44
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

SHOP&MORE

SPICEBOMB ו- FLOWERBOMB של ויקטור&רולף-נשים,גברים תרשו לעצמכם להתמכר

:kiss:kiss:kiss:kiss

אביב,ניחוחות חדשים באוויר, פצצות של פרחים ותבלינים במובן הפרחוני והריחני של המילה..

ויקטור&רולף צמד מעצבים הולנדים מביאים לנו בשורה ריחנית מתקתקה בלתי ניתנת להתעלמות.

FLOWERBOMB לנשים

SPICEBOMB לגברים

הבקבוקים מעוצבים בצורת פצצת רימון עם נצרה שמשחררת ריחות נהדרים , ריכוז פרחים נבחרים בפצצה הנשית וריכוז משגע של תבלינים בפצצה הגברית-שחררו הנצרות ובואו לסיור ריחני ומתוק במיוחד.

אז מה קורה בשוק הבשמים..הידעתם?

אז מה זה בעצם בושם לפי ויקטור&רולף?

ויקטור&רולף נעים להכיר

LADY FIRST

לארוז לך?

אז מה יש בפנים? פרחים :kiss:kiss:kiss כן אבל איזה?

כמה זה עולה?

איך הריח? ובכן, פרחוני, מתוק מתוק, והניחוח נתפס לאורך היום -כמו גם בלתי ניתן להתעלמות.(מניסיון )

שנעבור לגברים? בוודאי

נעים להריח

מה יש בפנים? תבלינים! ועוד איזה

בושם עם נוכחות ,חזק, גברי ונתפס לאורך זמן, (הזוגי אהב ועוד איך)

כמה זה עולה?

ואיך זה נראה על המדף? מרשים

ומה אני אומרת? לכו על זה יש מצב להתמכר. בושם "חזק" נתפס ושורד, בעל נוכחות (חיובית) ,בקבוק יחודי (רימון ונצרה) ,המקבילה הגברית מוצלחת לא פחות ,(הזוגי אומר שיותר..) עושה רושם שיתברג לשלישיה המנצחת שלך.

 

שיהיה אביב שמח ריחני ופרחוני !

 

 ההתמכרות החדשה שלך...

 

מותג המעצבים הבינלאומי VIKTOR&ROLF

 מזמין אותך להשתתף איתו בחלום וחושף בישראל את FLOWERBOMB

בושם נשי פרחוני, ממכר, המותיר אחריו שובל ריח.

 

 

  • ויקטור ורולף צמד המעצבים ההולנדי, מציגים לא רק בגדים בקולקציות שלהם אלא גם חלומות, כאשר את אותו המסתורין ואת אותה הפנטזיה העניקו לבושם Flowebomb.

 

  • "Flowerbomb- "פיצוץ פרחוני, שפע של פרחים היכולים לגרום לכל דבר להיראות חיובי יותר. עם השימוש, התווים הקסומים של הבושם מיד יעירו את החושים העמוקים ביותר, ויגרמו לך להרגיש כאילו את חיה את חייך בגן סודי משלך הרחק מהמציאות הקשה." ויקטור ורולף

 

  • FLOWERBOMBבקבוק בהשראת תכשיט יוקרתי זוהר ואלגנטי עם פקק בגוונים של זהב וורוד. כמו יהלום הוא מכיל כוחות קסומים ומופלאים היכולים לשמור את סודותיהן של אלו המשתמשות בו.

 

  • ניתן להשיג ב- 27 נקודות מכירה בלבד ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן וניו-פארם.

 

 

ויקטור אנד רולף, מותג המעצבים הבינלאומי משיק בימים אלה בישראל את הבושם FLOWERBOMB(פלאוורבומב) לאישה, בושם בניחוח חושני טהור, המעורר את החושים ומשאיר חותם לעד.

 

"Flowerbombהוא יותר מסתם שם, יש לו את הכוח להפוך את החיים ליפים יותר, לתת להם כנפיים".

פביאן בארון Fabien Baronהמנהל האמנותי

שעבד צמוד לצמד המעצבים על קונספט העיצוב של הבושם.

