44
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

SHOP&MORE

אפשר לספר לכם משהו ככה בקטנה? חלבה! בקטנה! החלבה קטנה הטעם גדול!בארכה

אני לא חושבת שיש מישהו שלא מכיר את "בארכה" לוגו בארכה.png הטחינה, החלבה המעולה תפסו מקום

של "כבוד" בבתים של כולנו- רק שעכשיו באנו להכיר  בקטנה..

למה  בקטנה? כי למה לוותר על טעם נהדר אם אפשר לקבל אותו בצורת חטיף  ורק 99 קלוריות -מדוד!!!!!

הסדרה מגיעה באריזות מזמינות של 6 חטיפים ארוזים בנפרד בטעמים נפלאים  (טעמתי כל אחד מהם..)

וניל פיסטוקים ווניל עם פולי קקאו -רכים רכים טעימים ונימוחים מחליפים בקלות חטיפי שוקולד וחטיפי בריאות !

תכירו חלבה בקטנה

11612-b_Barake_Baktana_sticker_bag.jpg

שימו לב לאריזה

 

כל חטיף מכיל 50% טחינה  ו 99 קלוריות של אושר .

הטחינה עשויה מגרגרי שומשום טריים וזו הסיבה שהחלבה = הגרסה המתוקה של הטחינה מכילה את אותם ערכים תזונתיים

טובים ובריאים!

החלבה דלה בנתרן, יש בה סידן וברזל (חשוב וחיוני

לבריאות השלד והגוף) השומנים טובים!! עשירים בחומצות שומן  בלתי רוויות.איזון כולסטרול בדם.

תורם לבריאות הלב

ולא מכיל גלוטן חומרים משמרים וצבעי מאכל -בקיצור בריא!!!!!!

תנו כבוד לשומשום

קצת על בארכה...

 

 

 

.1 המפעל הגדול במזרח התיכון לייצור טחינה וחלבה
.2 שילוב של מסורת וחדשנות
. 3 . מגוון רחב של מוצרים (טחינה, חלבה)
.4 רב תרבותיות במפעל
.5.מעסיקים עובדים בעלי מוגבלויות         

בארכה הובילה את קטגוריית הטחינה לצמיחה
מקטגוריה של 40 מיליון ₪ בשנת 2007 לקטגוריה של מעל 100 מיליון ₪ כיום

      

והפכה את הטחינה ממוצר "נידח ושכוח"
לקטגוריה אטרקטיבית ופופולארית.

      

הרבה אנשים אוהבים חלבה, אבל לא הרבה
אוכלים חלבה...

     תדירות צריכה נמוכה

          

"באיזו תדירות אתה אוכל חלבה?"(בקרב אוכלי חלבה)

    22% פעם בחודש

     25% פעם בשבועיים שלושה

     22% פעם בשבוע

       22% פעמיים בשבוע

          9% כמעט כל יום או כל יום.

     

מקור: מחקר מעמד מותג בארכה בטחינה ובחלבה, נובמבר 2011, ברנדמן

    חלבה - מוצר יומיומי, אבל לא נגיש

         

•יציקה" - לא נוח ומסורבל לאכילה
•אין שליטה על צריכת הקלוריות
•אין פתרוןOTG אמיתי

    אבל, "בעולם המתוק" לחלבה יש הרבה מה להציע... 

    

•מומלצת כקינוח מתוק ע"י דיאטניות
•בעלת ערכים תזונתיים גבוהים
•התאמה לסגנון החיים המודרני
•נתפסת כאופציה הבריאה יותר (קישור חזק לשומשום)

    זה האתגר  שבבארכה החליטו להתמודד איתו...  

     הצעד הבא שלנו

     הצגת חדשנות מוצרית אמיתית

     להעיר את קטגוריית החלבה,
להפוך אותה לכיפית, מעניינת ונחשקת,

    

לראשונה - חטיף חלבה אמיתי
מוצר אטרקטיבי, מעניין וחווייתי

גודל וכמות מדוייקים

חווית טעם

נחשקות

אותנטיות מזרחית

החידוש והבשורה

 

•אלטרנטיבה לחטיפי שוקולד- חטיף מבוסס שומשום/טחינה
•חטיף עם פחות "רגשות אשם"- רק 99 קלוריות
•כאשר מתחשק נשנוש מתוק
•זמין ונוח- boostאנרגיה בהישג יד (אפשר לשים בתיק)
•לאוהבי החלבה - Portion control  (לא צריך "ליישר")
•מתאים כחטיף משלים לבי"ס (טעמים שילדים אוהבים- וניל/ קקאו)
•גיוון= חטיפי חלווה במבחר טעמים

 

.פרופיל טעם מנצח
.מגוון התחלתי של 3 טעמים:
•חטיף חלבה וניל
•חטיף חלבה וניל עם פיסטוק
•חטיף חלבה שוקו וניל עם פולי קקאו
•בעתיד - יתווספו טעמים נוספים
.משקל חטיף בודד - 20 גרם
.המוצר נגיש כחטיף בודד  או כמאגדת של 6 חטיפים
 

תפדלו...

