00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

להיות דולה- על הריון, לידה והורות

תחילת הריון- חמשת הטיפים שיעזרו לך לעבור את השליש הראשון

אני זוכרת את עצמי בתחילת ההריון הראשון שלי- מאישה ששותה שמונה כוסות קפה ביום הפכתי לאישה שריח של קפה מגעיל אותה (שלא לדבר על לשתות אותו  ;) ).
מאישה פעילה שהיתה הולכת לישון בשעות הקטנות של הלילה הפכתי לעייפה כרונית שרק רוצה להניח את ראשה על הכרית בשעה שמונה בערב.
מאישה שנהנית לאכול כמעט כל מאכל הפכתי לאישה שיש לה בחילות מרוב המזונות, מחלקם היא נמנעת בגלל ההריון ומאחרים היא משתדלת לצרוך יותר בגלל ההריון (אבל בגלל הבחילות זה לא תמיד מצליח...).
בקיצור- לא רק אצלי, אלא גם אצל נשים רבות אחרות, תחילת הריון מאופיינת בתופעות שונות שדורשות את ההתייחסות שלנו, ולפעמים אפילו שינוי מסויים באורח החיים שלנו.

שליש ראשון להריון הוא בד"כ זמן של שינוי- את צריכה להקשיב לגוף שלך יותר כי האיתותים הרגילים השתנו (פתאום את עייפה, יש לך בחילות וכו`).  את צריכה לתת את הדעת גם על העובר שמתפתח בתוכך ולשקול אילו בדיקות את רוצה לבצע, שלחלקן יש חלון הזדמנויות צר וניתן לבצע אותן רק בשבועות מוקדמים של ההריון (ולכן חשוב שתקבלי החלטה ותקבעי תור לרופא בזמן המתאים). בסרטון של היום תקבלי את חמשת הטיפים הטובים ביותר שלי לשליש הראשון-

  • איך להתמודד עם העייפות בהריון?
  • איך להקל על בחילות בהריון?
  • מה אסור לאכול בהריון ומה צריך לאכול?
  • מתי לקבוע תור לבדיקות בהריון?
  • מתי מספרים על ההריון?

גם לך יש טיפים מנצחים לשליש הראשון של ההריון? נשמח אם תחלקי אותם איתנו בתגובות כאן למטה

  

ואחרון אחרון חביב- אם את רוצה לדעת איך להקל על כאבי הלידה, לקצר את משך הלידה ולהתמודד עם הפחד מהלידה את מוזמנת להכנס לאתר שלי  ולהוריד לעצמך את סדרת המתנה שלי שתעניק לך את הכלים לעשות את כל זה!

  

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל imahit אלא אם צויין אחרת