בריאות בקלות

טיול למצדה בסוכות.

ערב סוכות אירחנו משפחה וחברים . הסוכה התהדרה וקושטה במגוון קישוטים חלקם קנויים ואחרים מעשי ידי בתי הצעירה . . בילינו ערב מהנה וכיפי. ארוחת הערב היתה עשירה ומגוונת כיאה לערב חג.

ביום שישי יצאנו לטיול סוף שבוע לשמורת הטבע מדבר יהודה, מסתבר שיש עוד הרבה מקומות במדבר בהם לא נסענו, אותם לא ראינו ולא חווינו בטיולים המשפחתיים שלנו.

הפוסט יחולק ל 2 בשל ריבוי התמונות, קשה היה שלא לצלם ולהנות מיפי הנוף , משילוב מרהיב של מדבר וים.

נפגשנו שלוש משפחות בצומת בית קמה ומשם המשכנו לארוחת בוקר בתל ערד.

תצפית ראשונה מעל מעלה יאיר. . בדרך לתצפית התגלה ים המלח מבין ההרים, והנה מראה הים.

וכאן ים המלח מתייבש. .

בדרך נתקלנו בתפוח סדום, יפה לא?!

הגענו לגן לאומי מצדה לחניון לילה.   מצדה לאור שקיעה.

אספר לכם שהיה זה מקום קסום, מאורגן , מסודר בצורה יוצאת דופן. רצוי להזמין מקומות מראש.

בחניון ניתן להזמין אוהלים +מזרונים . בכל מתחם אוהלים יש מקום לבישול, כיריים, משטחי עבודה ומנגלים, מקררים ודיפים. מקלחות ושרותים נקיים , תאורה למשך הערב, חנייה לרכבים קרוב למתחם השינה. מומלץ להגיע מוקדם ,לפני חשיכה כדי להתארגן. באמת אחד המקומות הטובים בהם לנו , יש תחושת בטחון טובה.

בשעות הבוקר עלינו למצדה דרך הסוללה.

תצפית על ים המלח וירדן ממגדל השמירה.