Loola

Loola בארץ הפלאות... ועוד...

כן... אני יודעת... עבר מממממלא זמן מאז הטיול לארץ הפלאות...

אבל רק עכשיו הגעתי לזה, אני אשאיר את התרוצים בצד ופשוט אתחיל...

ושימו - בסוף הפוסט יש הזמנה לסדנה

הכל התחיל ב - SMS תמים מדפי (מסטיקים)

אני חושבת שהתשובה שלי הייתה... אני ממש רוצה, תני לי לבדוק... (ובלב צעקתי: הלוואי, הלוואי, הלוואי...)
(למי שלא יודעת, CHA, זו תערוכת יצירה - Craft & Hobby  לבעלי חנויות שבה מציגים ספקים, בעיקר אמריקאיים.. את הקולקציות החדשות בתחום היצירה... ובמילים אחרות, חלומה הרטוב של כל יוצרת באשר היא...)

ובכן, הלכתי וסיפרת לרועי, שדפי הציעה לי לבוא איתה ל- CHA, ובאותה נשימה כבר אמרתי לו, אני כ"כ רוצה, אבל אין מצב שאני אסע...
ועוד לפני שהספקתי לסיים, הוא אמר:"את נוסעת! נעשה מה שצריך..."
אני הסתכלתי עליו בעיניי עגל... ושאלתי:"מה באמת?" והוא: "כן, באמת !!"

אני חייבת להגיד שזכיתי בבן זוג מפרגן באופן יוצא דופן, ועד לרגע זה, חודשיים אחרי, אני די בהלם שזה יצא לפועל, ושהייתי ב- CHA, הגשמתי חלום !

אז לפני שאמשיך, אני רוצה להגיד תודה הכי גדולה לרועי שלי,שאיפשר את זה ופירגן כמו שרק הוא יודע !
ותודה ענקית לדפי שצירפה אותי למסע שלה :)

טסנו בטיסה ישירה ללוס אנג'לס, והחלטנו לבלות את 3 הימים הראשונים במרכז LA, בקניות וטיולים (כי זה ארה"ב... חייבים קניות :))

הגענו בשעות הבוקר המוקדמות, של יום חמישי, אספנו רכב ונסענו לכיוון המלון, שרק במזל הגענו אליו, כי נובי (ה- GPS האנושית של דפי) החליטה שלא מתאים לה להתנהג בעקביות, ורק לעיתים הבליחה בהוראות נסיעה למס' דקות, ואז חזרה לנמנם בחסות קרני השמש של קליפורניה :)

הגענו למלון, בשעה מוקדמת יחסית, ומיד אחרי שיחת געגועים הבייתה, הלכנו לסיור בשוק האיכרים הסמוך למלון

ותראו מה מצאנו שם:

וגם...

וגם אכלנו...

הצלחנו לעבור את היום בלי לישון... קמנו בבוקר ונסענו ל- MALL עצום במרחק 40 דק' נסיעה... וזה מה שראינו בדרכים

וגם את האוקיינוס :)

ותראו מה מצאנו באחת החנויות...

הקניות היו מוצלחות במיוחד ! ואפילו מצאתי את המסעדה האהובה עלי עם מרק עגבניות הכי טעים שיש !!!
בשבת כבר נסענו לכיוון אנהיים (המיקום של התערוכה) והגענו בשעות אחר הצהריים :)
התארגנו, אכלנו ונחנו והתכוננתי נפשית לתערוכה שתתחיל מחר...
בבוקר, התרגשתי מאד, התארגנו בכיף ובחיוכים והלכנו לתערוכה :)

נכנסנו פנימה... ופשוט לא ידעתי לאן ללכת קודם... הייתי בהלם כמה דקות ארוכות...
מזל שדפי הייתה שם, איפסה אותי ומיד הושיבה אותי ל- Make and Take...

ו- Graphic45

שהמעצבת הראשית שלהם התלבשה כל יום בהתאם לאחת הקולקציות שלהם...

ואקטובר אפטרנון... אהובתי..

ופגשנו גם פנים מוכרות :)

ומסטיקים !!!

ועוד בצהוב שולט :)

ועוד קצת אוקטובר...

אחרי יומיים עשירים ביצירה / Make&Take / עשרות ספקי Scrap וקולקציות חדשות החלטנו לעשות הפוגה ולבקר גם בדיסנילנד האמיתי
(בכל זאת זה היה מרחק הליכה...:))

זה מדהים איך בכמה צעדים... חוזרים לילדות...

ולסיום..
תודה לדפי על טיול מ-דהים לארץ הפלאות, על השכונה, והתרבות, הצחוקים, והשיחות העמוקות...
ועל זה ששרדת את מסע הקניות שלי והיית חברת מסע פשוט מ-ושלמת !

ראיתי כ"כ הרבה דברים נפלאים בתערוכה הזו... ואני מרגישה כ"כ גאה ושמחה שאת חלק מהדברים שיש אצל דפי בחנות עכשיו בחרנו יחד :)

ואחד הדברים שבחרנו הן החותמות הנפלאות של קים המדהימה
שתוכלו לראות בחנות של דפי
הן כ"כ אני שאני חייבת לעשות סדנאת כרטיסים בעקבותן... אז תשמרו את התאריך הספונטני:

27.3.12
, יום שלישי...בשעה 20:00
עלות: 150 ש"ח למשתתפת (כולל קיט מלא להכנת כרטיסים)
הנה כמה כרטיסים שהכנתי מהחותמות המווושלמות האלו...

פרטים נוספים תוכלו לקבל אצל דפי - במסטיקים או אצלי במייל: looladesgin@gmail.com

תודה ששרדתם עד לכאן... :)
נשיקות,

סמדר

וכמובן לא אסיים בלי שיר...