00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

אוטיזם - טיפולים ביו-רפואיים

תפריט דייאטת הרוטציה של יותם

יום מס` 1
פרוטאין: הודו
פרי: אגס ומישמש
ירקות: דלעת, קישואים
אגוזים: פיסטוקים
שמן: גלעין מישמש (apricot kernel)

יום מס` 2
פרוטאין: עוף, ביצים (רק החלמון), טלה
פרי: תותים
ירקות: בצל, גזר, סלרי, פטרוזיליה
אגוזים: לוז
שמן: אבוקדו

יום מס` 3
פרוטאין: יען, ביצי שלוו
פרי: תפוח
ירקות: אפונה ירוקה
אגוזים: מקדמיה
שמן: מקדמיה, זית
ממתיק: דבש

יום מס` 4:
פרוטאין: בקר, בופלו
פרי: אפרסק
ירקות: ברוקולי
אגוזים: שקדים, קוקוס
שמן: שקדים
ממתיק: אגאבה (מיוצר מקקטוס)

הערות:
1. עד לפני כמה חודשים יותם אכל גם דגנים נטולי גלוטן ברוטציה. לאחר שהפסקנו את הדגנים חל שיפור ברור במצבו.
2. יש דברים שיותם אוכל בכל יום - סטביה (ממתיק טבעי נטול קלוריות), רסק תפוחים.
3. אגוזים מכילים הרבה נחושת ולכן יש לתת יחד איתם אבץ, כדי למנוע את ספיגת הנחושת (לילדים אוטיסטיים יש בד"כ יחס גבוה מדי של נחושת לאבץ בגוף; הרעלת נחושת גורמת לתופעות דומות מאוד להרעלת כספית).
4. קשה לשמור על הדייאטה, במיוחד בנסיעות... אבל אנחנו משתדלים לשמור על המבנה הכללי עד כמה שאפשר.
5. צורות בישול: מומלץ להימנע ממיקרוגל ומטיגון עד כמה שאפשר.
אם מטגנים, יש לטגן בשמן בעל smoking point גבוה ולטגן טיגון קצר בחום לא גבוה.
6. כמות המאכלים של יותם אינה גדולה ולא מתוך בחירה. עדיף בהחלט לשלב כמה שיותר מאכלים בדייאטת הרוטציה, ומומלץ אפילו לאכול את הפחמימות רק פעם ביום.
7. רצוי מאוד להקפיד על אוכל אורגני ולהימנע מאלרגנים ידועים כמו תירס, סויה, בוטנים וכמובן מזונות עם גלוטן וקסאין. 

תמי


הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל razgalili אלא אם צויין אחרת