 

צמד המעצבים ההולנדי ויקטור ורולף, מציגים לא רק בגדים בקולקציות שלהם אלא גם חלומות, כאשר את אותו המסתורין ואת אותה הפנטזיה העניקו ל-Flowebomb. בדיוק כמו בעולם האופנה ההפוך והמהופך שלהם, כל ההפכים שזורים זה בזה ומתפוצצים לצרור של תחושות: סגפנות נלחמת בהתהוללות, צניעות מתחככת בקיצוניות, מציאות מתנגדת למדומה והמוכר סותר את הלא ידוע. המרכיבים המסתוריים האלה משחררים בושם חם ומדהים ובריחה דמיונית מהמציאות. 

התפרצות מסתורית

"Flowerbombהוא פיצוץ פרחוני, שפע של פרחים היכולים לגרום לכל דבר להיראות חיובי יותר. עם השימוש, התווים הקסומים של הבושם יעירו מיד את החושים העמוקים ביותר שלך, ויגרמו לך להרגיש כאילו את חיה את חייך בגן סודי משלך הרחק מהמציאות הקשה". ויקטור ורולף

 

זוהר מודרני

כקוסמים המעצבים אופנה קונספטואלית, ויקטור ורולף ממציאים תמיד טוויסטים סוריאליסטיים למוסכמות.            

"באופנה הכול אפשרי. אנחנו אוהבים את הרעיון של שילוב האוואנגרד עם זוהר הוליוודי". קונספט שהם המחישו בחוכמה רבה בתצוגת האופנה שלהם בקיץ 2004 בה הם הציגו את הניגודים בין הנשיות לגבריות, כשהם משלבים חצאיות טול של שמלות ערב משנות ה-1950 בחליפות ערב של גברים.

 

הבגדים המודרניים והמתוחכמים של ויקטור ורולף מעוגנים היטב בקלאסיות של אופנת קוטור עם כל הכללים הנוקשים בנוגע לגזרות, להנחת הבד ולתפירה. באותה הרוח, הם הגו רעיון של בושם המהווה פריצת דרך לא רק בגלל השם שלו או עיצוב הבקבוק, אלא מאחר שהוא בושם קלאסי אמיתי. בהשראת הדרך בה איב סאן לורן יצר הילה המתעלה מעל ומעבר לבגדים שלו, צמד המעצבים שואף להפוך את התווית "ויקטור ורולף" לכוח מרכזי בעל רוח נמרצת ואנרגטית ועם מוצרים שיגרו וילהיבו את הציבור הרחב.     

 

הניחוח - פצצה של פרחים

עם התווים הפרחוניים הממכרים המותירים שובל ריח, כמו מערבולת יוקרתית. התווים ההרמוניים הראשונים מגיעים מתה וברגמוט. שפע הפרחים מתפרץ במקהלה חושנית ומלוטשת, המקבלת את הקצב מתמהיל של יסמין סמבק עם רמיזה של עץ תפוז, סחלב קטליה, פרזיה ו-ורד סנטיפוליה – זר פרחים עשיר עם מרקם עמוק ואינטנסיבי המעניק לבושם את החמימות הפירותית, הפרחונית והאוריינטאלית שלו. פטצ`ולי מעניק תו בסיסי של עצים, ונותן לבושם את החוט הריחני, כמו החוטים השזורים בבד של שמלה, ומסמן את הבושם כמו גיר על בד גברדין שחור של חליפת טוקסידו, או תפרים עדינים על ז`קט מחויט. הפטצ`ולי טוהר באמצעות זיקוק נוסף של התמצית הראשונית, שהסיר את ההיבט ה"ארצי" וחשף את הממד האצילי ביותר של הפרח.

 

עיצוב בקבוק הבושם - תכשיט יוקרתי בעיטור חותם רשמי

מאחר שיופי הוא כוח, ויקטור ורולף בחרו ביהלום עבור הבושם שלהם – סמל לחלום. Flowerbombהוא התפרצות של פרחים בתוך בקבוק המעוצב כמו יהלום בעל פאות רבות  ופקק אלגנטי בזהב ורוד בהשראת תכשיט יוקרתי. כמו יהלום. הוא מכיל כוחות קסומים ומופלאים היכולים לשמור על סודותיהן של אלו המשתמשות בו.

 

האריזה

בדיוק כמו שויקטור ורולף מעטרים את שולי הבגד בסרטים דקורטיביים, כך הם כרכו סרט שחור עדין סביב קופסאות הבושם בורוד-עלי-כותרת-חיוור, הנושא חותמת שעווה עם הלוגו שלהם V&R, כחותם רשמי. הניגוד בין הסרט השחור לאריזה בורוד עדין מסמל את ההבדל בין נחישות נשית לבין שבריריות.

