צרכנות לילדים ולגדולים : צרכנות, גידול ילדים, מתכונים, אירועים, ביקורת מסעדות ועוד...

נרשמים לבלוג
  • נרשמים לעדכונים ונשארים מעודכנים קוביה בצד..

הבית בטבע - מקום קסום בשדה אליעזר

קיימים מקומות ואתרים ששום תמונה או טקסט לא יצליחו להמחיש את חווית הביקור בהם, ורק מי שהגיע אליהם וחש את האווירה בהם "על בשרו" יוכל להבין על מה מדובר. כך בדיוק אני מרגישה לפני שאני מתחילה לכתוב על הבית בטבע - הצימרים של טלי ויזהר במושב שדה אליעזר בגליל העליון.

בחופשת סוכות האחרונה החלטנו לנסוע צפונה עם הילדים והתחלנו לחפש צימר מתאים. הסתבר, שלמשפחה עם ילדים קטנים די קשה למצוא צימר בו גם ההורים וגם הילדים יהנו . רוב הצימרים מתאימים לזוגות צעירים מלאי רומנטיקה ולזוגות המגיעים בלי ילדים. אמנם, חלק מהצימרים מארחים עם ילדים אבל אין בהם פעילות ותעסוקה לילדים כמו בבתי מלון.

הבית בטבע היה פתרון מושלם עבורנו: צימר רומנטי, המשלב אירוח 5 כוכבים להורים, עם תעסוקה לילדים.

במקום שלושה צימרים הממוקמים בתוך צמחייה ובצמוד לבוסתן משגע. כבר בכניסה לצימר מרגישים שהגענו למקום שמרגיש כמו אגדה בטבע.

הרגשנו שטלי ויזהר, בעלי המקום, פשוט אוהבים ונהנים מהאירוח. קיבלנו מהם יחס אישי ותחושה של אירוח ביתי אמיתי (לא פלא שילדיי פלשו לביתם הפרטי והשתלטו על חדרים ומשחקים של ילדיהם).

מיד עם הכניסה לצימר הרגשנו שהגענו לבית נעים המעוצב בטעם טוב. בצימר ניתן למצוא מטבח מאובזר הכולל מכונת קפה

אח לימי החורף הקרים

עיצוב בטוב טעם:

כמובן פינוקי פרות יבשים, שקדים, אגוזים ועוגיות טעימות:

חדר שינה: מפנק ומרגיע.

חייבת כמה מילים על המיטה. לא הצלחנו לגלות מי היצרן של המזרן (רצינו לקחת הביתה- סתאאאאם), אבל כזאת שינה נוחה וטובה לא הייתה לנו הרבה זמן...למרות שיזהר, בעל המקום, טוען שהסוד הוא בכלל במצעים המיוחדים:)

סלון:

נותן הרגשה של בית: מאובזר בטלביזיה עם מגוון רחב של ערוצים בכבלים, ספרים, משחקי חשיבה, DVD.

מקלחת מאובזרת ומפנקת:

בכל פינה מורגש, שהמקום הוא לא עסק רגיל עבור טלי ויזהר, אלא מפעל חיים והגשמת חלום. אהבנו את ההקפדה על הפרטים הקטנים בכל צימר, החל ממכונת האספרסו , הספרים המיוחדים (בעלי אהב במיוחד ספר על 501 איים בעולם שחייבים לבקר בהם ואת ספרי החסמבה בשירותים), האח בסלון ועד לסבונים בחדר האמבטיה והמצעים במיטה (יזהר הסביר לנו שמדובר בסוג משובח של מצעים בעלי צפיפות גבוהה- מה שכנראה מסביר את העובדה שישנו כמו תינוקות...)

הבוסתן

שום תמונה או תיאור בכתב לא יוכלו להעביר את ההרגשה הקסומה (ואני ממש לא מגזימה- כך הרגשתי) שחשתי כאשר טיילתי עם משפחתי בשבילי הבוסתן הקסום (בן 13 הדונמים!) הצמוד לצימרים, בין עצי פרי מסוגים שונים, מטע רימונים (הגענו בדיוק בשיא העונה),

פינת חי

ועוד הרבה פינות קסומות.

התרגשתי לראות את שני ילדיי הקטנים והעירוניים מתרוצצים חסרי דאגה בבוסתן , מתלהבים מהפירות על העצים ומנסים לקטוף אותם.

ארוחת בוקר:

בבוקר התעוררנו בהרגשה שכך כבר לא ישנו הרבה זמן: הרבה בזכות המיטה והמצעים המיוחדים. הילדים היו רעבים, לכן ביקשתי מטלי להקדים לנו ארוחת הבוקר.

ארוחת הבוקר הוגשה על הדק במקום המזכיר מסעדה פתוחה מוקפת ירוק.

לשולחן הוגשו גבינות עיזים וכבשים איכותיות , בתוספת יוגורט עיזים איכותי וטעים, דג סלמון, קוטג, זיתים, ריבה טעימה תוצרת בית, שבאה מצויין על לחם עם חמאה, או עם תה צמחים או קפה:

לחמים איכותיים מאפייה ביתית:

סלט ירקות טעים מתובל היטב:

אני ביקשתי חביתה עם עשבי תיבול שהייתה מאוד טעימה.

כמובן, הילדים לא נשארו מקופחים ונהנו מארוחת מלכים הכוללת: חביתות, קורנפלקס, גבינות, קוטג' , שוקו, מעדנים וכל מה שילדים אוהבים:

תמונות מחווית הביקור שלנו בבית בטבע ניתן לראות כאן:

דברים מיוחדים שלא ניתן למצוא בצימר אחר:

* אוסף ספרים וקלטות וידאו - מי ששוכח ספר יכול להתענג על אוסף ספרים מיוחדים הנמצאים במקום

* בוסתן  ופינת חיות - הצימרים ממוקמים בסמוך ל-13 דונם של גינה מטופחת עם פינות ישיבה, עצי פרי רימונים,לימונים ועוד.

* ניתן להתארח במקום עם כלבים/חתולים.

* ג'אקוזי וסאונה בטבע - משתלבים עם הטבע ומוסיפים לרומנטיקה.

* פינות חמד מיוחדות ומטופחות שאפשר לנוח בהן או סתם להסתלבט:

* נוף לחרמון - מרפסת הצימר והבוסתן משקיפים על החרמון. הודעתי לבעלי שאנחנו חייבים לחזור כאשר נשמע שהחרמון מושלג.

מגוון אפשרויות לטיולים בקרבת מקום:

לסיכום:

היה לנו כל כך נחמד להתנתק מהמירוץ היומיומי של בית ועבודה, ולהגיע למקום שכאילו נמצא בארץ אחרת, מוקף ירוק ורוגע. ממליצה בחום גם לזוגות רומנטיים וגם למשפחות עם ילדים!