איילת מטיילת

קוביית Facebook Like

מועדים לשמחה

בתחילת חופשת הפסח, איתגרה אותי יעלי והזמינה אותנו להתארח אצלם. יעלי ואני, מקיימות קשרי אהבה אפלטונים מאחורי הקלעים של תפוז. מערכת המסרים היא זירת האהבה שלנו. שם אנחנו מחליפות חוויות ומתכונים ודעות ורשמים ודרך החברות הוירטואלית בפייסבוק אנחנו גם מחליקות לייקים. מבחינתי- יעל היא חברה שלי.

ביום שישי, השכמנו את הילדים בתשע לפנות בוקר ויצאנו צפונה. עלי להתוודות- שמעולם לא יצאתי לבליינד דייט לפני כן ובדרך התרגשתי מאד. כעבור שעה וחצי יעל חיכתה לנו על השביל מחוץ לבית שלה בישוב המדהים שהיא גרה בו ויכולתי להתחבק איתה פיזית ולא רק וירטואלית. הכרנו את כל המשפחה המקסימה שלה, כולל את הסבתא הנדירה שלה. אכלנו ביחד ארוחת בוקר טעימה ואני חושבת שיעלי התרגשה עוד יותר ממני. אני רק מקווה שהשארנו עליה רושם טוב...  ושעכבר הכפר תבוא לבקר את עכבר העיר בקרוב מאד.

משם המשכנו לכיוון ראש הניקרה

שכחתי לציין שבבוקר העמסנו את כל זוגות האופניים על הגג

אז כשהגענו לראש הניקרה התחלנו לרכב...חלקנו פידלו, חלקנו פידלעו- לא נציין שמות.

העורב הזה צפה בכל ויודע לספר מי פידל ומי התפדלע

ספינת הדבור עגנה בשלווה בים...ולפתע נשמעה סירנה מהספינה והיא הפליגה במהירות לכיוון החוף.

כחובבת אקשן כמובן שעצרתי מיד לצלם, מתוך תקווה שבאמת מדובר בארוע שובר שיגרה:

קול רועם בקע מהרמקולים של הספינה:

"צהריים טובים! אתם נמצאים בשטח צבאי- זוזו מיד דרומה!"

הכוונה היתה לשני הלצים האלו, שמרוב בהלה החלו לחתור במרץ דרומה

ועוד יותר במרץ, כשהספינה מראה להם בדיוק את הכיוון

והכי במרץ

עד ששבו לגבול ישראל...:P. לא נעים.

תם פרק הסמי- אקשן בסיפורנו להיום. מי שמעוניין לצאת גם הוא לטיול רכיבה על אופניים- זהו לא מסלול מומלץ. השביל הסלול כאן הוא קצר מאד. סיכום ומסקנה: עדיף להחנות את הרכב בפאתי הישוב "שבי ציון", ממש על קו המים- ומשם לצאת לרכיבה לכיוון צפון על הטיילת המרוצפת והמרווחת.

חזרנו הביתה עייפים אך מרוצים.

ויעלי, תודה על הארוח הנפלא. היה לנו מוי כיף!