קצת על בארכה..

משפחת בשיר משמרת מזה דורות את מסורת המטבח הערבי- אתני ושמה לעצמה למטרה לקרב את הישראלים לתרבות המזון והאירוח הערבי, שהם תמצית החוויה האוריינטלית.

אב המשפחה, אבו רושדי, עסק במסחר עוד לפני קום המדינה. עם קום המדינה ניהל אבו רושדי את לשכת התעסוקה באזור ובמקביל למד עברית באולפן באור עקיבא. לאחר השירות הממשלתי נכנס לעסקי הטקסטיל עם חברת לודז`יה.

בשנת 1984, צצה הזדמנות לשיתוף פעולה בין תעשיות ישראליות וערביות, ביוזמת כור. המיזם – הקמת מפעל טחינה תוך שיתוף פעולה בין משפחת בשיר לבין תלמה (לימים בסטפוד ואח"כ יוניליוור).

אבו רושדי ותלמה החליטו ללמוד את נושא ייצור הטחינה מהיסוד ושלחו את איברהים בשיר, בנו הצעיר של אבו רושדי, ללמוד את סודות יצור הטחינה בשכם. עם חזרתו משכם, כאשר איברהים רק בן 18, החל לנהל את העסק, ויחד עם המשפחה, הקימו את מפעל הטחינה בשיטה המסורתית, לפרטי פרטים.

איברהים בשיר (נ+3), מנכ"ל רושדי תעשיות מזון

הבן הצעיר בין ארבעת אחיו וארבע אחיותיו, בן למשפחה שורשית ומכובדת באזור המשולש.
אברהים התחנך בהתאם לעקרונות החינוך המזרחי, גדל בסביבה מסורתית השמה דגש על מתן כבוד והכנסת אורחים. במקביל, בהיותו שותף להתפתחויות העולם המודרני, איברהים מקפיד ללמוד ולהתחדש בעסקים ובאורחות החיים. השילוב של מסורת עם מודרניזציה מהווה אבן יסוד בחברת רושדי לאורך השנים. חברת רושדי מתמחה בהפקת טחינה משובחת עם ציוד חדיש אך בטעם של פעם - ייצור טחינה באמצעות אבני ריחיים בשיטה המסורתית והטובה, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת.

שיתוף הפעולה עם תלמה/בסטפוד/יוניליוור נמשך כ- 20 שנה, במהלכן מפעל הטחינה היה חלק בלתי נפרד מחברת תלמה. עובדי החברה היו שותפים לקורסים, השתלמויות ופרויקטים למען הקהילה.

ב 2004 החליטה יוניליוור לסיים את השותפות במפעל הטחינה, זאת בעקבות רצון להתמקד בעסקי הליבה של החברה. רושדי ויוניליוור נפרדו ברוח טובה.

מאז הקמתו ועד היום עבר המפעל כברת דרך ארוכה:

  • ממפעל טחינה לחברה ממותגת בעלת שני מותגי טחינה וחלבה מובילים: בארכה והילאל
  • מייצור של כ 150 טון שנתי לייצור של כ 5000 טון בשנה.
  • ממפעל המעסיק כ 30 עובדים, לחברה המעסיקה 70 עובדים מכל הדתות: מוסלמים, יהודים ונוצרים.

חלבה בארכה מבוססת על הטחינה הגולמית המקורית של בארכה ומיוצרת בתהליך אותנטי המשמר על אופן ההכנה המסורתי הקיים זה אלפי שנים.

לבארכה חלבה שאמית ייחודית – חלבה הנימוחה בפה, אינה נדבקת לשיניים והיא קלה לחיתוך והגשה.

חלבה מומלצת לאכילה בעיקר לפני פעילות ספורטיבית, לנשים בהריון ומניקות, או כקינוח.

בתאבון, תפאדלו

 

חלבה קלאסית בטעם וניל
חלבה ללא סוכר משומשום מלא
חלבה שאמית בטעם וניל
חלבה שאמית עם פיסטוק
חלבה שאמית עם פולי קקאו
חלבה שאמית עם קפה
חלבה מסולסלת בטעם וניל
חלבה מסולסלת בטעם שוקו וניל
חלבה מסולסלת בטעם קפה

 

 

מסעדת "אונו" בת"א  שם בחרו להציג את חלבה בקטנה של בארכה

יש משהו בחלווה הזו..

ככה בקטנה יצאנו ללילה של גשם - היה כיף  וטעים....

                                       

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

5 תגובות

סטטיסטיקה
מספר כניסות לבלוג מה - 08/2010
1,486,938
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל silvik123 אלא אם צויין אחרת