33
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

בריאות בקלות

סלט קינואה אדומה וחמוציות.

אשתף אתכם במתכון טעים, קל להכנה , מזין, בריא, עשיר בחלבון ,כלורופיל  ויכול לשמש כארוחת צהרים במשרד  או בבית.

קינואה היא קיטניה, המכילה 22 חומצות אמינו, כלומר עשירה בחלבון. הידעתם שקיימת קינואה אדומה....?

 

כך נראית אחרי בישול. . "אוכל לציפורים" . 

את הסלט אכלתי בארוחת סוף השנה האזרחית, ערב שבילינו עם חברים. המתכון נלקח מתוך אתר , "ספר המתכונים שלי" , סלט קינואה וחמוציות .

אני החלפתי את הקינואה הלבנה באדומה, כפי שעשתה המארחת שלנו, והוספתי חמוציות ללא סוכר שהן כהות ולא אדומות. 

הנה לכם המתכון:

1 כוס קינואה מבושלת     מבשלים קינואה עם כוס וחצי מים , ניתן להוסיף 1 כף שמן זית . בתחילה על אש גבוהה ואחר כך אש נמוכה, משך בישול כ 20 דקות, עד שהנוזלים מתאדים.

1בצל סגול, קצוץ דק

חופן גדול של פטרוזיליה, קצוצה דק + מעט עלי נענע קצוצים - מעשירים בטעם וארומה

1/2 כוס אגוזי מלך קצוצים גס

1/2 כוס חמוציות

מיץ מאחד לימון

2 כפות שמן זית

מלח פלפל

לבשל את הקינואה, ולצנן .

לקצוץ את הירקות, ולהעביר לקערה גדולה, להוסיף את הקינואה ולתבל. לערבב . להניח למשך כ 10 דקות כדי שהטעמים יתאחדו והתאבון. 

 

אפשרות נוספת , היא להעשיר את הסלט בכרוב אדום וגזר קצוץ . . והנה לכם השידרוג  . .

 

מה דעתכם?

בתאכון, ושבת שלום.

אתי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

2 תגובות

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל eti19651 אלא אם צויין אחרת