 

"עיצבנו את הבושם הזה תוך שאנו מוציאים מהפרחים את המקסימום, וחוקרים כל היבט והיבט של זר פרחים...", הסביר אוליבייה פולג`, אחד משלושת הבַּשָּׂמים שרקחו את הבושם, השניים האחרים הם קרלוס בנעים בניו יורק ודומיטיל ברטייה בפריז.

 

 "ויקטור ורולף רצו בושם עשיר יותר. הם מעדיפים פורמולות משוכללות עם קונספט פשוט וטהור..."  עשיר ושופע, Flowerbombמתפוצץ לצרור של תחושות.

 

מגוון המוצרים:

EDP– או דה פרפיום 50 מ"ל – 430 ₪

EDP– או דה פרפיום 100 מ"ל – 560 ₪

 

EDT– או דה טואלט 50 מ"ל – 390 ₪

EDT– או דה טואלט 100 מ"ל – 500 ₪

 

צמד המעצבים - "הכוח האמיתי הוא כוח הדמיון"

צמד המעצבים ויקטור ורולף בני ה- 43 זכו בפרס הראשון בפסטיבל אופנה צרפתי בהייר Hyèresב-1993, שנה אחרי שהם סיימו את האקדמיה לאמנות של ארנהם שבהולנד The Dutch Arnhem Academy of Art. לאחר שהקימו את המותג שלהם והשתתפו בפרויקטים של אופנה-פוגשת-אמנות בגלריות שונות, זכו ויקטור ורולף לתהילה בינלאומית ב-1999 עם קולקציית ההוט קוטור הראשונה שלהם בפריז כאשר הדוגמנית מגי רייזר הסתובבה סביב עצמה כשעליה, כמו "בבושקה" רוסית, עשר שכבות מתנשאות של שמלות מקושטות באבני חן. "המנון האהבה", הקולקציה הלבנה שלהם "ready to wear" לקיץ 2002 הייתה תרגיל בפשטות ובשלווה, והם מתייחסים אליה כאל ה"הטבלה" שלהם לעולם האופנה. הם הביאו ממד שובב ליוקרה ולאלגנטיות, כשהם נותנים משמעות חדשה למילה "קלאסי". ויקטור ורולף מאמינים באמונה שלמה ש"הכוח האמיתי הוא כוח הדמיון". 

 

"אנחנו באים ממדינה בה אין אופנה. אולי זה מה שנתן לנו את החופש שלנו", ויקטור ורולף מסבירים. "למזלנו הטוב אנחנו לא שייכים לאף אחד".

 

מציאת האיזון המושלם בין פנטזיה, שנינות, איכות, שלמות ומלאכת מחשבת מיומנת היא המקור להערכה ולשבחים המורעפים על מעצבי האופנה. הם תוארו ע"י העיתונות כ"נסיכי האופנה" או "איב סאן לורן החדש".

 

לאחר שהם למדו את כל ההיבטים של אופנה ואמנות, הצמד ההולנדי אימץ את הסגנון הייחודי שלהם. הם משלבים את דקות ההבחנה שלהם עם טוהר הגזרה ומוצאים את האיזון הנכון בין הקונספטואלי למסחרי. המופעים הראוותניים שלהם מעולם לא מעלו באמון של הנשים אותן הם מלבישים.

 

הקולקציות של ויקטור ורולף של ready to wearנמכרות בלמעלה מ-150 חנויות ברחבי העולם מפריז ועד ניו יורק ואפילו הרחק עד המזרח הרחוק, בטוקיו. 

 

 

 

את Flowerbombניתן להשיג ב-27 נקודות מכירה מובילות בסניפי הסופר-פארם, המשביר לצרכן וניו פארם.

לרשימת נקודות המכירה: www.viktor-rolf.co.il

 

 מפתיע כבר בנשימה הראשונה,

ממכר מהרגע השני...

 

מותג המעצבים הבינלאומי VIKTOR&ROLF

 הודף את הפיתוי לשיאים חדשים, מצית את התשוקה וחושף גבריות מכל זוית:

SPICEBOMB"    "

בושם גברי עוצמתי וחושני, בניחוח סקסי עם שפע תבלינים ממכרים, שלא ניתן לעמוד בפניו...

