הצלמניה הדיגיטלית

הי צפונה לגושרים

ביום שבת שלפני ערב ראש השנה, שוב מצאנו את עצמינו (אני והזוגה) אורזים את הפעקלעך ודוחסים אותם בתוך המזוודות.

למה? כי ביום ראשון, על הבוקר, נסענו צפונה (שוב) לחמישה ימים (כולל ראש השנה) והפעם למלון בטבע שבקיבוץ

הגושרים

הממשלה שלנו, שכידוע דואגת להטיב עם האזרח הקטן, לא שכחה אותנו גם הפעם ודאגה להפוך את הטיול שלנו מסתם טיול רגיל

לטיול יוקרתי, בכך שכשבועיים לפני הנסיעה העלתה את מחירי הדלק לשיא השיאים רק כדי להוריד אותו כשבועיים אחרי שחזרנו.

ביום ראשון בבוקר מוקדם, העמסנו את בגז` האוטו יצאנו לדרך. אומנם את החדרים היינו אמורים לקבל רק אחרי הצהריים אבל בא לנו איזה טיול קטן או שניים לפני ההגעה למלון, ומכיוון שכך, במקום לנסוע, כמקובל, צפונה על כביש 90 עד קרית שמונה ולפנות מזרחה לכביש 99 עד הגושרים, אנחנו פנינו מזרחה בצומת מחניים לכביש 91 ומצומת גנות עלינו צפונה בכביש 918.

כביש 918 הוא כביש לא רחב (מסלול אחד לכל כוון) אבל יפהפה ולאורכו פזורים מעינות ויובלים קטנים עם מים צלולים כמו, למשל,

עין נוטרה (עין א-תינה)

או עין דבשה

מעין דבשה נסענו ישר לבית המלון, קיבלנו את הדרינו ובערב חיכתה לנו ארוחת חג כיד המלך בגינת האירועים של המלון.