00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

אילנית12 גם כותבת.

תפוחים

 

 

סגולותיו של התפוח

את המידע אני מקבלת במייל באדיבות קופ"ח כללית.

מאת:הדס בסקינד־חלימי.

 

התפוח הוא הפרי הנפוץ ביותר בעולם ויש יותר מ־7,000 מינים שלו. תפוחים מכילים כמות גבוהה שלפיטוכימיקלים, שהם נוגדי חמצון המצויים באופן טבעי במזונות מן הצומח כמו: פירות, ירקות, זרעים וקטניות.

לפיטוכימיקלים יש תפקיד חשוב בהגנה על הצמח מפני השפעות מזיקות של הסביבה, וכאשר אנו אוכלים את הצמחים, אנו נהנים מהשפעותיהם המיטיבות של החומרים המגנים הללו. הפיטוכימיקלים בתפוח נקראים קוורצטין ויש להם השפעה מעכבת סרטן.

התפוח מהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים, בעיקר לסיבים מסיסים במים כמו הפקטין. לסיבים מסיסים תפקידים חיוניים רבים ובין היתר הם תורמים להורדת רמות הכולסטרול בדם, לאיזון רמת הסוכר בדם, להסדרת היציאות, לסילוק חומרים קרצינוגניים (מסרטנים) מהמעי ולהגברת תחושת השובע.

מה עדיף - תפוח אדום או תפוח ירוק?
תפוח חמוץ (ירוק) לא מכיל פחות סוכר מתפוח מתוק (זהו רק מיתוס נפוץ). בתפוח חמוץ יש חומצות אורגניות המכסות על הטעם המתוק.
 
עם או בלי קליפה?
כדאי לאכול את התפוח עם הקליפה, כדי לקבל את כל המרכיבים התזונתיים שלו. רצוי לאכול תפוחים טריים ולא תפוחים מבושלים או כמיץ, מכיוון שהערך התזונתי שלהם יורד.

שבת שלום לכולם!

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

16 תגובות

קוד חופשי

זכויות היוצר על התמונות

והתכנים  שייכים

לאילנית12(דליה)

אין לשכפל,להפיץ ,לצלם,

להעתיק,למכור,לפרסם,

או לעשות כל שימוש מסחרי

מתוכן הבלוג. 

קוביית סקר
תוצאות הצבעה חזרה לסקר
3
סקר זה פתוח למשתמשים רשומים בלבד. לכניסה או הרשמה- לחץ כאן
עליך לבחור תשובה
תשובה אחוזי הצבעה
בריאות 25%
המלצות לספרים 25%
סיפורים קצרים עם מוסר .. 10%
צרכנות 5%
תמונות מטיולים  35%
סה"כ מצביעים20
סקר למשתמשים רשומים בלבד
הצבעת כבר
הצבעת כבר
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל אילניתי12 אלא אם צויין אחרת