 

 

  • ויקטור ורולף צמד מעצבי האופנה ההולנדים, שוב הופכים את המוסכמות וחושפים בושם חסר פשרות. התפוצצות מרוכזת של גבריות חושנית. Spicebomb"פצצה של תבלינים".
  • Spicebomb- בעירה של תבלינים המורכבים מניגודים ריחניים חזקים וחריפים, תבלינים המשחקים את התפקיד הראשי.
  • רימון-יד מעוצב כמו לפי הזמנה, מקבל פירוש חדש לבושם בעל ניחוח מתפוצץ. נשק שיקי ומתוחכם, המקבל טוויסט עם המגע האמנותי המאפיין את ויקטור ורולף.
  • הניחוח משתחרר לאחר הפעלת הנצרה, המקבלת פירוש חדש עם החותם של ויקטור ורולף.
  • ניתן להשיג ב- 27 נקודות מכירה בלבד ברשת סופר פארם, המשביר לצרכן וניו פארם.

 

 

ויקטור אנד רולף, מותג המעצבים הבינלאומי משיק בימים אלה בישראל את הבושם SPICEBOMBלגבר, בושם גברי עוצמתי וחושני, בניחוח תבלינים שלא ניתן לעמוד בפניו.

Spicebomb, הינו הבטחה לבושם מרוכז עם אישיות מתפוצצת שמושק לצד הבושם לאשה FLOWERBOMB.

 

 

 

SPICEBOMB- התפוצצות של כל החושים

עוצמתי, נועז, חושני...

ויקטור ורולףשוב הופכים את המוסכמות וחושפים בושם חסר פשרות. התפוצצות מרוכזת של גבריות חושנית. Spicebomb"פצצה של תבלינים".

מפתיע כבר בנשימה הראשונה, ממכר מהרגע השני... Spicebombמוצא את האיזון העדין בין כוח לאלגנטיות, בין אינטנסיביות לעדינות. מונע ע"י סימן היכר ריחני אחד ומיוחד, הוא משאיר את חותמו כנחשול חדש של אנרגיה וסגנון. קוקטיל של גבריות, מעוצב במיומנות ע"י ויקטור ורולף.

 

Spicebombהודף את הפיתוי לשיאים חדשים, מצית את התשוקה וחושף גבריות מכל זוית. הוא גבר של ניגודים ומסתורין. חמקמק, לא קונבנציונאלי, מפתה כריזמטי, הקורא תיגר על כל הסטריאוטיפים. אופנתי וסקסי להדהים.

 

מגלם הידור שהוא נצחי ויחד עם זאת בהרמוניה מושלמת עם הגיל שלו. מרגיע ויחד עם זאת ממכר באופן מסוכן, מלכודת חיה ונושמת. הכוח שלו והרגישות שלו, החוכמה והגבריות שלו... הוא מחבק את הכל, גם את הסתירות. הוא שובה לב ומחשמל.

 

ניחוח ההתמכרות - בעירה של תבלינים

"בשעה ש-Flowerbombלנשים הוא פיצוץ של פרחים, Spicebombהוא בעירה של תבלינים המורכבים מניגודים ריחניים חזקים וחריפים, תבלינים המשחקים את התפקיד הראשי כאן; הם מנערים, מנפצים ומציגים את הממדים האחרים, העגולים והעוטפים יותר, עם ההדגשים הנושכים ומלאי החיים שלהם, בין אם הם לוהטים או קפואים.

 

Spicebombנולד מהמפגש המדליק בין שני אקורדים בעלי טונים מנוגדים למעשה: הראשון ממכר להדהים, אשר משלב תו מרכזי של תבלינים לוהטים – צ`ילי וזעפרן – עם השלמות הכל-כך גברית של עור וטבק, יחד עם הכוח הפראי והברור של וטיבר. השני נפיץ ומשלב תווים רעננים ופיקנטיים של ברגמוט ואשכולית, בשעה שתבלינים קרים – שרף ופלפל ורוד – משאירים את חותמם עם הנשיכה הקפואה שלהם".

 

אוליבייה פולג` הבַּשָּׂם מאחורי הניחוח הסקסי והמוחצן של Spicebomb.

