהשטן כפי שנאמר....

בשעות אחה"צ , שעה חמש וחצי הגענו לחניון לילה נחל ברק. המקום היה הומה ובהמשך הערב הגיעו עוד ועוד משפחות. הקמנו מאהל גדול , נחנו מהדרך והתארגנו לארוחת ערב.

בטיולי ג`יפים אוכלים כל הזמן. אנחנו ברכב שלנו מקפידים שלא לאכול בין הארוחות, לא לפתוח שקיות של חטיפים ומיני מתיקה אלא פירות כתפוח, תפוז...

אסיים בפרק זה ואמשיך ברשומה נוספת על היום... הבא בגלל עומס התמונות  .

תרבחו ותסעדו , תהנו משפע ושגשוג .