00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

חינמון

אירוע מעדני יחיעם נקניק בוטיק


קצת על יחיעם:

מעדני יחיעם נוסדה בשנת 1969 ועוסקת בייצור, מכירה, שיווק והפצת מעדני בשר בישראל, במערב אירופה ובארה"ב. מעדני יחיעם הינו מפעל ליצור מעדני בשר, נקניקים ונקניקיות.המפעל נמצא בקיבוץ יחיעם אשר ממוקם באזור הירוק

והמקסים של הגליל המערבי.במפעל עובדים בצוותא, חברי קיבוץ ועובדים מכל ישובי וכפרי הסביבה. בחברה מועסקים 170 עובדים החברה והינה בבעלות מלאה של קיבוץ יחיעם.

יחיעם היא החברה השלישית בגודלה מבין יצרני הפסטרמות והנקניקים בישראל. לנתון זה משנה תוקף כאשר אנו מדברים על מפעל שאינו חלק מתשלובת מזון גדולה. יחיעם מתמחה וממוקדת בייצור ושיווק מעדני בשר והיא מחזיקה בנתח שוק של כ - 15%.

ליחיעם יש סוד גלוי כמפתח לצמיחה והוא: מוצר, קו, סידרה חדשה

התוצאה מאז ראשית 2011 ועד סוף 2012:

מוצרים בסגמנט בריאות: פסטרמה עם 100% חומרים טבעיים ונקניקיות עם 100% חומרים טבעיים - יחיעם 100% ראשונים בשוק.

מוצרים עם דגש על אריזת נוחות: נקניקיות עוף טריות הנפתחות ונסגרות באמצעות זיפר- לראשונה בישראל - מיוצרות ומשווקות על-ידי יחיעם. בנוסף אריזות קופסאות חדשניות באוירה מבוקרת לשימוש חוזר ונוחות מקסימלית.

מוצרים דקים היוצרים טעם שונה- סדרות של פסטרמות פרוסות ומקלוני קבנוס בטעמים כאשר המכנה המשותף; כולם דקים דקים, טעימים טעימים ויחיעם ראשונים, ראשונים.

בראש וראשונה אנו משתדלים למכור לצרכנים מוצרים טעימים, איכותיים, במחיר הוגן ותחרותי, באריזה נוחה השומרת על טריות. כאשר אנו טועים אנו מפצים.

אנו מקיימים מסגרת ייצורית הנשענת על יכולת מקצועית וניסיון של למעלה מ-40 שנה. יש לנו מערך אבטחת איכות שיעמוד בכל סטנדרט שנידרש בארץ ובעולם אם

שבוע שעבר הוזמנתי לאירוע של חברת "מעדני יחיעם"  אשר התחדשה בסדרת מוצרים חדשים בקטגוריות, בעיצוב חדש לכל מוצרי החברה, מיתוג חדש ונראות רעננה, המציבים את מעדני יחיעם בשורה הראשונה על מדף מוצרי הפסטרמות, הנקניקיות והנקניקים בישראל.



באירוע, חשפה החברה את תוצאות הליך המיתוג אותו היא עברה באמצעותו עדכנה חברה את האריזות של מוצריה, חזקה את ערכי הליבה של החברה ויצרה שפה חדשה האמורה לבדל את יחיעם אל מול הצרכנים.

מטרת המיתוג החדש היא לתת דגש ולחדד את היתרונות של מעדני יחיעם מול מתחריה.

 תהליך המיתוג בוצע על ידי חברת "עדלי". מנכ"ל חבת עדלי אמר כי  יחיעם, שחקן שלישי בשוק, נחשבת לחברה משפחתית יותר ביחס למתחרותיה. הצרכן רוכש את מוצרי הקטגוריה מסיבות ראציונאליות בהם מבצע, טעם וזמינות, ללא עקביות ונאמנות לאורך זמן. יחיעם שמה לה למטרה ליצור לעצמה זהות מותג מובחנת, מובדלת ואטרקטיבית, אשר מסוגלת לייצר קשר רגשי בקרב צרכני הקטגוריה, שיכול להוביל להעדפה ולאהבה. דווקא בזכות קוטנה, ניתן לנכס לסיפור המותג ערכים שבאים ממקום אנושי, חם, אינטימי, שקוף, נבון ואף להתחבר לבוטיקיות ולתעוזה. 

מנכ"ל מעדני יחיעם, יוחאי נאמן אופטימי ונתלה בגישה אותה אימצה לאחרונה החברה לתחום החדשנות ומו"פ המבוססת על המערך הטכנולוגי של החברה ומומחים חיצוניים לחדשנות. במסגרת זו נסרקים באופן שוטף ומדעי תחום מעדני הבשר בעולם ותחומים משיקים.


הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל lyaron007 אלא אם צויין אחרת