 

בקבוק הבושם- רימון יד מעוצב

רימון-יד מעוצב כמו לפי הזמנה, מקבל פירוש חדש לבושם בעל ניחוח מתפוצץ. נשק שיקי ומתוחכם, המקבל טוויסט עם המגע האמנותי המאפיין את ויקטור ורולף.

פריט יוקרה אמיתי: אחרי העיצוב דמוי היהלום של Flowerbomb, רימון היד מומצא מחדש בזכוכית מפוסלת עם היבטים גבריים, אחידים ומגולפים. הקודים של הצבע: שחור וכסף, יחד עם אפור כשהגוונים החמים שלו מזכירים את חושניות הבושם.

רצועה שחורה מקיפה את הבקבוק כמו כדי לבלום את כל העוצמה והמתח של פצצת הריח שבתוכו. הפרט האולטימטיבי: הבושם משתחרר לאחר הוצאת הנצרה, המקבלת פירוש חדש עם החותם של ויקטור ורולף. הפיצוץ הריחני הוא כורח המציאות.

 

האריזה - נשק לפיתוי המוני

מארז אופנתי, בעיצוב מלבני בגוון אפור-כסף ייחודי: מעוגן בחוק, טהור, אולטרה-גברי. שמו של הבושם Spicebombחקוק בהדגשה על פס שחור מבריק, המזכיר את סרט הגרוגרן (משי עבה) האיקוני של ויקטור ורולף. ללא ספק, החותם של ויקטור ורולף מייחד את המארז הזה, אשר לא נותן כל רמז למה שנמצא בתוכו.

 

מחיר מומלץ לצרכן:

90 מ"ל - 420 ₪

 

צמד המעצבים - "הכוח האמיתי הוא כוח הדמיון"

צמד המעצבים ויקטור אנד רולף בני ה- 43 זכו בפרס הראשון בפסטיבל אופנה צרפתי בהייר Hyèresב-1993, שנה אחרי שהם סיימו את האקדמיה לאמנות של ארנהם שבהולנד The Dutch Arnhem Academy of Art. לאחר שהקימו את המותג שלהם והשתתפו בפרויקטים של אופנה-פוגשת-אמנות בגלריות שונות, ויקטור ורולף זכו לתהילה בינלאומית ב-1999 עם קולקציית ההוט קוטור הראשונה שלהם בפריז כאשר הדוגמנית מגי רייזר הסתובבה סביב עצמה כשעליה, כמו "בבושקה" רוסית, עשר שכבות מתנשאות של שמלות מקושטות באבני חן. "המנון האהבה", הקולקציה הלבנה שלהם "ready to wear" לקיץ 2002 הייתה תרגיל בפשטות ובשלווה, והם מתייחסים אליה כאל ה"הטבלה" שלהם לעולם האופנה. הם הביאו ממד שובב ליוקרה ולאלגנטיות, כשהם נותנים משמעות חדשה למילה "קלאסי". ויקטור ורולף מאמינים באמונה שלמה ש"הכוח האמיתי הוא כוח הדמיון". 

 

"אנחנו באים ממדינה בה אין אופנה. אולי זה מה שנתן לנו את החופש שלנו", ויקטור ורולף מסבירים. "למזלנו הטוב אנחנו לא שייכים לאף אחד".

 

מציאת האיזון המושלם בין פנטזיה, שנינות, איכות, שלמות ומלאכת מחשבת מיומנת היא המקור להערכה ולשבחים המורעפים על מעצבי האופנה. הם תוארו ע"י העיתונות כ"נסיכי האופנה" או "איב סאן לורן החדש".

 

לאחר שהם למדו את כל ההיבטים של אופנה ואמנות, הצמד ההולנדי אימץ את הסגנון הייחודי שלהם. הם משלבים את דקות ההבחנה שלהם עם טוהר הגזרה ומוצאים את האיזון הנכון בין הקונספטואלי למסחרי. המופעים הראוותניים שלהם מעולם לא מעלו באמון של הנשים אותן הם מלבישים.

 

הקולקציות של ויקטור ורולף של ready to wearנמכרות בלמעלה מ-150 חנויות ברחבי העולם מפריז ועד ניו יורק ואפילו הרחק עד המזרח הרחוק, בטוקיו. 

 

 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

3 תגובות

סטטיסטיקה
מספר כניסות לבלוג מה - 08/2010
1,517,262
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל silvik123 אלא אם צויין אחרת