my scraps

נחל משושים - המלצה לטיול

באופן די ספונטני (אתמול בשעה 21 בערב) החלטנו לנסוע היום לטיול. אחרי שבעלי בדק את האפשרויות, החלטנו לנסוע לנחל משושים.

אני מעולם לא הייתי שם והאטרקציה של שחיה בבריכה נשמעה ממש נחמדה. הזמנו את אח שלי ובת זוגתו להצטרף אלינו.

מכיוון ו- waze הראה לנו שהנסיעה תהיה כמעט שעתיים, לקחנו תעסוקה לדרך... גם לילדים וגם לי

כשהגענו לאתר הסבירו לנו מעט על המסלול (20 דקות ירידה ב"מדרגות" עד לבריכה, והחזרה עליה באותן מדרגות). כשהתחלנו את ההליכה ראיתי במפה שקיבלנו מהאתר שלמעשה יש שני מסלולים ולא אחד. הם הסבירו לנו רק על הקצר, כנראה בגלל שראו שיש ילדים קטנים. אבל הארוך היה כ- 45 דקות ולפי האיור נראה יותר יפה ומעניין (הליכה לצידי הנחל). מכיוון ורק התחלנו את היום ועוד היו לנו הרבה כוחות, החלטנו להתחיל את היום במסלול הארוך ולסיים במסלול הקצר.

היינו מצוידים בהרבה מים, כובעים וקרם הגנה ויצאנו לדרך. כמובן שלא חשבנו לרגע שייקח לנו רק 45 דקות עם 3 ילדים... לדעתי לקח לנו כמעט כפול אבל זה כלל עצירות שתיה ופירות.

מסלול לא מאוד פשוט וכלל המון אבנים גדולות, חציית נחל וטיפוס בסולם, אבל שמחנו שבחרנו בארוך

והנה תמונות מהבריכה... ולמי שתוהה - המים קרים!! אבל כמו כל דבר, בסופו של דבר מתרגלים

הקטנה נכנסה לשניה וחצי ואמרה שקר לה מדי....

והדרך חזרה....

וממש ברגע האחרון נזכרתי לצלם את העליה חזרה, שלקחה בערך חצי שעה. כל העליה היתה "מדרגות" אבנים. הילדים טיפסו את הכל כמו אלופים!! מאיפה כל הכוח? אני כבר התנשפתי והייתי חייבת לנוח

אוטוטו סוכות... צאו לטייל!