בריאות בקלות

היופי של אחרי הסערה.

שלום לכולם ועוד מעט חג אורים שמח.

מזמן לא כתבתי ולא שיתפתי. החודש האחרון היה עמוס ומלא בעשייה ופעילות שונה ולא היה לי הכח והמוטיבציה שלא לדבר על יכולת להעלות רשומה.

אשתף אתכם במסלול טיול מקסים אותו נסענו לפני כשבועיים ביום שישי.

בסוף שבוע זה חווינו מזג אויר חורפי, גשום וסוער.זהו סוף שבוע ראשון של הפסקת האש אחרי מבצע "עמוד ענן", אנחנו מתחילים להרגע  אחרי המתח והסטרס שליווה את המדינה ואותנו במשך 8 ימים,הילדים חזרו לשיגרה של הלימודים.הישוב שלנו נמצא מחוץ  לתחום ה- 40 ק`"מ,(עדיין שמענו אזעקות ונפילות) ,אבל הילדים לומדים בבתי ספר בתחום ה40 ק"מ ולכן לא למדו באופן רגיל ,כמובן.

הבן שלי , תלמיד כיתה יב`, נסע לבית ספר שדה עין גדי לקראת מיונים לשנת שירות, לפני צבא. יצא בבוקר מוקדם דרך ירושלים, כדי להיות בשעה 10.00 בעין גדי. החלטנו באופן ספונטני , מחושב    לנסוע דרומה לאסוף אותו, ולטייל ואולי נופתע ממזג האויר הסוער והגשום     .שבת נכנסת מוקדם וישנו סיכוי גבוה שהוא עלול ל"התקע "בירושלים, ללא אוטובוס בחזרה.

יצאנו לדרך בשעה 10.30 , הוצאנו את הקטנה מבית הספר מעט מוקדם מהרגיל ונסענו  דרומה דרך מעלה אדומים ויריחו בואכה עין  גדי וים המלח. הדרך היתה מרהיבה ויפה, גשם ירד ללא הפסקה , קו השמים התחבר עם ים המלח, השמים היו אפורים , חורף חורף.....

הגענו בסביבות השעה 13.20 לבית ספר שדה עין גדי. יצרנו קשר עם הבן , והנה הוא סיים את התהליך, מוקדם מהצפוי , אספנו אותו. אני לא יודעת אם יבחר או יסכים להיות שם אבל רק בשביל הנוף המרהיב , הצעתי שיסכים. מה אתם אומרים. . .

אחרי שהתפעמתי מהנוף , הגשם לא הפסיק לרדת , ביקשתי שניכנס לקיבוץ עין גדי. קראתי ושמעתי שהקיבוץ מרהיב ביופיו, תשתית הנוי שם מהמקסימים בקיבוצי התק"ם.

נכנסים לקיבוץ , הולכים בשבילים, נעזרים בשלטים ממוספרים ומכוונים את הדרך, ימינה, שמאלה, ישר . . שלטים המורים היכן אתה נמצא ולאן מתקדם.  על העצים יש שלטים המסבירים מיהם, אופיים,גודלם ועוד.

לא הפסקתי לצלם, אך בחרתי בשבילכם תמונות מיצגות. הגשם יורד וקר. .  בעודינו מטיילים ברחבי המשק. הקיבוצניקים מסתובבים יחפים ולבושים בגדים קצרים, משחקים כדור רגל על הדשא. פסטורליה ממש.

איזה נוף מרהיב, היה כיף ממש להיות באיזור, להתרשם מיופיו של קיבוץ עין גדי.

השעה כבר שלוש , אנחנו רעבים , מחפשים מקום ,לא רטוב, לארוחת צהרים .המשכנו בנסיעה והנה פקק .

סבלנות, הנה אני מעלה את הסיפור ברשומה הבאה.