בריאות בקלות

טיול סוכות- המכתש הגדול 2

לינה באוהל בשטח מלווה ברעשי טבע, כמו חיות שמתקרבות למחנה, ניתן לשמוע את רחש הרוח מחוץ לאוהל , כמו כן את נשימות וקולות השותפים לטיול. הפעם בנוסף לכל אלו הגיע גי'פ בשלוש לפנות בוקר בנסיעה מהירה, חנה מספר מטרים מאיתנו , 2 אנשים יצאו, התארגנו לשינה ,כמובן שהרעישו .  . ובשעה 6.00 בבוקר התעוררו ויצאו לטייל בשביל חוצה ישראל. לצערי שנתי  נודדת כשאנו בשטח, כן אני פחדנית ורעשים מעירים אותי ,מצד שני האחריות שלי כלפי הילדים מונעת ממני להראות להם ולשקף את האמת. לרוב אני באוהל עם הקטנים ובעלי והבן  או הבת הגדולים ישנים מחוץ לאוהל או באוהל נפרד.

את הלילה בילנו בנחל מדור . בבוקר החלטנו לאכול ארוחת בוקר בעין זיק.

נסענו דרך הר צין- מצוק הצינים

מצוק הצינים

הגענו לעין זיק

שמורת עין זיק

עין זיק

טיילנו בשמורה. המקום סגור לרכבים, פקח של הרשות משגיח במקום משעות הבוקר המוקדמות, וכמו כן יש מחסום. מסלול ההליכה יפה, עשיר בצמחיה מגוונת. רצוי לבוא בשעות הבוקר המוקדמות בגלל החום.

חזרנו מהטיול והחניה התמלאה ברכבי שטח ומטיילים שהגיעו אחרינו.

אכלנו ארוחת בוקר במקום. פרשנו מחצלות ורשת צל בין שני הרכבים , היה כייף טעים ויפה.

המשכנו לעין עקב  וכמונו האנשים שחנו בעין זיק.שביל הגישה והנסיעה לעין עקב  אורכת ברכב 4*4  כשעה וחצי . הליכה לעין עקב החניון שדה בוקר היא כשעתיים ויותר. בדרך ראינו "שיירות " של הולכי רגל מבוגרים וילדים בדרכם לבריכה.

עין עקב, מקום מופלא. בריכת מים קרים, עמוקים מתאימה למבוגרים חשוב להשגיח על הילדים.

בריכת עין עקב

עין עקב

קבוצת ילדים בדאווים מדגימים קפיצה מגובה של 8 מטרים לפחות.

בילינו בבריכה כשעה רטובה, חזרנו לחנייה ,כ20 דקות הליכה . התארגנו ויצאנו לשדה בוקר . התפנקנו בגלידה ושמנו פעינו הביתה.

כבר בשעה 16.00 היינו בבית.

פירוק הרכב, נקיון וכביסות.

זהו הסתיים טיול סוכות 2012 . מסלולים יפים ,מדבריים צבעונים.

מקווה שנהניתם ותאמצו את המסלול .