צרכנות לילדים ולגדולים : צרכנות, גידול ילדים, מתכונים, אירועים, ביקורת מסעדות ועוד...

נרשמים לבלוג
  • נרשמים לעדכונים ונשארים מעודכנים קוביה בצד..

חופשה זוגית במלון השרון

כהורים לשלושה ילדים קטנים, הפכנו לפחות ספונטניים, והמושג "נופש זוגי", הפך למדע בדיוני כמעט, ובכל זאת, לאחר תקופה ארוכה שבה הנופש העיקרי שלנו היה בנפרד או עם הילדים, ביקשנו (או יותר נכון התחננו...) מהסבתות לעשות בייביסיטר, לקחנו פסק זמן ויצאנו לחגוג זוגיות במלון השרון, על חוף ימה של הרצליה.

ה"שרון" הוא מלון ותיק וידוע בקרב אנשי עסקים, תיירים מחו"ל ואורחים שיקיריהם מאושפזים בהרצליה מדיקל סנטר הסמוך למלון.

אז אם עד היום המושג "נופש בישראל" התקשר אצלי עם אילת, ים המלח, ירושלים, או הצפון, מסתבר שאפשר לנפוש גם באזור המרכז. כיף לשבור שגרה ולהגיע אחרי יום עבודה, תוך עשרים דקות נסיעה, אל המלון במקום הביתה. חוץ מזה, לנופש באמצע השבוע יתרונות רבים : המלון לא מפוצץ באורחים, אין צפיפות במתקנים ובספא, ואפשר למצוא דילים ממש משתלמים.

את המפתחות לחדר  קיבלנו מיד (זה יתרון נוסף בחופשה באמצע השבוע). בתור בלוגרית חיכתה לי הפתעה נעימה: שדרוג לחדר גן, הכולל יציאה לגינה.

זה מסוג חדרי המלון שעושים חשק להישאר בו או לחזור אליו: החדר מרווח מאוד, כולל מיטה רחבה ונוחה, סלון קטן, טלויזיית פלזמה, עמדת עבודה, ולדעתי ה"יהלום שבכתר" - מדשאה גדולה צמודה לחדר, עם דשא ירוק ומטופח ונוף משגע לים.

ספה נוחה:

פינת עבודה :

פינוקי פירות ומים מינרליים:

חדר אמבטיה מרווח עם ג`אקוזי וכלי רחצה

חלוקים וכפכפים מפנקים איתם אפשר לרדת לSARANA SPA

במלון גם חדרים סטנדרטיים מסוג  "סופריור" עם מרפסת, ו"בלה ויסטה"- חדרים גדולים עם נוף מלא לים.

חובבי הים והשמש ישמחו לגלות כי המלון שוכן ממש על החוף, וממנו גישה נוחה לחוף, כשהאורחים מקבלים שמשיות וכיסאות לנוחיותם.

אחרי שנת צהריים בריאה, ירדנו אל מתחם הבריכה והספא:

הופתענו לגלות כי הבריכה החיצונית, שאינה מחוממת, פתוחה, ואפילו ישנם כמה אמיצים ששוחים בה (לא לשכוח, מדובר בתחילת חודש מרץ).

התחלנו ממנוחה על שפת הבריכה:

המציל סיפר שהבריכה פתוחה כל השנה, וישנם מתרחצים גם בשיא החורף, שאינם נרתעים מהקור ולא מוותרים על שחיית הבוקר שלהם. אם כך, החלטנו  גם אנו להיכנס למים. איך היה אתם שואלים? בשניות הראשונות ממש קר, אבל אחרי שחיה קצרה הגוף מתרגל והמים הופכים לנעימים.

חוץ מזה, היו שם תיירים מאירופה שלא הבינו על מה המהומה, הרי בשבילם טמפרטורת המים (20 מעלות) נחשבת חמימה...אגב, לבן זוגי ולי היה ויכוח קטן בסוגיה כיצד יש להיכנס לבריכה קרה: האם עדיף לקפוץ ישר, לדעתו, או להיכנס לאט-לאט, כפי שאני חושבת.

יצאנו מהבריכה ורצנו ישר להתחמם בסאונה שבSARANA ספא הצמוד.

בכל מקרה, לפחות אמיצים מחכה בספא בריכה מחוממת.

בן זוגי שמר על הכושר בחדר הכושר המאובזר

אחרי התעמלות התפנקנו בכוס תה צמחים עם עוגיות:

הפעם לא הזמנו טיפולים בספא, אבל אורחי המלון יכולים להינות מ15% הנחה על טיפולים.

אחרי שהתרעננו בספא, עלינו אל טרקלין העסקים, הפועל מ-7 בבוקר עד 23 בלילה ומיועד בעיקר לאנשי עסקים, אשר יכולים לעשות מנוי ולקבל עמדות מחשב, אינטרנט אלחוטי חופשי, שירותי פקס, מדפסת ופעם ברבעון חדר ישיבות ל-10 איש כולל שתיה ועוגיות.

במהלך היום ניתן להנות בטרקלין ממגוון יינות ומשקאות אלכוהוליים, פינת קפה ותה צמחים, עוגות, פירות וסנדוויצ`ים,  ובשעה 17:00מוגשת ארוחת ערב קלה.

בטרקלין העסקים לא יכולתי להתנתק מבדיקת מיילים ועדכונים שוטפים.

אחרי שנת לילה בריאה ובעיקר רציפה (כבר שכחנו מתי ישנו לילה שלם מבלי שאחד הילדים יעיר אותנו), ירדנו אל ארוחת הבוקר המצויינת והלא כבדה מדי, שכללה בין היתר פינוקים כמו מיץ תפוזים סחוט טרי במקום, וקפה הפוך איכותי ממכונת אספרסו.

מגוון גבינות, פשטידות, סלטים, מעדנים, לחמים טריים וגם חביתות עם תוספות, ישירות מהמחבת.

לסיכום, כיף ונעים לשבור שיגרה ולקחת פסק זמן מהעולם. סיימנו את הנופש רעננים ועם טעם של עוד...