בריאות בקלות

נופש משפחתי בנהרייה.

השנה מתרחשים מספר שינויים במשפחתינו.

בתי הגדולה יוצאת לשנת שירות בגרעין עודד במסגרת תנועת הנוער, "בני המושבים". הבן השני עולה לכיתה יב' , בעוד יומיים נוסע למשלחת מסע לפולין ואחר כך יעשה קורס מש"צים ,גם במסגרת תנועת הנוער. לבן השלישי נחגוג בר מצווה באמצע השנה ובתי הצעירה עולה לכיתה א'. בלי עין הרע. . . הרבה שינויים. פתחנו יומנים ומצאנו מספר ימים שבהם אין פעילות והם בבית ונסענו לנופש משפחתי .

החלטנו לנסוע לנהרייה, לנוח ולטייל. ארזנו מזוודות, אופניים לרכיבת שטח, בגדי ספורט, בגדי ים ועוד. .  הגענו לקרלטון נהרייה בשעות הצהרים, נחנו, בעלי והילדים הצעירים הלכו לבריכה ואני עם הבן הגדול הלכנו לחדר הכושר, הזענו היטב, שרפנו הרבה קלוריות והיינו מוכנים לאכול ארוחת ערב. אחרי האוכל יצאנו לטייל בעיר, אכלנו גלידה בבלוברי יוגורט בר בשדרות הגעתון, נכנסנו לטיילת שבינתיים התמלאה באנשים הרגשנו את הלחות הגבוהה . . עיפנו וחזרנו לישון.

ביום השני נסענו לראש הנקרה.

היה ביקור מדהים, רטוב וכייפי. הילדים נהינו , צפינו בחיזיון האור קולי , חזרנו ברכבל ליציאה והמשכנו לחוף  בצת לארוחת צהריים ושחייה שהייה במים.

חזרנו למלון בשעות אחר הצהרים , בשעה 18.00 החלטתי  לצאת לעשות צעדה בטיילת של העיר. יצאתי מהמלון שנמצא בשדרות הגעתון ופניתי צפונה לכיוון הטיילת, הלכתי  לאורך החוף, ניתן למצא שלטים המורים על מספר הק"מ  שעוברים.  המסלול מתאים להליכה, ריצה ורכיבת אופניים, ומסתיים בראש הנקרה. בעלי ובני רכבו על אופניים את המסלול כ 13 ק"מ צד אחד ואילו אני הלכתי כ 7 ק"מ סה"כ.

ביום השלישי יצאנו לטיול גי'פים, לפי סיפור דרך. הופתענו לגלות מקור מים עשיר, זורם וקר ,לפי הסיפור נחל געתון יבש.

נחל געתון

בילינו מעט ,כיון שלא הגענו מצוידים בבגדי ים ומגבות והמשכנו להר בטח.

נקודת תצפית זו  משקיפה על מושב מעונה, מעלות ומעלות תרשיחא.

כמובן שאכלנו ארוחת צהרים. . .

וחזרנו לכיוון נהרייה.

הבת שלי ואני טיילנו בעיר , היא קנתה סנדלים ועוד אביזרים אופנתיים, חזרנו למלון למנוחה. בערב נפגשנו עם חברים במסעדת פינגווין הותיקה.

למחרת , החלטנו לסיים את הנופש בנחל געתון. היה נפלא, שעתיים של שכשוך במים קרים, זורמים וטובים.

המשכנו את הטיול לאיזור של מאגר כברי .

חזרנו הביתה שמחים ועליזים.

אגרנו כוחות כדי להמשיך את פעילויות החופש  , לחזור לשיגרה ועבודה ולצאת באוגוסט לחופשה נוספת הפעם מקומית - ים , בריכה וכו'.  בתי ילדים נסגרים כ 10 ימים לפני תחילת הלימודים.

שבת שלום ותהנו מהתמונות ואולי יתחשק לכם לנסוע. . .