00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

Point of Fashion

מייסון מרטין מרג`יאלה ל-H&M

 

נדמה שבH&M עלו על הגל בכל הנוגע לשיתופי פעולה עם בתי אופנה גדולים, שכן לפעמים נדמה שאת הלו"ז של הפשיוניסטות הגדולות בעולם מתכננים בין השקת קולקציית שיתוף פעולה כזו לאחרת המושקת בחנויות רשת הביגוד השוודית. נדמה שרק אתמול עמדתי בתור בעזריאלי כדי לשים את ידי על אחד מהפריטים שנוצרו במסגרת שיתוף הפעולה עם עורכת ווג יפן ואושיית האופנה אנה דלו-רוסו, והנה שוב אני מסמנת לי בלו"ז: 15 בנובמבר, השקת קולקציה בH&M.

 

 

זוכרות אותה? || קולקציית האקססוריז פרי שיתוף הפעולה בין אנה דלו-רוסו לH&M (צילום: יח"צ)

בסיבוב הנוכחי החליטו בH&M לחבור לבית האופנה הצרפתי מייסון מרטין מרג'יאלה. מדובר בשיתוף פעולה שונה מהרגיל, שכן אם עד כה בחרו בH&M בבתי אופנה ובאושיות אופנה שהשם ו/או הפרצוף שלהם הוביל את הלקוחות לחנויות (מדונה, קארל לגרפלד, וורסצ'ה, לאנווין ועוד), הרי שבשיתוף הפעולה הנוכחי ההפך הוא נכון. מייסון מרטין מרג'יאלה, מייסד בית האופנה, וממשיכת דרכו שהיא המעצבת הראשית כיום במותג הם דמויות אלמוניות שרק מעטים יודעים כיצד הם נראים.

עקרון האלמוניות ממשיך בבית האופנה ממ"מ גם בדגמים עצמם - בכל קולקציה נבחרת פלטת צבעים מוגבלת שבה נצבעת הקולקציה כולה, כשאת ההדפסים ושאר הטקסטורות הם משאירים בדרך כלל בידיי אחרים. אז מה כל-כך מיוחד בבית האופנה שהוא נבחר לשיתוף הפעולה עם רשת האופנה השנייה בגודלה בעולם? ובכן, מבט אחד בדגמי העבר של בית האופנה ובדגמים שעוצבו במסגרת שיתוף הפעולה חושף את כל הסיפור: גזרות משוגעות, משחקים של נפחים ובגדול אווירת אוונגרד מיוחדת במינה.


מייסון מרטין מרג'יאלה, גרסת אביב/קיץ 2013; תמונות: גטי אימג'ס

אם אצטרך לנחש אומר שמעילי הפוך הלבנים (1499 ש"ח) יזכו כנראה לגורל דומה לזה של שמלות הטול הענקיות שנוצרו במסגרת שיתוף הפעולה של H&M עם אלבר "הוא משלנו" אלבז ללאנווין - כלומר - יצברו אבק על הקולב. לעומתם, השמלות הנשפכות בגזרות המזכירות את בגדי האלות היווניות (899 ש"ח, מגיעה בצבעי תכלת ושחור) דווקא יזכו כולן לבית אוהב עוד ביום הראשון להשקה.
עוד פריטים מנצחים שכדאי לשים אליהם לב בקולקציה: מעיל סופר אוברסייזד שחור (1499 ש"ח), טייץ כדור דיסקו (249 ש"ח), נעליים עם עקב שקוף (1199 ש"ח, מגיע בצבעי אדום, שחור וניוד) וקלאץ' דמוי עטיפת סוכריה (299 ש"ח).

 

מתוך קטלוג מייסון מרטין מרג'יאלה לH&M; צילום: סם טיילור ווד ג'ונסון ליח"צ

מתוך קטלוג מייסון מרטין מרג'יאלה לH&M; צילום: סם טיילור ווד ג'ונסון ליח"צ

בסופו של דבר - ולאחר בחינה מקרוב של הפריטים - אני יכולה רק לומר ששני הצדדים יצאו אמיצים - בית האופנה MMM שדבק ביסודות המנחים שלו ברמה העיצובית וH&M שנתנה את החופש היצירתי לבית האופנה ומשחררת לאוויר העולם קולקציה שהיא לא בדיוק מה שהלקוחות שלה רגילים אליו (כלומר, הדפסים, צבעים, גזרות וכו'). כך ששוב עולה השאלה מה יעלה בגורל הקולקציה, אבל כמו תמיד הכוח הוא בידיי הצרכן/ית (כן גברים, יש גם התייחסות אליכם הפעם!) ולא נדע כיצד הקולקציה תתקבל באמת עד לרגע ההשקה עצמה בחנויות הרשת. 

נפח, נפח, נפח || מתוך הלוקבוק של הקולקצייה של MMM לH&M; תמונות: יח"צ;


דוגמניות אנונימיות בלוקבוק של הקולקצייה של MMM לH&M; תמונות: יח"צ;


מי שמביט בי מאחור || לוקבוק של הקולקצייה של MMM לH&M; תמונות: יח"צ;

 

אז... את מי רואים בתור בבוקר השקת הקולקציה בעזריאלי (15/11)? 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל PointOfFashion אלא אם צויין אחרת