צרכנות לילדים ולגדולים : צרכנות, גידול ילדים, מתכונים, אירועים, ביקורת מסעדות ועוד...

נרשמים לבלוג
  • נרשמים לעדכונים ונשארים מעודכנים קוביה בצד..

יערות הכרמל החופשה שלנו

לאחר לידת בתנו התינוקת, בעלי ואני הרגשנו עייפים מהשגרה של גידול שלושה ילדים קטנים, והחלטנו לפרגן לעצמנו חופשה מפנקת במלון יערות הכרמל.

כבר בדרך למלון, נחשפנו לנופים מרהיבים של הכרמל אשר התחיל להתאושש מהשרפה האחרונה וטבע לאט לאט מתחיל לחזור לעצמו:

כבר בכניסה למקום מרגישים אווירה של חופש ורוגע:

בסוויטת כרמל המתינו לנו חלוקים וכפכפים אותם ניתן היה לקבל גם בחופשיות בספא.

ישר קפצתי למיטה והופתעתי מנוחות המזרן - פשוט להשאר ולא לקום:

הופתעתי לגלות סלסלת אצטרובלים במקום קערת פירות. הייתי ממליצה למלון להשקיע כמה גרושים בפירות או עוגיות ולתת לאורח חוויה מושלמת של פינוק.

אמבטיה מרווחת עם מוצרי הספא של יערות הכרמל:

סלון נחמד מעניק אווירה ביתית:

מכונת אספרסו (הנמצאת בסוויטות בלבד). נקודה מעניינת (חלב ניתן להזמין דרך שירות חדרים בלבד:)

בצמוד לסוויטה נמצאת מרפסת שמש פתוחה עם מיטות שיזוף:

מרפסת משקיפה לנוף מדהים:

לאחר התרשמות מהחדר, ירדנו ללובי של המלון בו מצאנו פינת תה עם תוספות כמו דבש, קינמון, לימון ועוד..

מצאתי עיתון שמישהו השאיר עבורי (בסוויטות בשעות הבוקר מקבלים עיתון יומי):

בשעות הערב המאוחרות התחחמנו ליד הקמין לצלילי המוזיקה של פסנתרן:

ירדנו לספא לקבל עיסוי שקבענו בשעה 17 ,אני הזמנתי שוודי ובעלי ארוודה אצל שתי מעסות מקצעיות ביותר (נראה לי מסג' הטוב ביותר שקבלנו בתקופה האחרונה (בעלי אפילו נרדם בזמן המסג':)

הגענו רעבים והופתענו לגלות שלא ניתן להמיר ארוחת צהריים שתוכננה במלון למחרת ההגעה לאותו יום. לכן, החלטנו לחפש שקט לקיבה באזור : הכפר הסמוך עוספיה.

נקודה חשובה: חייבים להזמין שעה בה אתם מעוניינים להגיע לארוחת ערב אשר מוגשת ע"י המלצרים במעדת המלון.

ארוחת ערב הייתה איכותית מאד ברמה של מסעדה יוקרתית טובה.

התחלנו מבר של מגוון מנות ראשונות מיוחדות:

בהמשך עשיתי טעות כאשר התפתיתי להזמין תבשיל בקר הודי : מנה מעוצבת מאוד יפה, השף בהחלט היה מקבל מקום מכובד בתחרות השפים בה בקרתי לפני כמה חודשים:) אך טעם של המנה היה כבד והתבלינים ותיבול מלוח הורגש חזק, לכן בקשתי להחליפה.

החלפתי למנת השף: פרגיות ברוטב קוקוס אשר הייתה מאוד טעימה:

בעלי הזמין מנה מוצלחת יותר אנטריקוט על מצע פירה תפו"א ו ציר עדשים. הוא מאוד התלהב מהמנה למרות שאכלתי אנטריקוט טוב יותר בחלק מהמסעדות.

קינחנו בסופלה שוקולד מעולה:

בארוחת צהריים הלכתי ישר על מנת השף: חריימה, מנה אשר הפעם לא הייתה מוצלחת במיוחד והוחלפה, באדיבות המלצרית, לדג סלמון בתנור אשר היה קליל וטעים.

בתמונה מלמעלה חריימה ואחריו דג סלומון אפוי על מצה של ריזוטו כרובית מעולה.

גם בעלי הזמין מנה מנצחת של דג בתנור עם תפו"א ושעועית ירוקה:

חזרנו לביתנו  תוך כדי התרשמות מהנוף הכרמל המתאושש:

למרות שהיה מאוד כייף ומפנק, לדעתי,מחיר החופשה במלון מאוד גבוה, אלא אם מוצאים מבצעים או הנחה משמעותית

אתר של יערות הכרמל (ניתן להזמין חופשה במחיר מבצע פחות כואב לכיס)